donderdag 9 februari 2023

Kerstkaart week 6 .

 Hallo lieve mensen, hebben jullie de afgelopen dagen ook kunnen genieten van het mooie zonnige weer? Ik heb extra grote wandelingen met Ziva gemaakt, heerlijk. Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn hartjeskaart, ik word er zelf ook blij van hihi.

Vandaag weer "kerstkaartendonderdag" bij 52 weeks to Christmas. Ingrid en ik zijn aan de beurt om een inspiratiekaart te plaatsen. Nu was ik zelf totáál niet geïnspireerd en heb ik me door Petra Zeegers-Hendrix op Pinterest laten inspireren...


Zij heeft het met een ander blok van CraftSensations gemaakt, helemaal in het groen maar ik had zin in zachte kleurtjes. Drie verschillende plaatjes met de cirkelstans gestanst. Gelegd op de opengewerkte cirkel van CraftEmotions en daar weer een roze cirkel onder.
Als laatste de poinsettia van Marianne Design gebruikt.

Op het blog van 52 WTC vinden jullie de uitslag van de belletjes-challenge én kunnen jullie je kerstkaart voor deze week linken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

45 opmerkingen:

  1. Wat een top idee, Miranda! Heel leuke kaart zo met die cirkels! En de mooie poinsettia valt ook op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart goed van je om je te laten inspireren door de dame van pinterest. Ik heb dit blok ook destijds dacht ik mooi nu help wat maak ik er van. Toch maar het blok gaan gebruiken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Miranda. Ik kijk ok graag op Pinterest voor inspiratie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kerstkaart deze week weer Miranda, mooi papier en alles zo leuk gecombineerd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtige kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met die cirkels, Miranda. Ook de kleuren van het DP zijn prachtig.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Miranda al zou ik zelf niet gemakkelijk roze voor een kerstkaart nemen...hahaha
    Zie mij nou....vandaag is mijn kaart ook roze.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met de cirkels.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleuren!!
    Ik ga mijn kaart vandaag nog maken, pff, ben er onrustig van, heb ik niet zoveel inspiratie en als wat ik bedenk word al meteen weer afgekeurd in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het mooie dp en leuke details, ik kijk zelf ook regelmatig op pinterest of instagram voor inspiratie je vind er altijd wel wat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart zmieanda
    Mooi die cirkels!
    Fijn dat we elkaar zo kunnen inspireren
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een pracht van een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige winterse kaart en je kerstster, wow! En vandaag nog maar even genieten van het zonnetje want dat gaat weer verdwijnen hoorde ik. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je je mooi laten inspireren met deze kaart, hij is leuk geworden met dit mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gedaan Miranda wat een mooie combinatie van kleuren. Ik ben helemaal "uit" de kerstkaarten flow maar ja, heb ook wel iets anders aan mijn hoofd (revalidatie knie) en daarbij ook nog een heel spannend boek 😀.
    Maar misschien moet ik me zelf toch maar weer eens "terug werpen" op kerstkaarten. Eigenlijk te gek, één per week moet toch lukken? 🤭Liefs en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat mooi gemaakt! Grappig dat je je laat inspireren door pinterest, ik kijk daar meestal niet naar! Toch maar eens doen bij geen inspiratie! haha! Ik vind het een mooi kaartje geworden met deze kleurtjes en cirkels geeft ook weer iets leuks eraan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke kaart met de cirkels en mooi papier. Heb nog even je hartjeskaart bekeken en die is heel leuk en vrolijk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt! Ik haal langs pinterest soms ook wel ideeën op. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi, Miranda! Wat fijn toch dat je je tegenwoordig vrij gemakkelijk kunt laten inspireren, als je het zelf even niet meer weet. Mooi die zachte kleurtjes die je hebt gebruikt. Hier heerlijk van en naar het werk gefietst met het mooie weer.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart. Superleuk gemaakt met de drie cirkels. Soms moet je even inspiratie bij een ander opdoen... dat doe ik ook regelmatig.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie kerstkaart in die zachte pasteltinten. Fijn dat we af en toe geïnspireerd kunnen worden door Pinterest.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi die cirkels met tekstjes bij het papier erachter, passen goed! Mooie zachte kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch een mooie kaart geworden, mooi met die cirkels!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hij is Super dit kaartje, ik zou zelf nooit gedacht hebben aan roze voor een kerstkaart maar nu ik deze zie...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geen inspiratie, maar wel een super leuke kerstkaart in mooie kleuren Miranda.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een superleuke kerstkaart Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi gemaakt deze kerstkaart met cirkels en daar de poinsettia bij.
    Mijn printer is al een oudje hoor, ik heb een HP Deskjet 2540, deze is niet meer te koop, wel een die daar op lijkt..
    Het is wel handig om een bovenlader te gebruiken, daar kun je gemakkelijk verschillende diktes papier door voeren..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart, leuk gedaan met de cirkels. Super is je hartjeskaart, je hebt de moeilijke kleurencombinatie prachtig verwerkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ondanks dat je inspiratie ver te zoeken is laat je ons weer een prachtige kaart zien.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een heel mooie kaart met de cirkels op verschillende hoogte, half over elkaar heen. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
    Van dat mooie weer krijg je energie, het doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful card Miranda, love the layout and colors.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ja het ontbreekt mij ook wel eens aan inspiratie dan werk ik meestal ‘last minute’ dat is wel niet ideaal. Maar jouw resultaat mag er zijn hoor, mooi van kleur ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Je hebt je goed laten inspireren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi met de cirkels op de kaart, Miranda.
    Ja, soms heb je even inspiratie nodig, helemaal niets mis mee. En maakt toch niet uit waar je het vandaan hebt........uiteindelijk maak je het toch zelf ;-)
    Fijne dag verder.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een hele mooie kaart Miranda. Een leuk design met de rondjes. Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hey Miranda,
    Wat een sfeervolle winterkaart maakte je!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Miranda, ik vind je kaartje heel.mooi en alles past perfect bij elkaar. Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een super mooie kaart en zo leuk met de cirkels en het prachtige designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Fabulous card, just adore this and great design xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuke kerstkaart in roze en met de cirkel layout ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super je kaart, prachtige kleuren en sketch heb je gebruikt. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. leuke compositie, mooi DP en tof met die cirkellaagjes!
    fijne dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen