zaterdag 28 januari 2023

Sprookjes...

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor Tanika. Het was hier even stil, zelfs geen kerstkaart, maar jeetje wat komt er (buiten verdriet) enorm veel op je af na het overlijden van een naaste. Ik hield daarna weinig fut meer over maar zie vandaag scheen het zonnetje en had ik ineens zin om even lekker in mijn knutselkamer te rommelen.

Mijn voornemen om vaker mijn stempels te pakken gevolgd en daar kwam deze kaart uit...


Lekker met inkt en stempels gespeeld en met een witte gelpen wat accentjes toegevoegd. Deze kit van Lavinia zat een keer bij een Engels magazine en ik had er nog niets mee gedaan. De kit bestaat uit achtergrondplaatjes, stempels, embossingfolder, dubbele kaarten en pailetten. Als het morgen lukt ga ik lekker verder spelen ;P

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

34 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Leuk “gespeeld” met inkt. Mooie kleuren heb je gecombineerd. Begrijpelijk dat er even niks uit je handen kwam… inderdaad moetend veel regelen…en dan heb je je nog de zorgen en het verdriet…. Goed dat je even weer hebt kunnen ontspannen met de kaart. En met inkt dat is ook heel erg leuk om te doen.Wij vinden hiervoor erg leuk om af en toe eens te doen. Sterkte nog en plezier met het kaarten maken . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is allemaal te begrijpen hoor Miranda! Neem je tijd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me goed voorstellen dat je na het overlijden weinig tot geen fut hebt. Gelukkig weet je dat het ook weer terug komt en kwam deze mooie kaart uit jou handen.

    Hij is heel mooi...

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja er komt altijd veel op je af bij het verlies van een naaste Miranda, heel veel regelwerk en elkaar steunen, neem de tijd en dan komt het allemaal wel weer! Wat heerlijk dat je vandaag voor jezelf hebt genomen en wat een gaaf resultaat met je stempels en en inkt!!! Ook de witte accentjes zijn prachtig, heel sprookjesachtig is het geworden! Zachtjesaan komt mijn zin om te freubelen en bloggen weer terug en heb ook heerlijk zitten "spelen" vandaag! Uit Femminde's pakket maar ook met inkt en stempels ( beetje laat maar er ploft vd week voor jou ook een kaartje in de brievenbus) Hou je haaks en goed weekend met lieve groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooi geworden, fijn dat je je even hebt kunnen ontspannen.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Miranda toch...door ziekte en vakantie was ik een poosje niet online en lees nu dus pas dat je vader overleden is. Wat een gemis is dat, gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
    Kan me voorstellen dat je hoofd dan echt een poosje niet naar freubelen staat. Fijn dat je toch af en toe wat afleiding kunt vinden in het kaartjes maken. Je kaartje is erg mooi geworden.
    Lieve groeten, Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi !!!!!
    Alles is wel te begrijpen..... take care !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met de stempels Miranda.
    Zo mooi de achtergrond.
    Sterkte, ik begrijp dat je fut hebt.
    Komt wel weer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rustig aan hoor! Het moet echt even allemaal zijn plekje krijgen.
    Wel fijn dat je nu even kon ontspannen en toen deze prachtige kaart hebt gemaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je even de rust kon vinden om deze prachtige kaart te maken. Dat zal de ene keer al beter gaan de de andere. Nog een fijne avond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat gaat zo nog wel een tijdje door voor alles in orde is, hebben we al enkele keren meegemaakt. Neem je tijd, dit kaartje is trouwens heeeel mooi, mijn kleurtjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik hoop zo dat het morgen lukt, ik houd zo van Lavinia, van al je kaarten, maar ik hoop het vooral omdat het jouw zinnen kan verzetten en het je kan helpen je hoofd wat leger te maken.
    Ik vind je kaart prachtig geworden, inderdaad heel sprookjesachtig. Die witte stipjes zijn net allemaal vuurvliegjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart Miranda
    Mooi gemaakt
    Ja rouwverwerking kost tijd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Miranda, deze kaart is bijzonder mooi geworden……
    Ja buiten het verdriet (alsof dat al niet genoeg is) komen er veel practische zaken kijken…houd je haaks meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw dat is echt een sprookjeskaart! Wat een prachtige kleuren bij elkaar. Die set moet wel geweldig zijn!
    En ja, ik weet het, in korte tijd zoveel te regelen dat je bijna geen tijd hebt om je te realiseren dat je vader niet meer terugkomt. Kan me dan wel indenken dat je even geen zin hebt iets creatiefs te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja wat komt er dan veel op je af hè. Daar hebben we allemaal alle begrip voor hoor dat er dan geen inspiratie en tijd is voor het maken van kaarten.
    Gelukkig komt dat vanzelf weer en dat laat je zien met deze prachtige kaart, mooie kleuren en sprookjesachtig sfeertje, ik houd hier erg van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er is zoveel te regelen naar een overlijden en kost veel energie. Vooral ook lief zijn voor jezelf en dan is stempelen even een goede afleiding.
    Je hebt een prachtige kaart met deze stempels gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je hebt een prachtige kaart gemaakt Miranda dat mag je zekers vaker doen

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je maakte echt een prachtige sprookjeskaart en ik begrijp dat je hoofd overloopt met dingen om te regelen en dan nog het gemis van je vader.. heel veel sterkte,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaartje is sprookjesachtig mooi! Het nieuws over je vader niet. Dat is mij even ontglipt. Maar wat fijn dat je goed afscheid hebt kunnen nemen. Mijn moeder had indertijd ook alles geregeld alleen de muziek mochten we zelf doen, behalve Avé Maria was haar keuze. Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte, ook voor iedereen die je lief is. Want als de storm gaat liggen komt het gemis pas echt.
    Hele dikke knuffel van mij, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooh wat een mooi kaartje met de mooie stempels zo mooi gecombineerd met de kleurige achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Neem je tijd Miranda <3
    Het is nogal wat om te verwerken en ook nog alle praktische dingen die toch ook gedaan moeten worden.
    Je kaart is sprookjesachtig mooi!
    Zoals je wel gezien hebt ben ik ook al een tijdje in de lavinia sferen. Ik heb de laatste jaren periode's dat ik wat aan het afwisselen ben.
    Volgende periode kan zomaar weer kleuren zijn ;-)
    Sterkte Miranda
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig mooi Miranda je komt net in een sprookje terecht als je er naar kijkt grtjs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Natuurlijk komt er nog heel veel op je af naast het verdriet waar je ook ruimte voor moet maken. Neem gewoon de tijd ervoor. Ik vind je kaart heel mooi geworden. Heerlijk dat je daar lekker even mee bezig hebt kunnen zijn. Veel liefs en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is je kaart mooi, die heb je mooi "gerommeld"!
    Rustig aan doen hoor, denk aan jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Er komt zeker een heleboel op je af, er is zoveel te regelen en te troosten ook. En dan nog je eigen verdriet waarmee je moet dealen. Heel begrijpelijk dat de fut er uit is dan een poosje, maar onze hobby geeft zoals vaak wel weer afleiding en plezier gelukkig.
    Je kaart is supermooi, een heel mooi tafereel in prachtige kleuren! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart is dit prachtige achtergrond heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Verdriet om een naaste is iets van lange duur, neem je tijd hiervoor.
    Mooi magisch kaartje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card Miranda, crafting heals and helps us forget for a while.
    Sending you hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat een geweldige kaart heb je gemaakt en fijn dat je even aan het knutselen bent geweest. Doe rustig aan en geniet van deze momenten.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Begrijpelijk Miranda, het vreet energie om alles te moeten regelen en zolang je bezig bent gaat het wel maar als je stil komt te zitten of in bed ligt vliegt het je gewoon allemaal aan. Je kaart is prachtig. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een prachtige kaart. Met inkt en stempels kun je even je hoofd leeg maken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fijn dat je de weg naar je hobby weer gevonden hebt. Dat verdriet en gemis gaat niet zomaar over. Hopelijk is de rest nu ver op orde. Je kaart is prachtig. Ik ben weg van de lavinia stempels maar ga er niet aan beginnen. Ik heb al veel te veel!

    BeantwoordenVerwijderen