zaterdag 2 juli 2022

Heb een héérlijke dag...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Ik vlieg toch meteen weer terug naar zomerse sferen met mijn volgende kaart...


Op deze mooie stans van Studio Light was ik meteen verliefd en heb hem mezelf dan ook cadeau gedaan 😄. De basis gestanst uit donkerroze cardstock, daarop lichtroze cardstock en de toplaag is gestanst uit het papier van Studio Light: "Take me to the ocean".


De schelp heb ik uit glittercardstock gestanst. De tekst-stempel van Marianne Design heeft met glossy accents wat waterdruppels gekregen en een grote strik van touw.
Bij het papierpak zitten ook 2 vellen met plaatjes die je uit kunt knippen en daar heb ik de slippers en het kleine hoornschelpje uit geknipt en iets verhoogd opgeplakt.
Bovenin vliegen vrolijk wat zeemeeuwen rond.


De afgelopen twee weken had Tim vakantie en we zouden eigenlijk tot gisteren op vakantie zijn naar de Ardennen. Helaas overleed mijn peettante en kwamen er onrustige berichten over mijn vader dus zijn we afgelopen maandag al terug gekomen. Mijn vader heeft de afgelopen week weer een aantal onderzoeken moeten ondergaan en heeft de komende twee weken nog een hoop onderzoeken op de agenda. Mijn broer en ik gaan om en om mee.
Na de uitvaart gisteren van mijn tante had ik even afleiding nodig en was naar Creabri in Schijf gereden. Daar heb ik mezelf wat leuke spulletjes cadeau gedaan want als ik lekker zit te freubelen kan ik het beste mijn zinnen verzetten.

Ik link deze kaart bij: 

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stans pop-up schelp-StudioLight-shell card shape-SL_TO_CD231,    *papierpak-StudioLight/SL-TO-PS05   *tekst-MarianneDesign-CS1024,    *vogeltjes-Memorybox-98655,     *label-Joy/Noor-6002/1175,    *glossy accents-Ranger

29 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miranda Mooi gemaakt
    Nog van harte gecondoleerd met je tante
    Kan me zo goed voorstellen dat je met het knutselen je zinnen goed kunt verzetten dat heb ik ook
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd, heel veel sterkte met het verlies van je tante.
    En sterkte met je vader, wat naar dat het weer niet goed gaat.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt, heel zomers, superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    wat een schitterende kaart is het! En ik begreep al dat jullie wat eerder terug waren, maar niet dat je peettante overleden was. Gecondoleerd nog.
    Voor je vader ook weer een knauw. En nu de onderzoeken. Fijn dat ook jullie het wat kunnen verdelen.
    Hopelijk valt het mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gecondoleerd met het overlijden van je peettante. Fijn dat kaarten maken je helpt om de zinnen te verzetten. Je kaart is prachtig, de kleuren zijn schitterend.
    Sterkte ook met alle beslommeringen rond je vader, al die ziekenhuisbezoekjes gaan je niet in de koude kleren zitten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart. Jammer dat jullie eerder van vakantie terug moesten komen en gecondoleerd met je peettante.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes, Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd met het overlijden van je tante.
    Hopelijk kunnen ze iets voor je vader betekenen en hoeft hij niet veel af te zien.
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt met dit mooi papier en die mooie schelp.
    Ik wilde vandaag naar Creabri gaan, maar er kwam bij mij ook iets tussen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd met het verlies van je tante. En sterkte met alles wat er rond je vader gebeurd. Fijn dat het knutselen afleiding geeft. Je schelpkaart is heel mooi geworden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een prachtige kleurrijke kaart Miranda!
    Heftig zeg al die strubbels zodat je eerder terug moest komen van vakantie. Hopelijk kunnen jullie later nog een weekje ertussen uit om eens goed bij te komen.
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gecondoleerd met het overlijden van je tante. Naar dat je vader zo veel onderzoeken moet ondergaan.
    Je kaart is erg mooi. Lekker zomers en mooi van kleur.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een triest bericht van je tante en gecondoleerd.
    Wens je sterkte met de onderzoeken van je vader.
    Je kaart is heel mooi en fijn dat je daar even wat afleiding in kunt vinden.
    Groetjes, Els
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de mooie schelp, goed hoor om je op zulke verdrietige momenten jezelf wat cadeau te doen en daarmee je zinnen te verzetten.
    als nog gecondoleerd en sterkte met je vader
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd met je peettante. Wat vervelend dat jullie eerder terug moesten komen van vakantie om familieomstandigheden. Heel veel sterkte, ook met alle zorg rondom jou vader. Ik hoop dat je je zinnen wat kunt verzetten. Deze kaart is heel mooi geworden, heel fleurig ook. Liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie materialen en je hebt er een geweldige kaart mee gemaakt.
    Supermooi gedaan.
    Gecondoleerd met je peettante en beterschap voor je vader. Tussendoor je zinnen verzetten, dat had je vast wel nodig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gecondoleerd met het overlijden van je peettante en wat naar dat het met je vader nog steeds niet goed gaat..
    Goed om jezelf te ontspannen met nieuwe hobbyspullen, mooie, zomerse kaart heb je gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd met je Tante en een mooie kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gecondoleerd met het overlijden van je Tante Miranda! Wat naar ook al die onrustige berichten rondom je Vader, dan wil je ook het liefst in de buurt zijn. Fijn dat je je zinnen kon verzetten met deze fleurige en prachtige kaart! Veel sterkte de komende tijd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een mooie kaart waar je vrolijk van wordt. Echt zomers, met de schelp en de kleuren.
    Van je bericht word ik minder vrolijk. Wat jammer dat het zo gelopen is voor jullie, het geeft zoveel onrust.
    Je hebt gelijk dat je voor jezelf wat leuks hebt gekocht. Ontspannen tijdens het knutselen, daarna kan je veel meer aan.
    Sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je hier Miranda, met deze mooie mal en in die frisse kleurtjes! Fijn model is dit ook.
    Mijn innige deelneming met het overlijden van je peettante. En veel sterkte met en voor je vader gewenst. Wél fijn dat je jezelf even lekker verwend hebt met nieuwe spulletjes om de zinnen wat te kunnen verzetten. Voor zover mogelijk nog een mooie zondag gewenst.
    GROET, Wilma 💐

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super vrolijk zomers kaartje!
    Wat vervelend al die nare berichten. Gecondoleerd met je peettante en heel veel sterkte met je vader.
    Groetjes en liefs Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie, zomerse kaart heb je gemaakt.
    Gecondoleerd met je peettante, fijn dat je wel bij haar uitvaart kon zijn.
    Heel veel sterkte met je vader.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gecondoleerd met het overlijden van je peettante. Jammer dat jullie eerder terug moesten komen… Heel veel sterkte met je vader. Fijn dat jullie de om d3 beurt mee kunnen naar he5 ziekenhuis. Heftig voor jou allemaal. Begrijpelijk dat de hobby je afleiding geeft. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met deze mooie nieuwe mal . Heel veel sterkte nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaartje is geweldig mooi Mirande, wat een prachtige schelp en ik vind de kleurencombinatie een genot voor mijn ogen!
    Bah wat een naar eind van je vakantie en wat een zorgen om je vader….sterkte en houd je haaks xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een nare berichten ,gecondoleerd met je tante en sterkte voor je vader .fijn dat je zo'n goede afleiding hebt met je hobby, je kaartje is heel mooi het is ook een leuke mal die schelp,leuk bij elkaar gezocht hoor!
    Lieve groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een verdrietige tijd achter de rug en spannende zorgen om je vader. tja, soms moet je jezelf even verwennen, dat mag hoor, om het allemaal vol te houden. Heerlijk zomers kaartje, daar werd je vast blij van tijdens het maken, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gecondoleerd met het overlijden van je peettante, Miranda. Ik begrijp dat je je zinnen even wil verzetten, er is veel aan de hand en dat eist zijn tol. Onze hobby is daar fijn voor, ik was daar ook zo blij mee in tijden die zwaar waren met mijn ouders. je kaart is prachtig, mooi papier en erg gaaf model. Die kleine slippertjes, zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gecondoleerd met het overlijden van je peettante. Jammer dat jullie eerder terug moesten komen vanwege de zorgelijke berichten, ik snap dat je dan even je zinnen wilt verzetten. Ik hoop dat je een beetje vrolijk werd van het maken van deze zomerse kaart, hij is prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gecondoleerd met je tante en wat spannend al die onderzoeken van je vader. Sterkte! Je maakte een prachtige kaart en gelukkig geeft onze hobby afleiding. Veel plezier met je nieuwe spulletjes en ik ben benieuwd wat je er mee maakt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog gecondoleerd met het overlijden van je peettante.
    Wat een gezellige vrolijke kaart heb je toch gemaakt, heel leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart Miranda!
    Nog gecondoleerd met het verlies van je tante en ook sterkte gewenst met je vader…hopelijk komt er wat uit de onderzoeken 🤞🏻🤞🏻
    Groetjes Ellen G

    BeantwoordenVerwijderen