donderdag 24 maart 2022

Kerstkaart week 12 ...

Hallo lieve mensen, wat worden we toch verwend met het mooie weer hè? Dat ik mijn zwembad op ging zetten was natuurlijk een grapje hoewel ik in mijn jeugd bij 21 graden toch echt naar het zwembad ging maar dan vroor het niet meer 's-nachts en dat is nu wel natuurlijk hihi. Op mijn kerstkaart voor deze week vriest en sneeuwt het ook een beetje....


Ik heb weer een pilaren-kaart gemaakt. De plaatjes kreeg ik van één van mijn knutsel-vriendinnen en zijn van Bella Lulu. De "sneeuw" is wit papier afgescheurd met een randje glitterlijm.

Op het blog van 52 weeks to Christmas laten deze week mijn teamgenootjes Bep en Ingrid een kerstkaart zien om jullie te inspireren (en dat is met dit mooie weer misschien wel extra nodig?).
Heb je deze week zelf een kerstkaart gemaakt dan kun je die bij 52 weeks to Christmas tot vanavond 23:55 uur linken en krijg je zeker bezoek van een van ons.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


40 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje een pilaren kaart nog nooit van gehoord leuk model wat een schattige plaatjes heb je gebruikt
    wij genieten ook lekker van het mooie weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker genieten met dit mooi weer. Je kaart ziet er weer heel mooi uit. Een leuk model.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wat een super leuke pilarenkaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model is dat toch en je hebt er een vrolijk geheel van gemaakt!
    Geniet van deze mooie dag (zonder zwembad!). Als kind ging ik iedere ochtend vóór schooltijd naar het zwembad. Dat was best koud, want het was gewoon rivierwater....brrrr...ik moet er niet meer aan denken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kerstkaart met al die vrolijke dieren in het bos, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijke kerstkaart, het is wel een groot contrast met jouw praatje over het zwembad, haha, alsof je duik in de sneeuw zou nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk genieten met dit mooie weer en je hebt een super leuke kerstkaart gemaakt met al die schattige diertjes.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart heb je gemaakt.
    Wat een leuk model is dit toch ... en de plaatjes passen er perfect bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke boel op je pilaren kaart met al die leuke dieren uit het bos! Toffe kleuren, het spat echt van het scherm af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie pilarenkaart, Miranda. Ik ga me toch ook eens aan dit model wagen. En ik hoorde dat we nog vorst en winterse buien gaan krijgen, dus maar goed dat je het zwembad nog niet hebt opgezet. Toevallig zaten wij er gistermiddag in de tuin ook over te grappen...maar Maart roert nog zijn staart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende kerstkaart Miranda !!
    Fîjne dag v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart in dit leuke model en die plaatjes zijn super! Het is inderdaad genieten met dit mooie weer.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kerstkaart Miranda !!
    Fîjne dag v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke model kerstkaart heb je gemaakt en erg leuk opgemaakt... Begreep het hoor van het zwembad... Maar inderdaad vroeger lagen we altijd in het zwembad. Bij ons in het dorp was er verder ook niet veel. We hadden vroeger zelfs een natuurbad... Later een nieuw verwarmd bad. Toen hadden we geen last van de kou. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende vrolijke kerstkaart, leuk model!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart in vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit een leuke kaart geworden. Heel mooi aangekleed met al die vrolijke figuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke vrolijke kerstkaart! Wij wonen vlak bij de Reeuwijkse plassen en daar zwemmen bijna iedere ochtend een paar dames! Ik moet er niet aan denken maar zij vinden dat blijkbaar fijn!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit een leuk model Miranda, die pilaren-kaart. Je hebt er weer een mooi geheel van gemaakt! Bella Lulu heeft ook mooie plaatjes en altijd frisse kleurtjes.
    Fijne dag nog vandaag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kerstkaart met deze figuurtjes. Het model vind ik ook super. Bij mij geen kerstkaart deze week, maar druk met andere kaarten, Miranda Degenaars is weer met wat workshops begonnen. Heerlijk he dat zalige voorjaarsweer. Nog even van genieten maar. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel gezellige pilarenkaart met dit winterse tafereeltje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooie kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke kaart Miranda. Ik ben je nieuwste volger en ook een beetje een oude volger. Volgens mij nog met mijn oude blog.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een vrolijke winterse kerstkaart. Ik hou ervan! Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Miranda! Leuk model ook
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een leuk kaartje en met deze mooie plaatjes! dit model ook leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie, frisse kerstkaart, leuk model, mooie kleuren en leuke diertjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gezelligheid op je mooi kerstkaartje van deze week.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie, leuke en zo'n vrolijke kerstkaart met de leuke figuurtjes. Heel lief geboortekaartje voor Nevv, mooie kleurencombinatie. En je liftkaartjes met de bijtjes is superleuk geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een vrolijke kerstkaart Miranda!
    Je hebt a;;es mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Blijft een leuk model!
    Heb je deze kaart nou afgelopen week gemaakt?
    Ik knutsel wat minder de laatste dagen, veel te mooi weer.
    Mijn Kerstkaarten voor deze week waren niet zo uitgebreid als deze van jou, daar gunde ik mezelf de tijd niet voor.
    Bedankt voor de inspiratie, ik wil dit model ook eens gaan maken, maar nu nog even niet.
    Haha, ik begreep al dat je het zwembad niet op ging zeggen hoor, maar zeg nou zelf, vanmiddag was het echt wel fijn geweest, het was echt warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke pilarenkaart heb je gemaakt Miranda!
    Mooie plaatjes zijn dat van Bella Lulu!
    Ja wij genieten ook van het mooie weer....volgende week kan het zomaar anders zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat mooi Miranda

    Prachtige plaatjes en kleuren.
    Ik zit meer in de voorjaar fase dan winter haha

    Fijn weekend Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke vrolijke kaart en het is inderdaad heerlijk buiten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi kaartje Miranda
    Leuk gemaskt met die pilaren!
    Ja lekker genieten van het zonnetje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk model, Miranda! Deze is ook erg mooi geworden, die kleuren zijn sowieso top en de afbeeldingen ook. Gaaf! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen