zaterdag 26 november 2022

Hieperdepiep GerJanne wordt 60

 Hallo lieve mensen, vandaag kom ik even binnenvallen met een felicitatiekaart voor GerJanne. Volgens mij geen onbekende voor de meeste van ons in Blogland. Naast knutselen is GerJanne ook graag bezig met taarten bakken en soep maken (de "soepkoningin" LOL). Ze maakt me vaak lekker met het benoemen van wat ze nu weer gemaakt heeft en sinds ik bij GerJanne voor het eerst courgette-soep heb geproefd staat hij hier ook regelmatig op het menu, mmmm.

Nu heb ik een taart voor haar gebakken", op deze kaart, die samen met twee kleine "bakcadeautjes"  dinsdag op de post is gegaan....


Dit model van StudioLight weer eens gestanst. Hij blijft recht staan door de standaard aan de achterkant. Het dessin-papier is van CraftSensations, het plaatje is van Syta. De naam van GerJanne paste er mooi op met daarbij wat keuken-attributen van Marianne Design.


Prominent bovenaan aanwezig het getal 60 en natuurlijk de leuke tekstcirkel van Marleen (Marianne Design). Er zitten zelfs sterren op de taart wat nu de lopende challenge bij De Egel is. En dat is weer leuk omdat GerJanne en ik daar teammaatjes in het designteam zijn. Ik wens GerJanne vanaf hier nogmaals een fijne verjaardag :)

Over designteams gesproken...vandaag hebben we met het team van 52weeks to Christmas een teamdagje gepland staan. We zien elkaar in Schiedam. Dit is voor mij de eerste keer dat ik iedereen ga ontmoeten (buiten degenen die verhinderd zijn om te komen), ik heb er zin in.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

40 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verjaardagskaart voor GerJanne, de taart springt echt van de kaart af.
    Heel veel plezier met jullie teamdag, wat zal het een gezellige boel zijn.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm om te watertanden deze jummie taart op je enige kaart en idd helemaal bij de jarige bakSTER passend!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie taartkaart voor GerJanne, Miranda
    Heel vrolijk gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de lekkere taart, leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    gezellige dag met het 52 weeks team
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt voor GerJanne Miranda. En ik ben nu wel nieuwsgierig naar die courgettesoep, ik ga haar maar eens om het recept vragen, wij houden wel van een soepje en van courgettes.
    Groetjes en liefs, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super GAVE kaart heb je voor GerJanne gemaakt Miranda!
    Heel erg leuk gedaan met de grote taart.
    Je ziet in blogland alleen maar kaartjes voor GerJanne voorbij komen vandaag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart met taart voor GerJanne. Ik las op haar blog dat ze vanochtend 66 enveloppen had om open te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt. Leuk met de tekstcirkel en ook haar eigen naam komt mooi uit. Ik wens je vandaag heel veel plezier op de teamdag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart voor de jarige Gerjanne.
    Leuk op deze mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart.
    En taart zal er vast wel wezen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke toepasselijke kaart is het Miranda, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een leuke en feestelijke kaart voor Gerjanne! Ik hoop dat jullie een heel leuke team dag hebben samen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt ook al zo'n gave kaart gemaakt, heel persoonlijk met naam, leeftijd, hobby en verwijzing naar jullie dt.
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt. Veel plezier op jullie teamdag. Gezellig om je team genotuleerd te ontmoeten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele vrolijke verjaardagskaart heb je gemaakt Miranda in deze kleurtjes en met de lekkere taart! Hopelijk heb je een fijne dag (gehad) vandaag.
    En verder nog een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi en vrolijk kaartje voor Gerjanne.
    Veel plezier op de teamdag van 52WTC.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja GerJanne en taarten bakken hè! Heel goed bedacht je een taart op deze feestelijke kaart hebt gezet Miranda!!!
    Dit is een grote geniet dag voor je vandaag, het zal vast ENIG zijn iedereen te ontmoeten en spreken!!!
    Fijn weekend Miranda en morgen lekker nagenieten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart is dit, ik herken echt jouw hand erin.
    Wat lief om wat extra's met de kaart mee te sturen.
    Leuk model heb je gemaakt en inderdaad, die bakproducten passen goed bij GerJanne.
    Gezellig dat jullie vandaag een dt dag hebben, héél veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo toepasselijk met de taart prominent op je kaart, prachtig gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook jouw kaart is mooi en feestelijk én lekker met de heerlijke taart.
    Geniet van de DT tag, altijd leuk om elkaar in't echt te zien,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kaartje met de taart erop.
    Veel plezier met de dames van het team.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart, helemaal GerJanne. Nog een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie verjaardagskaart met feestelijke taart.
    Gezellig, een dag met het team van 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk model heb je gemaakt voor Gerjanne en bakken is echt haar ding. Gezellig hoor om al haar kaarten te zien overal.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een super leuke verjaardagskaart gemaakt en de taart ziet er ook heel feestelijk uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele feestelijke kaart en mmmm wat ziet die taart er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart met leuk plaatje. Ben benieuwd hoe de teamdag was!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart, voor GerJanne, Miranda, mooi ook zoals het best een persoonlijke kaart is, want ik lees zeker vaak bij haar wat ze gaat maken. Ik hoorde al van vriendin Ineke van jullie teamdag, was vast gezellig! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Miranda, hij is superleuk! En ik word door mijn nichtje de taartenkoningin genoemd, maar soepkoningin is ook leuk, want ik kreeg een boek met alleen recepten voor soep. Van een vriendin die mijn soepen ook altijd zo heerlijk vindt. Alvast bedankt, want hij is nog niet bezorgd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat meen je niet. Hij is notabene dinsdagochtend op de post gedaan omdat ik er zeker van wilde zijn dat je hem met je verjaardag zou hebben. Hier kan ik dus echt chagrijnig van worden...stomme post. Als hij nog maar komt dan 🤬😢

      Verwijderen
  30. Zo'n leuke en persoonlijke kaart voor Ger Janne. Deze is echt prachtig Miranda.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een hele feestelijke kaart. Jammer dat ie nog niet bezorgd is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele feestelijke kaart voor GerJanne. Leuk het dp met al die vlaggetjes. Je voorbeeldkaart voor 52 weeks to christmas is geweldig, zo leuk met de lama. Zal vast heel gezellig zijn geweest om al je teamgenootjes te ontmoeten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke lekkere taart heb je gebakken voor Ger Janne, misschien moet ik haar blog ook eens bezoeken, ik ben gek op soep! Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So beautiful and what a fabulous image/die too, very exquisite ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Kom ik toch wel op het 3de blog met een 60-kaart voor GerJanne. Ik vind deze ook weer prachtig, ik hou van die SL mallen en van dat papierblock van CS, missie geslaagd hoor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een hele mooie kaart voor GerJanne en die past precies bij haar.
    En leuk dat jullie een DT dag hebben, wij hebben dat vlgd jaar in het verschiet staan en wel voor de eerste keer dat dit gedaan wordt, lijkt me superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen