zondag 16 april 2023

Een vrolijke flierefluiter voor Marijke...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn geborduurde kerstkaart. Heel handig om op vakantie toch wat te doen te hebben want stilzitten is zonde van de tijd hihi.
 
Vandaag een kaart die ik zelf héél leuk vind en die naar Marijke (marijkesscrapkaarten) mocht vliegen. 


Is die vogel geen dotje? Marijke houdt wel van kleurtjes en de natuur dus vond ik hem wel wat voor haar.


Deze kaart heb ik op ons knutselclubje gemaakt en de gestanste delen gekregen van één van de dames. Nu is het allerleukste dat deze vogel gemaakt is met Elvis de Pinguïn van Craftlab (hoofd en lijf) en de veertjes zijn van de muts van Zwarte Piet van Craftlab. Alles is uit wit karton gestanst en met inkt en een sponsje op kleur gebracht. De kaart thuis gemaakt en van mijzelf de dots (Marianne Design) en de tekst (mama Elephant)toegevoegd.

Hij is gezond en wel bij Marijke naar binnen gevlogen én ze vond hem leuk liet ze meteen weten en daar geniet ik dan weer van.
Gisteren een heerlijke shopdag met mijn moeder in Waalwijk gehad. Voor het eerst sinds mijn vader is overleden en we hebben een heerlijke dag gehad met koffie én lunch in het zonnetje en we zijn allebei leuk geslaagd. Vandaag lekker aan de knutsel want hier is het somber druilweer.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

Ps..VOOR VANDAAG STOP IK MET BLOGGEN, IK HEB BIJ HEEL VEEL MENSEN GEREAGEERD MAAR BELAND STEEDS IN DE SPAM. ALS IK DE PAGINA REFRESH IS MIJN REACTIE STEEDS FOETSIE. DUS KIJK AUB OF IK LANGS BEN GEWEEST. 

42 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke kaart voor Marijke gemaakt, de
    Pinguïn is omgetoverd tot een hele leuke vogel. . Wat fijn dat je gisteren een leuke shop dag met je moeder had en er een gezellige dag van hebben gemaakt. Hier is het wel droog maar triest. Ik ga straks ook aan de knutsel. Jij ook maar veel plezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Miranda…heel leuk gedaan met allerlei verschillende stansjes en ook de kleuren zijn prachtig!
    Fijne dag, groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een grappige vogel heb je gemaakt, leuk om te lezen hoe die ontstaan is. En met al je gekregen onderdelen is het een tof kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele lieve flierefluiter geworden en hoe die tot stand is gekomen vind ik heel creatief bedacht.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat n grappige vogel en flierefluiter voor Marijke gemaakt Miranda , leuk zo'n shopdagje met je ma te maken , gezellie . Hier ook waterkoud maar nog droog vandaag
    Fijne zondag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Miranda met dit schattige vogeltje! Ziet er erg leuk uit in deze kleurtjes. En fijn dat je een gezellige dag had met je moeder!
    Mooie zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi en lief deze kaart.
    Fijn dat jullie een fijne dag gehad hebben, het was zalig weer gisteren idd, vandaag fris en saai.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zeg, en dat met al die gekregen onderdeeltjes weer wat leuks gemaakt.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi vrolijk kaartje met dit lief vogeltje.
    Het ziet er superleuk uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, dat vogeltje is wel heel lief in zijn pastel verenkleedje! Het zwart geeft er pit aan, snap dat Marijke het mooi vindt! Fijn dat jij en je moeder zo'n gezellig dag hadden samen en ook allebei geslaagd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met dit grappige vogeltje. Ook heerlijk zo’n dagje uit met je moeder. Het was er super lekker weer voor. Hier is het vandaag ook weer een grijze dag helaas. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met dit zomers vogeltje Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverdje, heel mooie creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke flierefluiter Miranda! Je hebt het mooi bij elkaar gesprokkeld. Altijd leuk een knutselclubje en het is een heel nice kaartje geworden! Fijn zo'n leuke shopmiddag en samen genieten! Niet leuk dat je steeds in de spam beland Miranda maar laat je niet ontmoedigen hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke vogelkaart.

    Ik zie je berichtjes op mijn blog gewoon en ondervind geen probleem met jou reacties ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een lief kleurrijk vogeltje, heel mooi gemaakt, de kaart is super.
    Fijn dat je samen met je moeder zo een geslaagde dag hebt gehad, heel waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had deze leukerd al op Insta gezien. Ik had in eerste instantie Elvis niet herkend, maar toen ik het las natuurlijk wel. Hij is zó leuk met die veertjes (ga ik beslist onthouden en evt. ook gebruiken als dat mag). Hij zit er leuk bij in die mooie cirkel.
    Ik kijk altijd in de spam, want ik vind het zonde om reacties te missen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb jij toch een gedoe, misschien de pc even helemaal 'opschonen? Maar bij mij staat je lieve reactie gelukkig gewoon bij de blogpost en bij jou reageren gaat hopelijk ook goed want ooh wat is dit weer onwijs leuk met die kleurrijke uit van alles en nog wat samengestelde vogel! Wist je dat ze in Indonesië op de vogeltjes markt kakelbonte exemplaren hadden.. tot het gaat regenen want dan spoelt de verf er af hoe erg is dat!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mysterie opgelost nu weet ik hoe die vogel in elkaar zit. Ik had hem nog al zien passeren maar had geen idee welke stans het was. Hij heeft leuke kleurtjes gekregen, mooi geheel.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje! En de zwarte accenten combineren erg mooi met de zachte kleuren van de vogel.
    Er zitten regelmatig mensen in mijn spam maar jouw reacties komen altijd meteen bij mijn berichten te staan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda,
    wat een leuk kaartje voor Marijke! Gezellig zo met zijn alleen aan de knutsel en dan van elkaar lenen en leren.
    En dat klinkt goed met je moeder samen erop uit!
    Jij zit bij mij nooit in de spam hoor. Ik heb alleen aangevinkt dat ik goedkeuring moet geven, want er zitten nog steeds rare reacties tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart met de vrolijke, samengestelde vogel en leuk met de zwarte accenten.
    Wij hadden een droge en zonnige dag, terwijl het zaterdag, vreselijk koud was en het regende,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allereerst heel erg bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan om op mijn kaart te reageren! Ik heb al je berichten geplubliceerd! Jouw kaart voor Marijke is een dot, en leuk zoals je hem uit verschillende diertjes hebt samengesteld en gekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje heb je voor Marijke gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig vrolijk kaartje maakte je Miranda, het is een schatje! Ik heb het idee dat als je op 1 dag heel veel blogjes bezoekt en reacties plaatst ze vaker in de spam belanden…. Ik start mijn blog altijd met de spambox kijken…van jou haalde ik gisteren 2 dezelfde eruit en toen dacht ik al van oeps jij bent er druk mee! Jammer is dat van je tijd hè?! Fijn dat jullie genoten hebben met shoppen, ik ga om de paar weken met mijn vriendin ook shoppen in Waalwijk, altijd wel gezellig daar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow wat een super leuke kaart en deze mooie hartjes stans heb ik ook maar nog weinig mee gedaan..
    Zo leuk hoe je deze op een de kaart hebt gemaakt met het schattige en kleurrijk vogeltje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een super leuke kaart voor Marijke en wat heb je mooie kleuren gebruikt voor de vogel. Deze staat ook nog op mijn to-do lijstje.
    De ene keer staat je reactie in spam en de andere keer niet. De reacties moet ik eerst goedkeuren, maar ik kijk altijd bij spam om ook die reacties te publiceren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie vogel en het leukste vind ik dat het is gemaakt met verschillende stansen!!
    Het is een vrolijke, leuke verjaardag kaart.
    Klinkt als een goede dag, die je met je moeder gehad hebt, wat fijn dat jullie dat gedaan hebben en ook nog eens goed geslaagd zijn.
    En die spam..... ik lees mijn berichtjes vaak eerst via de mail, daar krijg ik ze op binnen, dus ik lees jou reacties altijd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha die Miranda
    Wat een knapperd heb jij gemaakt, echt een vrolijke vogel!
    Wat fijn dat je zaterdag met je moeder op pad bent geweest, inderdaad het was heerlijk in het zonnetje, alhoewel de wind nog scherp was, gisteren en ook vandaag was het somberder....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooi kaartje met het schattige vogeltje
    fijn dat je zo'n gezellig dag hebt gehad met je moeder
    bij mij staat je reactie gewoon op mijn blog hoor ik check zo ie zo elke dag de reacties
    om nog even op je vraag terug te komen mijn broer is 58 jaar geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een lief vrolijk vogeltje Miranda mooie kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een super leuke olijke vogel heb je Marijke gestuurd.
    Lief Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuke kaart het vogeltje is wel heel schattig. Heerlijk weer een dagje weg met je moeder gezellig stad Waalwijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een vrolijke flierefluiter heb je gemaakt, mooi samengesteld met de diverse mallen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schattige kaart. Zo fijn dat je een dagje met je moeder op stap bent geweest.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super leuk kaartje Miranda!! Heerlijk om zo met andere mallen weer heel iets anders te kunnen maken. En ook zo mooi gekleurd met inkt.
    En fijn dat je zo gezellig met je moeder weg bent geweest. Is altijd belangrijk maar nu helemaal.
    Hopelijk heb je nog lekker kunnen knutselen toen het zo druilerig was.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. soms kom je bij mij in de spam, ik kijk elke week mijn spambox na, en dan zie ik het wel
    En soms sta je er ook niet in. Ik snap er niets van.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. prachtige kaart en zo creatief met verschillende stansen gemaakt. groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke, vrolijke kaart met deze gekleurde vogel.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Woww wat een gave vogel.... en wat schitterend in elkaar gezet met totaal verschillende stansen; heel kunstig Miranda! Je hebt er een kleurrijke vogel van gemaakt.... de kleuren combineren perfect!
    Bij mij is je reactie wel direct geplaatst 😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lovely creative and awesome post.. A wonderful design with a great background and a perfect sentiment as well!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gezellige leuke kaart Miranda. Bij mij beland je niet in de spam maar denk er soms ook zo over heb op zoveel bloggen gereageerd en geen reactie terug zit ik nu in de spam? Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gezellige kaart Miranda. Ik kom er ook niet door. Ik geef t maar op/ Kan trouwens alleen een stukje shrijven over ons leven na het kaarten maken. En het is goed zo. grts Leny

    BeantwoordenVerwijderen