zaterdag 8 april 2023

Voor jullie allemaal....

 Lieve mensen, deze zaterdag kom ik jullie allemaal fijne, hopelijk zonnige Paasdagen wensen met deze paaskaart die ik lang geleden maakte en zelf nog steeds erg leuk vind.....


Dank jullie wel voor alle lieve, leuke en gezellige reacties van de afgelopen tijd. Ook dank jullie wel voor alle mooie creaties die jullie steeds plaatsen waardoor ik weer inspiratie krijg. Hopelijk gaan we nog lang zo vrolijk verder. Geniet van Pasen/vakantie, waar dan ook en op welke manier dan ook.

Lieve groetjes Miranda

28 opmerkingen:

  1. Jij ook fijne dagen !!!!!
    Je kaart is zeker leuk !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief paaskaartje Miranda en wat mij betreft al is het niet heel vaak van mij kant uit, ga ik ook gezellig door!
    Ik wens je ook fijne dagen,
    Paasgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Miranda en ook voor jou fijne paasdagen
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou ook hele fijne paasdagen en bedank jou ook voor de mooie en leuke dingen die je plaatst en ons ook weer inspiratie geeft.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en vrolijk paaskaartje.
    Ook voor jou fijne paasdagen en we duimen voor mooi weer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda voor jou ook hele fijne paasdagen!
    Je hebt een schattig kaartje gemaakt, ook je kerstkaart de kaart voor De Egel zijn weer prachtig geworden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zeker een hele leuke paaskaart. Mooi grappig, lief afdrukje. Lief kaartje is het geworden. Fijn dat we elkaar kunnen inspireren.. Jullie ook fijne pasen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuk en vrolijk kaartje Miranda…dankjewel en ik wens jullie hetzelfde!
    Fijn zo’n leuke contacten zonder elkaar in het echt te kennen 💓

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie paaskaart.
    Ik wens jou ook heel mooie paasdagen. Dankjewel voor alle inspiratie hier en lieve reacties op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart met die leuke kuikens Miranda. Ik geniet ook nog elke dag van de leuke creaties die op het blog voorbij komen. Ik wens je Fijne Paasdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kuikentje, altijd leuk.
    Jij ook fijne Pasen en geniet van de mooie dingen om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje is het Miranda! EN voor jou en Tim en het kroost ook fijne Paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Miranda, jij ook gezellige Paasdagen gewenst!
    Al is het voor mij lastig om te reageren en merk dat ik ook geen reacties meer krijg van sommigen…ik ga maar door met de hoop dat het eens verandert.
    Jouw kaartje is een schatje hoor, thanks!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje met al die kuikentjes.
    Jij ook hele fijne paasdagen en hopelijk genieten van het mooie weer.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje , leuk de kuikentjes .
    wens jou ook gezellige paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke vrolijke kaart Miranda en ook fijne paasdagen

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk paaskaartje Miranda
    Lief die kuikentjes!
    Ook voor jullie fijne paasdagen!
    En inderdaad wat fijn dat we elkaar mogen inspireren met onze creativiteit
    Vooral doorgaan zou ik zo zeggen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi paaskaartje met de schattige kuikentjes jij ook bedankt voor het showen van je mooie kaartjes en fijne paasdagen
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke en gezellige paaskaart met deze schattige kuikentjes.
    Ik wens je gezellige paasdagen en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wens jullie hele fijne paasdagen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat 'n mooi Paaskaartje is dit Miranda. Jij ook bedankt voor al je inspiratie, waaronder je theezakje recent... Ik hoop er op korte termijn iets mee te kunnen gaan doen. 🙂
    Jij ook hele fijne Paasdagen. 🐣🍀
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel Miranda en ook voor jou natuurlijk heel veel goeds.
    Fijne dag en lief en het is een schattig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief kaartje en jij ook fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een lief kaartje met de drie kuikentjes Miranda ! Jij ook nog een fijne Paasmaandag ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke kaart met de gezellige eierdopjes. Fijne paas maandag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leukerd deze kaart, zag hem nu pas voorbijkomen op mijn leeslijst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen