zondag 25 september 2022

Lieve wensen...

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Ik heb ze met plezier gelezen. In tuincentra en winkels zie je ook alweer de kerstspullen verschijnen, het jaar vliegt voorbij! Toch vind ik de herfst ook altijd een mooie periode, het verkleuren van de bladeren, de langere avonden terwijl er ook nog mooie zonnige dagen zijn, de lekkere herfstgerechten om te maken...genieten :P


Ook in mijn knutselkamertje was het even herfst. Tussen mijn stansen van de A.. vond ik deze 3d-scene stans en het was zo leuk om die op te bouwen. Ook lekker stiksteekjes zitten borduren op het effen karton, dat geeft toch iets extra's vind ik. Het blaadjes dessinpapier is van Pion en ik heb enkele blaadjes uitgeknipt om in het bos te laten dwarrelen. De spinnenweb-border is al een oudje, die is vrij groot dus die heb ik wat kleiner geknipt. De gestempelde tekst is van Marleen by Marianne Design.

Het schijnt van de week vrij nat herfstweer te worden en ik heb mezelf veel knutseltijd beloofd, te beginnen vandaag hihi.
Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*3d-scene-Avec-Action,    *border-spiderweb border-Poppystamps-1085,    *tekst-Marleen by Marianne Design-CS1078,
*dessinpapier-summer falls into autumn (2017),   *borduurgaren, witte gelpen, zwarte fineliner

35 opmerkingen:

  1. Ah, die is mooi, een perfecte sfeer! Ik ben dol op herfstkleuren, bos en bosdiertjes, natuurlijk vind ik dit een prachtige kaart!
    Veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral vandaag nog even genieten en dan duiken we de herfst in en kun jij nog veel meer van deze beauties in de mooie warme tinten maken 😀.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstkaart Miranda.
    Mooie warme kleuren.
    Geniet van je knutsel dagen.
    We zien het resultaat wel.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig kaartje met dat leuke tafereeltje. Doet me eraan denken dat ik ook eens in m’n stansen van die winkel moet gaan kijken, deze heb ik zeker ook.
    Fijne zondag en veel knutselplezier, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi herfstkaartje, leuk met de fijne details en prachtige herfstkleuren
    Hier schijnt de zon, wie weet nog een rondje fietsen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb je een heel werk aan gehad en wat is hij leuk geworden.
    Ik lees dat jij ook wel houdt van de Herfst, ik ook maar ben de enige in ons gezin, man en dochters houden meer van de zomer en veel zon. Ach, ieder zijn meug zeg ik dan maar.
    Fijne dag en veel knutsel plezier aankomende dagen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n mooie kaart heb je gemaakt Miranda, met deze stans en het mooie Pion DP! Ik heb dit papier ook nog liggen. Het is een prachtige herfstcreatie geworden. 🎃
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en goed uitgedacht kaartje, Miranda! Het papier is prachtig en het tafereeltje zo lief! Ik houd ook wel van de herfst en zijn gloedvolle kleuren, al vind ik het vaak natte ervan dan weer niks. Maar de sfeer en de geuren wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke scene in het bos heb je gemaakt, Miranda. Wat is dat DP met blaadjes mooi zeg. Je handgestikte randen geven het net dat beetje extra! Het is vandaag een (laatste?) lekker zonnige dag. Nog even buiten genoten en nu knutselen. Wens jou komende week ook veel knutselplezier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een mooi kaartje in herfstsfeer, prachtig tafereeltje heb je erop gemaakt.
    Hier is het stralend zonnig weer al gaven ze buien af. Maar afwachten wat deze week brengt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie herfstkaart heb je ervan gemaakt, met een schattig herfsttafereeltje. Mooi gedaan met de geborduurde stiksteekjes. Het was vandaag echt heel lekker weer, wij zijn met onze zoon, schoondochter en de 3 kids naar Blijdorp geweest. Je kon wel zien dat het mooi weer was, want het was best druk, maar wel gezellig.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor de herfst is een leuke periode, met mooie kleurtjes.
    Maar zo heeft ieder seizoen zijn charmes.
    Dit is al een hele leuke herfstkaart voor vandaag en ik ben al benieuwd naar wat nog gaat volgen.
    Top gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Le hebt alles heel mooi gecombineerd op dit prachtig kaartje, leuk dat stikselrandje.
    Ze beloven inderdaad heel veel knutselweer voor de komende dagen. Vandaag nog lekker kunnen genieten van het mooi najaarszonnetje.
    Groetjes Rina

    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke herfstkaart in die mooie warme kleuren, met dat schattige hertje en konijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is helemaal super leuk! Het opbouwen is zo'n leuk werkje omdat je steeds beter het eindresultaat gaat zien. De randen met de stiksteken zijn ook gaaf. Het is gewoon een heel mooi kaartje. EN ja, het wordt knutselweer. Ik heb mijzelf morgen een knutseldag beloofd. Na 9.30 uur heb ik de hele dag voor mezelf....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi deze kaart Miranda. Ja nat weer buiten dus lekker binnen vertoeven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart zo mooi.
    Zo'n leuke scene en het hertje is zo'n schatje.
    Leuk met de geborduurde rand erbij, geeft het weer iets extra's.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterende kaart in deze mooie kleurencombo, geslaagd kaartje waar veel op te zien is
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie scene op deze herfstkaart. Je hebt leuk papier gebruikt. Die mallen zijn leuk hè. Ik heb met een paar andere series gewerkt en de kaart komt woensdag op mijn blog!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje in warme kleuren. Ik hou ook erg van de herfst, de kleuren die er dan te zien zijn in de natuur, prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi en lief kaartje met dat lieve kleine hertje en konijntje.
    Hihi ik denk dat ik mijzelf ook opsluit in mijn hobbykamer.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die tekst past perfect bij je lieve kaartje, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mmooi kaartje met de schattige diertjes ze zijn leuk hè die scene mallen ik heb er eentje gewonnen een paar maanden geleden bij henriet een caravan met auto in het bostafereeltje gezellige kleurtjes heb je gebruikt, zo heeft elk jaargetijden zin charme vind ik
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi lief herfstig kaartje Miranda!
    Mooie details!
    En ja alles op zijn tijd, nu het warme weertje weer voorbij is gaan we gewoon weer andere dingen doen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig je herfstkaart Miranda, Herfst is bij mij wel een favoriet seizoen. De natuur is dan zo geweldig mooi. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig herfskaartje Miranda, veel plezier met knutselen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die stansjes kocht ik NIET, maar ik zie steeds dat vele er leuke kaarten mee maken.
    Dit ook, wat een schattige kaart is dit.
    De spinnenweb border is leuk zeg.
    Ik hou ook van de herfst, alleen vandaag, brrr..... die miezer regen ben ik altijd gauw zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je een prachtige kaart kaart gemaakt Mirsnda. Gisteren was het hier nog erg mooi configuratie weer. Maat vandaag miezerig en triest. Ga zo ook met de kaarten aan de slag. Jij veel knutsel plezier deze week. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig lief kaartje Miranda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super herfstkaartje Miranda!! En ja het is heerlijk freubelweer. Ik hou echt niet van de herfst maar geniet jij maar lekker van de kleuren en het eten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat een schattig kaartje? Is dat serieus een setje van de A? Wat verkopen ze daar toch leuke dingen. Echt mooi gemaakt, prachtige kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vandaag heb ik je super leuke kaart ontvangen.
    Wat is dit toch een leuke techniek en zo met de vogels en het bijtje is het helemaal super.
    Dank je wel.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige herfstkaart. Wat een leuke scene met het konijntje en hertje. De rand met spinnenwebben past ook helemaal bij dit jaargetij.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooi herfstig kaartje maakte je Miranda, zulke leuke details…prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen