zaterdag 18 maart 2023

Smile...it's your birthday.

 Hallo lieve mensen, de afgelopen paar dagen ben ik bezig geweest om mijn hobbyruimte wat anders in te delen. Ik kan nu gemakkelijker bij mijn inkten/stempels/stencils etc.  Aanleiding hiervoor was indirect de lopende challenge bij het Liftchallengeblog. Ik had het me al vaker voorgenomen maar stelde het steeds uit en nu moest ik, omdat ik aan de challenge mee wilde doen, zó veel opzij zetten dat ik maar meteen aan de slag ben gegaan. En ik heb meteen de smaak te pakken en heb nog een kaart voor de Liftchallenge gemaakt...


Het is een slimline geworden met een schudgedeelte erbij. De slimline-stansen zijn van Marianne Design.


Ik ben met twee tinten groene distressinkt gaan poetsen langs mijn lineaal. Ik heb vervolgens met water gespetterd en daarna met de tekst "it's your birthday" herhaaldelijk gaan stempelen. Die tekst ligt op het Stazon doosje en daar is mee gestempeld.


Deze stans met "smile"(PrettyPink Posh) heb ik al heel lang maar ik heb hem nog nooit gebruikt *bloos*. Nu vond ik hem door het schulprandje en de stiksteekjes perfect passen bij de slimline-stans. De tekst die ik op de banner (Marianne Design) heb gestempeld is uit dezelfde set als de "birthday" stempel (Nellie Snellen).


Op de foto's is het net of de zon schijnt op mijn kaart maar dat was niet zo, dat is gezichtsbedrog hihi. Dit is mijn tweede inzending bij http://liftchallenge.blogspot.com/2023/03/liftchallenge-177.html

Dank je voor je bezoekje en nog een fijn weekend verder. A.s maandag start er een nieuwe challenge bij het challengeblog De Egel en ben ik er met een nieuwe post. Tot blogs!
Lieve groetjes Miranda

40 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Prachtig gemaakt met die kleuren en teksten erop.
    Af en toe opruimen kan eens geen kwaad, zo kom je nog eens wat tegen 😉🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij is prachtig, waar een opruim/ anders neer zetten toe kan leiden ! Fijn avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige liftkaart Miranda.
    Mooi indeze tinten groen.
    Dus nu weer een opgeruimde overzichtelijk hobbykamer.
    Mooi toch weer.
    Fijn weekend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige Slimline kaart heb je gemaakt. De kaart ook mooi gelift. Leuk zo met het schudgedeelte.
    Af en toe eens ruimen of herindelen is ook wel eens fijn, dan kom je weer eens andere dingen tegen. Ik ben ook nog steeds bezig. Wij hadden pas nieuwe meubels en ben ook wat naar boven gaan doen, maar nog steeds niet klaar. Af en toe een beetje, bij beetje en dan kom ik er ook wel.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart met achtergrondtekst, en bij opruimen kom je vaak verrassingen tegen, heb ik ook gemerkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart heb je gemaakt, gaaf om zo de twee kleuren te maken langs je liniaal en de tekst zo mooi gestempeld. Heerlijk weer alles op orde in je hobbykamer, werkt een stuk fijner dan. Had je kerstkaartje gemist maar hij is prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke kaart voor de lift. Leuk met dat schudgedeelte!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb je dat leuk gedaan Miranda, een heel toffe schudkaart met die twee kleuren groen! Dat geeft een fijn gevoel een opgeruimde hobbykamer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk jij bent helemaal opnieuw geïnspireerd Miranda, wat een schitterende kaart…knap gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt idd net of het zonnetje schijnt op je kaart. Hij is prachtig geworden met die mooie Smile-stans, die perfect bij de slimline stans past. Opruimen vind ik aan de ene kant fijn omdat alles weer overzichtelijker wordt en je weer weet wat je allemaal hebt. Maar aan de andere kant is het daarna weleens lastig om dingen terug te vinden.
    Fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige slimline schudkaart, Miranda
    Even lekker ordenen in je hobbykamer is toch ook heerlijk je komt vast weer dingen tegen die je weinig of nooit hebt gebruikt, zo vergaat het mij ook, ik word er blij van!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om af en toe je hobbykamer te veranderen en kom je spullen tegen die je lang niet hebt gebruikt.
    Een mooie schudkaart met mooie tinten groen heb je voor deze uitdaging gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie combinatie van slimline stans en de smile stans, leuke achtergrond en mooie kleuren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vind ik dit weer een ontzettende mooie kaart.
    Ik vind het zo knap zoals jij creatief denkt en zo de mooiste kaarten maakt, je inspireert mij vaak!
    Een slimline model vind ik vaak lastig, maar jij weet er wel raad mee zie ik.
    Tot maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart met een mooi design met het schudgedeelte erbij De achtergrond heb je ook heel mooi gemaakt. Een super geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met de groene kleurtjes en het schudgedeelte
    fijn om weer alles te kunnen vinden en lekker opgeruimd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooie kaart Miranda, goed bedacht hoe je het gedaan hebt met de achtergrond, het schudgedeelte is ook al zo leuk.
    Succes met je hobbykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie slimline kaart heb je gemaakt. Die groene tinten maken hem heel vrolijk. Af en toe even opruimen en orderen is zo fijn. Ook om je hoofd even leeg te maken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat 'n mooie slimline kaart heb je hier Miranda, daar zit veel werk in! Dat heb je erg mooi gedaan zo met je inktjes en stempels en schudgedeelte, knap!
    Fijne zondag.
    GROET, Wilma .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie slimline kaart. leuk met het schudgedeelde; Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke shaker is dit Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuk kaart Miranda, af en toe een s beetje opruimen herinrichten kom je weer andere spulletjes tegen, en kun je de mooiste kaarten maken.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wouw prachtige kaart Miranda, heel gaaf effect geeft het als je de inkt langs een liniaal doet! Het is een hartstikke mooi geheela alles bij elkaar!
    Goeie opruimactie, heeft je een super kaart opgeleverd!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige slimline kaart. Mooie combinaties heb je gemaakt. Groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke kaart zo met dat groen en het schudgedeelte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuke kaart Miranda!
    Leuk zo die achtergrond met de tekst erop gestempeld.
    Frank heeft laatst een kastje gemaakt voor mijn inkt dus die staan ook op mijn werkblad recht voor mijn neus. Heel handig om dat binnen handbereik te hebben.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Inkt langs de lineaal? Wéér wat geleerd en wowie Miranda wat een kleuren en dan de gave shaker.. Het zo netje schijnt echt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi zoals je je liniaal als een soort mal gebruikt hebt, het effect is prachtig. De kleuren lopen mooi over en het zonnige effect zag ik meteen. Mooi afgewerkt en ook met nog een shaker gedeelte! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wow wat een schitterende kaart is dit geworden!!! die kleuren en dat schudgedeelte... superleuk!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart heb je gemaakt mooie kleuren
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh maar dan was je ook heel jong voor een tia, miranda
    Hopelijk ook zonder veel uitval of restverschijnselen
    Ja ik heb heel veel geluk gehad dat ze de 2 propjes zagen en konden verwijderen.
    Nu nog de angst overwinnen dat het niet nog een keer gebeurt
    Gelukkig hebben we een fijne hobbie waar we onze ei kwijt kunnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super mooi en leuke techniek heb je gebruikt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele mooie kaart Miranda! Leuk met die strakke lijnen zo.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt een beauty Miranda…mooie kleuren en ook gaaf gestempeld, vast een hele klus met 1 stempeltje.
    Tis een supermooi geheel!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooo wat een mooie kaart Miranda, heel leuk gedaan. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een hele leuke kaart met een prachtig effect.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat grappig om te lezen dat onze challenge zelfs een opruimactie in je werkkamer te weeg heeft gebracht! Je kaartje is in ieder geval prachtig geworden. Mooi die strepen in combinatie met de tekst. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik vind die Smile stans helemaal te gek! Echt een eyecatcher op je kaart! Mooi het wit op het groen. Hele toffe uitwerking!
    Dat heb ik ook gemerkt als er spulletjes niet makkelijk te pakken zijn, dat je ze dan weinig gebruikt. Zonde! Ik blijf daarom altijd schuiven en herinrichten, maar ik ben wel op een punt dat het heel goed staat zo en ik heerlijk kan werken met al mijn spulletjes binnen handbereik ;-)
    Bedankt hè Miranda, voor je enthousiaste deelname!

    BeantwoordenVerwijderen