zondag 7 mei 2023

"Worsteling" van een gastdesigner ;P

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Grappig dat de cassettebandjes en de top 50 opnemen zó herkenbaar zijn hihi.
Vandaag een kaart die ik mocht maken als gastdesigner bij "Cheerful Sketches Challenge Blog". Deze kaart heeft me wat zweetdruppeltjes gekost...pfft. Ik kreeg een sketch toegestuurd en een digi en beiden lagen zo ver buiten mijn comfortzone dat ik er helemaal geen ideeën bij kreeg. Uiteindelijk is dit het resultaat geworden.....


Als ik de digi in z'n geheel wilde gebruiken kon ik weer niets met de sketch, ging ik de digi helemaal verkleinen om binnen de sketch te gebruiken dan werden de bloemen weer heel friemelig. Toen leek met het fotograferen het ene paars weer heel anders dan het andere terwijl het allemaal dezelfde kleur heeft....grrrr.
Kortom een worsteling maar 🎵🎵 we zullen doorgáán....😅.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs. Vergeet je spam niet!
Lieve groetjes Miranda

28 opmerkingen:

  1. Het is je na veel gepas en gemeet toch prima gelukt. Om er een mooie kaart vsn te maken. De bloemen er mooi ingekleurd... je hebt het jezelf moeilijk gemaakt...want volgens mij hoef je de toegestuurde difi niet te gebruiken maar mag je ook een plaatje of stempel van jezelf gebruiken... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch goed gelukt Miranda.
    Soms heb je dar, wat moet ik hier toch mee maken.
    Je ziet ,het komt goed.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet te zien dat het zo lastig was. Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar.....
    Hij is toch heel erg mooi geworden dus heel goed dat je door hebt geworsteld.
    Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is herkenbaar hoor, ik heb dat ook wel eens dat het helemaal niet lukt. Ik laat het dan liggen en begin later opnieuw.
    Dit is toch wel een leuke kaart geworden. Ja het kleurverschil is altijd wel een dingetje.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch een mooie kaart geworden, ik vind het een heel goed idee om een gedeelte van de digi te gebruiken, juist mooi. Het probleem met fotograferen ken ik maar al te goed 🙈
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden Miranda! Ik heb ook niks met digi's. Probeer het af en toe ook weer eens, maar hetvis ook niet mijn ding hoor.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks de moeite die het je gekost heeft, toch een mooie kaart geworden. Wel een mooie digi.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi gastdesignerkaartje met leuke stempel en sketch
    ja dat kan je wel eens hebben dat het niet gaat zoals je wil, maar het is je prima gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zonde dat je zo moest worstelen, Miranda, terwijl het zo leuk kan zijn om GD te zijn. Maar ik vind het resultaat heel erg mooi. De digi springt er echt uit en hij is mooi ingekleurd. Dankjewel dat je onze GD wilde zijn (en het niet opgegeven hebt).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou me hier ook geen raad mee weten, zowiezo niet met sketchen en vind dat je, je er nog veel van hebt kunnen maken, goed gedaan hoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad lastige digi en lastige sketch, ik zou ook niet geweten hebben wat daar mee te maken.. Het is je uiteindelijk toch gelukt, dat is al een prestatie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele uitzoekerij hoe dit te combineren maar het is een mooi kaartje geworden.
    Ook je kaartje met de cassette bandjes is leuk. En ja ik heb dat ook nog gedaan met de vinger op de knop om een liedje op te nemen en van zodra je de stem van de presentator hoorde weer indrukken 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Miranda
    Leuk die bloemen op de cirkel
    En heel mooi ingekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er toch iets moois van weten te maken Miranda! De digi is een echte blikvanger in deze kleuren. Je mag trots zijn op het resultaat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart is hey geworden hoor.
    Ik worstel daar ook mee hoor , je ben niet de enige.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ondanks dat het een 'hoofdpijnkaartje' was, heb je er toch nog iets moois van weten te maken Miranda. Die kun je zonder meer nog gebruiken ook. 🙂
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha ja soms heb je dat dat het niet goed lukt maar je hebt wel een mooi kaartje gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel herkenbaar, heb vandaag ook "geworsteld" en de foto geeft niet echt de goede kleuren weer . . .
    Ik zou dit ook niet kiezen maar uiteindelijk is het toch een fleurig kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Miranda je hebt er toch goed vanaf gebracht hoor, de kleur van de bloemen brengen het geheel tot leven. Ik begrijp je heel goed, deze maand ben ik daar gastdesigner en nog bij 2 andere challenges. Ik ben ook altijd bang dat de opdrachtjes me niet liggen maar je wil ook niet teleurstellen, nu kreeg ik ook digi’s die ik zelf nooit zou kiezen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lastig dan he als je uit je comfortzone moet gaan maar je hebt het mooi opgelost zo met de digi. Mooi kaartje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahaha... leuk! Ik heb vandaag een kaart met deze sketch gemaakt voor de 20e ;-)
    Maar geen digi gebruikt, dat zal wel schelen. EN vaak is het dat wij kijkers/lezers de worsteling niet zien. Wij zien gewoon een heel leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is inderdaad niet zo’n mooie als ik normaal van je zie Miranda maar je mag er toch mee voor de dag komen hoor want je showt toch een hele mooie kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Herkenbaar wat de kleuren betreft en dat vind ik dus soms ook heel moeilijk.
    Je hebt met al dat gepuzzel een prachtige kaart gemaakt.
    een hele mooie digi met de bloemen en prachtig gekleurd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, dat heb ik soms ook.
    Ik moet eerlijk toegeven, ik vind de sketch ook lastig deze keer.
    Het oplossen van de digi op deze manier heb je knap gedaan.
    Ik ben dezelfde digi gekozen en snap wat je bedoeld met te klein of te groot.
    Maar, je hebt je er goed doorheen geslagen, het is een mooie kaart geworden.
    Dank je wel dat je vol gehouden hebt🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahaha zó herkenbaar dat je 'moet' werken met een digi en sketch die je niet écht liggen. Heel goed dat je de digi niet helemaal gebruikt hebt; de digi komt nu heel goed tot z'n recht. Geweldig hoe jij de sketch gebruikt hebt. Vind 'm zo mooier dan de oorspronkelijke sketch; een top kaart Miranda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Miranda,
    Nu kan ik je natuurlijk gelijk geven.....hihihi.
    Als ik lees over je zweetdruppeltjes.....dan kunnen we elkaar een hand geven, want ook ik had moeite met de digi. De sketch lag me wel.
    Gelukkig zijn de zweetdruppeltjes niet op je MOOIE felicitatiekaartje gevallen en ja.....we gaan gewoon door.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen