zaterdag 19 maart 2022

Ineke is jarig...

 Hallo lieve allemaal, op deze stralende zaterdagochtend kom ik even binnenvallen met een felicitatiekaart voor jarige Ineke. Zij is mijn dt-maatje bij 52 weeks to Christmas.

Bij het blog van "de Liftchallenge" werd deze keer een" inside tunnel card" gevraagd. Nog nooit gemaakt en dus de challenge aangegaan...


Dit is de binnenkant geworden. Ik ben ervan uitgegaan dat Ineke (Scraps & Ineke) wel van bloemen en vlinders houdt. Ik zie wel regelmatig bling-bling op haar blog dus ook her en der glittersteentjes voor de bling geplakt. Ik heb plaatjes gebruikt die eens bij een Engels magazine zaten. Dessinpapier is uit een blok van CraftSensations.


En zo ziet de kaart er aan de voorkant uit. Ik vond het een leuk model om te maken maar heb er wel mee zitten stoeien hoor. Er kan ook zeker nog wat bijgeschaafd worden aan mijn versie maar dat vind ik dan weer leuk, weer wat bijgeleerd hihi.

Ik hoop dat de vlindertjes neergestreken zijn bij Ineke , ik heb er trouwens al verschillende buiten gespot, jullie ook? Gisteren ook kuikentjes gezien van wilde ganzen, dat is toch ook wel erg vroeg? Ze hadden er twee, zo lief.

Morgen ben ik er weer want dan start de nieuwe challenge op het challengeblog van De Egel, dan maken we er weer een FEEZZZTJE van (wink wink).

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

33 opmerkingen:

  1. een super mooie kaart heb je gemaakt Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor de jarige Ineke. Knap dat je je aan dit model hebt gewaagd!
    Vlinders heb ik ook gezien en jonge wilde gansjes zag ik toevallig op de tv voorbij komen.
    Geniet van deze mooie zaterdag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan. Dit modelletje staat op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, een prachtige kaart met die mooie vlinder en bloemen, en wat een leuke verrassende binnenkant. Het is je super gelukt dit modelletje! Fijn zonnig weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met al die bloemen en vlinders. Ik heb het model ook gemaakt (komt volgende week op mijn blog) en ook bij viel er nog wel wat te verbeteren. Wel een heel leuk model met leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij mooi gelukt…echt heel leuk!
    Mooi met de prachtige vlinders!
    Ik ben ook aan de slag gegaan maar met de inches toch lastig…ik vond een Duitse uitleg op YouTube in cm dus lukte het goed!
    Geniet van het mooie weer, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dit vlinderdoorkijkkaartje, Miranda!
    Heel mooi model en lekker lente achtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Miranda, zowel de voor- als de binnenkant! En het 'schaven' is alleen voor jezelf dan, want te zien is het niet! Heel mooi gemaakt hoor. En nee, vlinders heb ik nog niet gezien. Morgen begint de LENTE! Happy mee.
    Fijn weekend! En tot morgen.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke tunnelkaart voor Ineke gemaakt Miranda echt
    voorjaarsachtig ze zal er vast blij mee zijn ,
    Fîjn weekend en lentegroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie tunnelkaart heb je gemaakt voor Ineke, Miranda! Heel zomers met de vlinders en mooie bloemen! Ik heb ook al wat vlinders gezien inderdaad. Het is ook lekker warm in de zon voor ze. Dank je wel voor je bijdrage aan onze Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Miranda, een feestje om naar te kijken. Fijne weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend mooi Miranda!

    Echt voorjaar met een beetje bling,
    Ineke is er vast en zeker blij mee.

    Fijn weekend Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende mooie kaart.mooie bloemen en vlinders .
    Ik wist ook niet wat een tunnelkaart was.ik ben even op YouTube wezen kijken. Daar ben je wel even mee bezig.
    Fijne dag Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi lift kaartje met de leuke kleurtjes en details, leuk challenge was voor mij een echte uitdaging maar net wat je zegt leuk om uit te proberen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. STOEIEN...het is een nachtmerrie whaha ik heb 3 pogingen gedaan en nu bijna af, zat zo te prutsen met de inches en dan ook nog verkeerd in elkaar plakken whaha maar bijna af, morgen maar eens plaatsen.
    Petje af Miranda GOED gedaan!!!
    Ineke krijgt hele mooie kaarten uit blogland! Je tunnel is prachtig versierd! Heel fijn weekend verder, xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog zo'n mooi kaartje voor Ineke. Die zal blij zijn met al die prachtige kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een prachtige tunnel kaart gemaakt. Knap werk! Leuk versiert met bloemen en vlinders. Vrolijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hou hoi
    Wat prachtig gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige gedaan Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart voor Ineke ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie kaartje!!
    Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh jij hebt al dit model gemaakt, staat bij mij nog op de planning. Wat een mooie versie, heel leuk gedaan!! Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card Miranda, love the pretty colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart! Lekker vrolijk met de mooie bloemen. Ik hoop ook nog zo'n tunnelkaart te maken maar vind het lastig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Door model zie ik bij verschillende mensen voorbij komen, lijkt mij best pittig om te maken, knap dat jij de uitdaging bent aangegaan, ik kom er niet aan toe denk ik.
    Ineke zal blij zijn met deze kaart, het is een mooie en het is best een eer, een nieuw model krijgen als verjaardag kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh Miranda, wat een ontzettend gaaf kaartje is het!! Zo goed gelukt. Hij staat bij mij op mijn to do lijstje voor komende week.
    Hopelijk lukt het mij net zo goed als het jou gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat weer een super leuke kaart voor de jarige.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie inside tunnel kaart heb je voor Ineke gemaakt en prachtig met deze bloemen.
    Het lijkt mij ook een echte uitdaging deze challenge. Ik weet niet of ik er dit keer nog tijd voor heb.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,leuk model ook,ik waag me er niet aan, uiteindelijk belandt het toch in de prullenbak.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje met die doorkijk en vrolijke bloemen.
    Hele leuke challenge waar je aan mee hebt gedaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben mijn liftchallenge-blogrondje aan het doen en hoor van de èèn na de ander dat het een hele worsteling was! Maar ja, dan heb je ook wat hè.. Het resultaat is echt een prachtig kaartje met het mooie doorkijkje. Beetje sprookjesachtig vind ik het zelfs. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een schitterende kaart Miranda. Vlinders heb ik nog niet veel gezien, maar mussen zitten er hier genoeg in de tuin, ook zo leuk gezicht
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou snap het helemaal hoor, bij mij zat deze kaart ook niet 1, 2, 3 in elkaar ;-)
    Maar toen die dan eindelijk klaar was, was het toch wel erg leuk.
    Jij hebt er ook een hele leuke lift van gemaakt en tof dat je de uitdaging bent aangegaan!
    Superleuk dat je weer meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen