donderdag 9 juni 2022

Kerstkaart week 23..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor jullie beterschapswensen en de leuke reacties op mijn vorige post.
Het is weer donderdag dus in Blogland "kerstkaartendag bij 52 weeks to Christmas"...


Ik heb op mijn kerstkaart voor deze week een mooie stans van Memorybox en laagjes de hoofdrol laten spelen. De tekst ga ik aan de binnenkant zetten want dat vond ik teveel afleiden.


Deze stans (Memorybox "Nativity Bauble") zat bij een Engels magazine (Diecutting Essentials issue 83) en die heeft Tanika in het najaar meegebracht. Het dessin-papier is van de Action.

Heb je deze week ook een kerstkaart gemaakt en wil je hem met ons delen link hem dan bij 52 weeks to Christmas (KLIK), dat kan tot vanavond 23:55 uur. Op het blog vind je ook de winnaars van de mei-challenge. Gefeliciteerd dames!

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

40 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig je kaart met deze super mooie stans en kleuren combo! Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart. Die stans is heel mooi!
    Hopelijk ben je al weer wat aan de beterende hand!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart heeft inderdaad niet meer nodig. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere stans. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sfeervolle kerstkaart maakte je Miranda, ik hoop dat het wat beter met je gaat…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het mooie stansje en het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Mooi in deze kleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuke stans heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje, Miranda
    Mooi sfeertje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wát een mooie kaart Miranda! Dit is erg mooi gedaan, ook met die laagjes. Daar heb ik ook nog iets mee in gedachten. En inderdaad genoeg zo, prachtig. En hoe gaat het met je vader?
    Hele mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal goed bedacht, want een tekst is op deze kaart alleen maar storend denk ik.
    Mooi papier hoor, geeft rust.
    De Kerstbal vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kerststal.
    (Of nóg beter.....de kerst-bal-stal😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kerst-stal-bal
    😂😂
    Nu hou ik op hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende kaart is dit.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave stans, Miranda! Heel mooi, die kerstgroep in de kerstbal. Heeft inderdaad verder weinig nodig: prachtige kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een bijzondere mal heb je gebruikt op deze prachtige kaart. Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende kerstkaart, Miranda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zoooo, wat is dat mooie kaart met die prachtige stans! Meer moet dat ook zeker niet zijn! Toppie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Heel veel sterkte want ik lees hierboven dat je nog niet beter bent.
    Hopelijk knap je snel op.
    Sterkte en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Miranda, ik heb 2 reacties van je gekregen. Op mijn blog zie je er maar eentje maar die andere zag ik staan bij de instellingen. Wat een drama blogger, hopelijk heb je mijn reactie ook gekregen. Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige stijlvolle kerstkaart heb je deze week gemaakt. En ik hoop dat je inmiddels wat bent opgeknapt en anders heel veel beterschap gewenst.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is een hele mooie kerstkaart geworden.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Toen wij in NewCastle waren heb ik nog wel gekeken naar tijdschriften, maar ze hadden niks naar mijn zin, te vroeg voor de kerstnummers helaas. Jij hebt een mooie stans gebruikt voor je kerstkaart, die losse ster is ook van MB volgens mij, Star of Wonder, gebruik ik ook graag. Je kaart ziet er prachtig uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig, de kaart is helemaal in balans. Zo mooi hoe je de vierkanten in elkaar hebt geplaatst en dan de prachtige stans in het midden. Mooi in het blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt met deze materialen . Alles weer mooi gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supermooie kerstkaart Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kerstkaart Miranda. In Engeland kun je altijd zulke leuke tijdschriften kopen. Er zit altijd wel een kadootje bij. Deze mal is prachtig en de gebruikte kleuren staan er schitterend bij.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart heb je met deze mooi stans gemaakt. De kerstbal is een echte blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart is het geworden met die mooie stans en je hebt er het juiste DP voor gebruikt, alles is in balans
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart Miranda!
    Ik heb even teruggelezen....en wens je heel veel beterschap!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh Miranda, wat een mooie stans is het! Echt prachtig. Boven dat Tanika dat voor je meenam uit Engeland. En heel verstandig om de tekst binnenin te doen. Ten eerst leidt het af en ten tweede zie je meteen dat het een kertstkaart is.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Miranda,
    Wat een sfeervolle kerstkaart maakte je.
    Ook jouw kaart hieronder is super mooi geworden!
    Veel beterschap nog van hieruit!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een prachtige kerstkaart laat je ons weer zien.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooi kaartje. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen