donderdag 1 juni 2023

Nog steeds kerstinkopen aan het doen....

 Hallo lieve allemaal, nee ik ben natuurlijk niet écht kerstinkopen aan het doen maar de meichallenge van 52 weeks to Christmas(KLIK) loopt nog tot vanavond 23:55 uur. Natuurlijk heb ik een reminder voor deze challenge gemaakt en het thema was :"kerstshoppen/kerstinkopen doen"....


Ik ben een beetje aan het schuiven gegaan met dessinpapier van Maja Design en zo kwam ik op de geruite punt die ik afgezet heb met pareltjes. Daarop het plaatje, ook van Maja Design en in de hoek een bloementoef die ik uit losse bloemen heb samengesteld. Ik heb deze uit het dessinpapier geknipt. Nog takjes geponst en ertussen gestoken en hier en daar wat glitterlijm aangebracht.
Vrij simpel maar het ziet er toch wel leuk uit vind ik.

Doe je mee aan de challenge? Link dan je kaart HIER(KLIK), tot vanavond 23:55 uur.
Heb je een andere kerstkaart? Link die kaart HIER(KLIK), dit kan ook tot vanavond 23:55 uur.

Het is hier een beetje stil met plaatsen, al een tijdje weinig tot geen energie. Komt vast weer goed en ik kom wel bij jullie op bezoek want dat kan lekker vanuit de luie stoel. Check a.u.b wel je spam want daar beland ik regelmatig grrr.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

43 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart wat is dit papier toch mooi, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dame zit vast te wachten op haar chauffeur 😁
    Prachtige kaart Miranda! Rustig aan en dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, nostalgische kaart, Miranda.
    Sterkte en die energie komt best weer terug. Met lezen in een luie stoel is ook niets mis mee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Miranda, het dsp blijft ook zo mooi he.
    Balen dat je geen energie hebt... Beterschap,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje en het bijpassende dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuk plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi papier is dat en wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt!
    Dat weinig energie hebben is heel vervelend, ik weet er alles van. Rustig aan maar en hopelijk gaat het snel beter!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart, Miranda
    Die mooie dame komt prachtig uit op je kaart!
    Ah heerlijk luieren in het zonnetje is toch ook lekker, de boog hoeft niet altijd gespannen te staan, gewoon genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een leuke kaart!!! en de afbeelding van de jonge dame. Superleuk! Zo herkenbaar dat geen energie hebben, en dat terwijl nu de zon zo lekker schijnt, eindelijk. Ik troost mezelf maar met de gedachte dat het wel weer komt. Ondertussen maar gewoon lief zijn voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er ging hier iets mis met het plaatsen, of je hebt nu een dubbel bericht, nou ja we zien wel...
    Ik vind je kerstkaart prachtig Miranda
    De dame komt zo mooi uit op deze kaart!
    Heerlijk genieten in je luie stoel in het zonnetje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Ik dacht he kerstinkopen doen, hahaha.
    Helaas heb ik nog even geen tijd om aan challenge mee te doen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart met dit papier, en het leuke bijpassende plaatje. Meer moet dat niet zijn.
    Doe het maar even lekker rustig aan. Even iets anders kan deugd doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart met n grappige shop scene en het
    DP en alles passen perfect bij elkaar Miranda ....
    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige inspiratiekaart Miranda, hij is echt heel erg mooi. Heel mooi allemaal bij elkaar.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met leuk papier! Handig dat alles zo goed bij elkaar past! Ik heb ook regelmatig reacties in de spam staan.
    Doe maar rustig aan, je energie komt wel weer terug.
    Misschien komt de zon ook nog wel vandaag!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart!! Mooi alles in dezelfde stijl.
    En sterkte daar. Maar even kalm aan doen en dan komt de energie vast wel terug (hoop ik).
    Ik kan hier vanmorgen de versnelling ook nog niet vinden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ondanks weinig energie heb je toch weer een schitterende kerstkaart gemaakt deze week.
    Ik hoop dat de energie snel weer terug komt, maar we hebben zon nodig dan komt het vanzelf, want hier in het Noorden steeds maar bewolking en koude wind.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vrij simpel? Qua uitvoering misschien maar je hebt een prachtige kaart gemaakt Miranda! Ziet er erg mooi uit met deze afwerking zo. Je hebt er een fijne bloementoef op gezet.
    Mooie dag gewenst voorzover dat wil lukken en sterkte, daar waar nodig.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart met al deze materialen. De kaart heb je erg mooi gemaakt. Maar even rustig aan… Verl sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart met heel mooi papier! Gun jezelf de rust en dan komt het wel weer goed.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Wat een mooi papier en plaatje ook. Leuk gedaan, dat je het nog met pareltjes hebt afgezet.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een schitterende kaart met deze shoppende dame ze is er bij gaan zitten, want shoppen is altijd best uitputtend.
    Rustig aan het beste toegewenst .
    Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het ziet er zeker leuk uit Miranda....het papier alleen al is prachtig!
    Groetjes en doe maar rustig aan hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha die Miranda!
    Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt. Dat Maja papier is zo prachtig en het plaatje is ook supermooi. De hele vormgeving van de kaart vind ik top.
    Bij mij beland je niet in de spamreacties, maar ja, ik heb jou natuurlijk als populair aangemerkt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart, heel sfeervol en zo leuk met die ruit!!
    Rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is helemaal mijn ding. Prachtig hoe je deze kaart hebt samengesteld. Ben zelf grote fan van het Maja papier maar vind het moeilijk om er mee aan de slag te gaan. Jij bezorgt me met deze creatie toch een beetje inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk plaatje en hele mooie papiertjes.
    Een prachtige inspiratie kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg mooi gemaakt Miranda. Dit plaatje blijft ook zo leuk met die grote dozen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is een hele stijlvolle kaart geworden. Mooi hoor!
    Zal dat gebrek aan inspiratie komen door het gebrek aan zon? Ik heb er ook last van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een hele mooie kaart met prachtig papier Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh superleuk kaartje Miranda! Ben zelf ook helemaal weg van Maja papier.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart, Miranda! Mooie afbeelding heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooie kaaart MItanda. Kerskaarten daar gaat mijn hart nog erg naar uit. Vandaar een donderdag reactie. Mijn blog is nog niet compleet. De foto gemaakt op 26 mei van ons mooie stadhuis lukt me niet er op te zetten, maar zaterdag of zondag komt iemand me helpen. Zulke dingen ben ik gewoon vergegeten. Voor de rest gaat alles goed, zou mijn kleindochter zeggen. grts wimen Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kerstkaart, het Maja papier blijft mooi, leuk hoe je de punt hebt gemaakt en een gave toef,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een heel mooie nostalgische kaart. Het papier past zo mooi bij het plaatje.
    Ik hoop dat je je energie weer snel terug vindt, tot die tijd de lat niet te hoog leggen voor jezelf denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey Miranda,
    Dankjewel voor jouw lieve reactie op mijn blog gisteren. Met de zieke zoon gaat het een beetje de goeie kant op. Jouw kaart is erg fancy met deze shoppende dame... Mooi!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een hele mooie kaart met mooi papier, ik ben een fan van Maja design, en een heel mooi design zo met de driehoek, dat idee moet ik proberen te onthouden. Hopelijk krijg je snel weer energie, doe rustig aan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Jammer dat je even minder energie hebt, zo herkenbaar ....
    Fijne dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  39. prachtige kaart Miranda, wondermooi papier en leuk hoe je je kaartje opgebouwd hebt.
    Ik hoop dat je je snel weer energieker voelt!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super mooie kerst kaart, prachtig is dit papier maar ook erg mooi toegepast. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie kerstkaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Deze kaart oogt niet simpel.
    Komt waarschijnlijk door het dp en de kleuren die perfect bij elkaar passen en het leuke plaatje waarop veel te zien is.
    Voorjaars moeheid? Of heb je zon nodig?
    Hoe dan ook, doe maar lekker rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen