dinsdag 20 september 2022

Verjaardag en borduurkaart

 Hallo lieve mensen, vandaag 20 september start er een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel. Deze keer willen we graag een kaart met borduursel zien.
Ik heb een prikstans van Marianne Design gebruikt. Deze prikt het patroon en maakt een sierrand aan de kaart.....


Ik had een bloemenplaatje uitgezocht en dit dessinpapier maar toen werd het erg druk bij elkaar. Toen besloot ik om alleen stansen op de voorkant te gebruiken en heb ik het plaatje aan de binnenzijde verwerkt....


Wij hopen natuurlijk dat jullie gezellig aan de slag gaan met naald en draad. Op het challengeblog van De Egel zien jullie nog meer geborduurde kaarten want ook mijn teamgenootjes zijn aan de slag gegaan.
Ik typ dit bericht op zondagavond al in want morgen, 19 september, mag ik weer een kaarsje extra uitblazen. Ik wordt 56 jaar, hiep, hiep.. Tegenover mij ligt een hele stapel post die ik morgenochtend op mijn gemakje open ga maken. Het is me deze keer gelukt om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen hihi. Zou het de leeftijd zijn LOL??


Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*borduurstans-CR1578-Marianne Design,   *lampionplant-LR0776-Marianne Design,   *liefs-LR0749-Marianne Design,
*plaatje-MB0192-Marianne Design,    *cirkels-MFD055-Nellie Snellen,   *dessinpapier-Maja Design-winter is coming 2020

29 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, Miranda.
    En wat een heerlijke stapel verjaardagspost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg leuk kaartje is het geworden in mooie kleurtjes ! proficiat,
    geniet van je dag,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke inspiratiekaart voor deze moeilijke challenge, gaat me vast niet lukken om hieraan mee te doen hihi.
    Deze leuke borduurmal ligt toevallig klaar om te gaan gebruiken, jij maakte er een hele leuke kaart mee Miranda.
    Oooo wat een grote stapel post, daar was je wel even zoet mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart in mooie kleuren.
    Zo, dat is een flinke stapel! Daar ben je wel even zoet mee geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met de post open maken, wat een feest!!.
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor de uitdaging.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge. Je hebt alle kleuren mooi bij elkaar gecombineerd.
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, mijn kaartje is onderweg.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldige kaart is het zo geworden met voorop alle aandacht voor het mooie borduurwerk. Inmiddels ben je al weer 1 dag 56 (jonge blom 😉) en heb je alle post geopend en laten weten dat de kaart is aangekomen en dat vind ik altijd héél attent!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via hier ook, alsnog gefeliciteerd!! Ik denk dat mijn kaart tussen de grote stapel ligt.
    Ik keek naar je kaart en dacht, mooi dat je de voorkant niet te druk hebt gemaakt, nu komt de geborduurde rand mooi tot zijn recht en toen lag ik pas dat je eerst het plaatje erbij had willen doen...... ik denk dat je dit heel goed hebt opgelost, door het binnenin te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je bent goed verwend met al die post.
    Maar ook je kaartje is weer super mooi.
    Leuk dat borduursel erop.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk zo'n stapel post.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allereerst als nog van harte gefeliciteerd, wat een stapel post heb je gehad, gezellig hoor om dan zo 's morgens open te maken.
    Wat een mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt met de mooie borduurrand en andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent lekker verwend met zoveel post Miranda, je dag zal aardig gevuld zijn geweest. 😉 Dat wordt nog even nagenieten! Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor de challenge, goed dat je het plaatje voor de binnenkant hebt gehouden, dan is dat ook nog wat opgefleurd. Mooi gedaan en een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie combinatie van je materialen. Resultaat: een prachtige kaart. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige geborduurde kaart Miranda
    En je hebt een mooie stapel post gehad, de mijne is gelukkig ook aangekomen en je bent er blij dus dat is ook goed gekomen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kaart met een prachtig borduur patroon. Je heb de binnenkant ook mooi versierd.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Is het in ene keer gelukt met het uitblazen van de 56 kaarsjes? Lol.

    Lieve groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je verjaardag is alweer geweest en dat het maar een gezellige dag is geweest! Superleuk al die verjaardags-post en knap dat je het dicht hebt kunnen houden, dat lukt mij nooit hoor hihi. (veel te nieuwsgierig voor) Dankjewel voor je mail om mij te bedanken voor de kaart. En dan ook weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel en je hebt weer een mooi en inspirerend voorbeeld gemaakt! Borduren is iets wat ik niet vaak doe maar ga mijn best doen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig geborduurde kaart, Miranda! Goed idee van je om het plaatje aan de binnenkant te doen, zo komt het borduurwerk ook mooier uit.
    Wat een flinke stapel post heb je gehad. Je hebt me al laten weten dat mijn kaart er ook tussen zat. Ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie borduurkaart!!
    heerlijk zo.n stapel post he, echt jarig ben je dan.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie kaart Miranda en een goede stapel post, fijn

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Miranda, leuk al die verjaardags post. Afgelopen donderdag lag er ook een stapel op mij te wachten want toen was ik jarig ik kan er zo van genieten al die mooie kaartjes.
    Je kaartje ziet er prachtig uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk met deze borduurmal. Het papier staat er prachtig bij. Mooi dit leuke plaatje aan de binnenzijde. Fijn dat je zoveel post hebt ontvangen. Gezellig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi randje heb je op de kaart geborduurd, komt zo goed tot zijn recht. Heb even helemaal niet aan je verjaardag gedacht maar wat niet is kan nog komen. Ik wens je vast een heerlijk nieuw levensjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah.... wat een gezellige stapel post! Het is altijd een feestje op zich als er post komt.
    Je kaart is supermooi . Dit borduren vind ik wel heel erg leuk! En niet zo moeilijk he?
    Heb je nog lekker nagenoten van je verjaardag?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart! En wat een stapel verjaarspost heb je gekregen, zo geweldig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een gezellige dag hebt gehad!
    Mooie herfstkaart, is mooi zo met alleen het borduurwerk en de stanzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hou Miranda, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een verwennerij al die kaarten…leuk hoor!
    Jouw kaart is ook prachtig hoor met het mooie borduurwerk erop, heel vrolijk!
    Nu lekker nagenieten, fijne dag.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie geborduurde kaart! En die stapel post heb je gelukkig al uit mogen pakken!
    Nog bedankt voor je mailtje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Miranda. Je kaart is mooi geworden. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig geborduurd Miranda , wat n post wwaauuww
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen