donderdag 31 maart 2022

Driving/riding home for Christmas...

 Hallo lieve mensen, het is weer de laatste donderdag van de maand en dus start er een nieuwe challenge bij 52 weeks to Christmas. Deze keer koos Colien het thema en dat werd :"Driving home for Christmas" en het vervoermiddel maakt niet uit. Nu zijn deze kindertjes nog te jong om in een auto te rijden dus zij rijden naar huis op een rendier..."Riding home for Christmas" hihi.


Het plaatje is een oudje van Christine Haworth en ik heb dessinpapier van CraftSensations gebruikt om het mooie blauw en rood uit het plaatje te benadrukken. De muts en wanten zijn flink besneeuwd geraakt en misschien gebeurt dat vandaag en morgen ook hier in ons kikkerlandje, bizar die voorspellingen. De tekst uit dessinpapier gesneden en de witte poinsettia heeft een glittersteentje als hart gekregen.

De link voor de challenge bij 52 WTC komt morgen online. Heb je voor deze week een kerstkaart gemaakt dan kun je die HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur. Wij zijn weer benieuwd wie we allemaal mogen bezoeken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-CraftSensations-Christmas New Style,    *poinsettia-Joy/Noor-6002/1048,   *muts en wanten-Joy/Noor-6002/2034


45 opmerkingen:

  1. Wauw Miranda wat een mooie kaart, nooit gedacht dat je met dit dp zo iets moois kan maken. Ik heb het blok ook en het ligt er nog steeds onaangeroerd omdat ik niet weet hoe te combineren, nu inspiratie op gedaan. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie warme kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige rood wit blauwe kerstkaart Miranda het
    rendier als vervoermiddel was vroeger wel belangrijk !
    Fijne dag met groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en het schattige plaatje dat is oud die had ik jaren geleden ook toen ik 3d deed
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Miranda.
    Leuk plaatje en papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke variatie op het thema! Heel leuk kaartje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van deze plaatjes heb ik er ook nog veel in mijn map zitten. Jij hebt dit mooie plaatje prachtig gecombineerd met de papiertjes. Een echte beauty die helemaal in mij straatje past.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi plaatje heb je gebruikt, Miranda. En de kleuren komen prachtig terug in het leuke DP!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi vrolijk kerstkaartje, Miranda
    Dat plaatje vind ik zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, wat leuk bedacht de opdracht met dit plaatje! Het is een prachtige kaart geworden met vrolijk papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh, ik krijg spontaan allerlei herinneringen aan Lapland, Finland naar boven. Het papier past perfect bij het plaatje, een heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie combinatie van papier en plaatje en het is een prachtige kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie inspiratie kaart Miranda. Het plaatje is ontzettend mooi.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is nog eens een leuke manier om naar huis te gaan voor kerst! Schattig is het plaatje met de kindertjes in klederdracht en het papier past er natuurlijk perfect bij! Gaaf kaartje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleurrijke Kerstkaart Miranda. Deze plaatjes blijven ook altijd nog mooi hè. En de besneeuwde muts en wantjes, ziet er grappig uit. Ik heb ook nog een kaart liggen om 'n x te posten met zo'n 'losse' 3hoek erop. Is ook altijd wel mooi. Fijne dag hoor.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een geweldig leuk kaartje maakte je…superlief plaatje in mooie kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk plaatje, ik heb ook nog heel veel van haar, ze zijn zo mooi.
    Ook je kaartje is echt supermooi geworden,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende kerstkaart Miranda, leuk plaatje.
    Prettige dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Miranda,

    Wat een leuke kaart en hoe goed passen papier en het plaatje bij elkaar! Mooi gemaakt!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een lief kaartje en deze kleuren zijn wel mijn favoriet! Leuk gedaan hoor die wanten en muts, net echt! Ik kom te weinig op mijn blog om iedere kaart te bekijken maar ik zie bij jou wel weer prachtige kaartjes. Ik kom er niet toe nog steeds met de hond. Die eist heel veel aandacht en veel naar buiten. Ben benieuwd met de sneeuw op komst! Groetjes en een fijne dag. Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart zo in het rood-wit-blauw Miranda!
    Ik zat net te denken....dat is wel wat om naar Australie te sturen....ik ga erover nadenken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi en leuk met het nostalgische plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda, ook bij jou heb ik heel ver terug moeten scrollen, sorry dat ik zo achterloop….ik zag veel mooie creaties en ook deze is erg leuk voor de challenge van 52WTC. Zo’n lief plaatje en mooi papier.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk met die Laplandse kindjes met rendier !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooi kaartje met een leuk plaatje en de dp papier past er heel mooi bij.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt een super leuke kaart gemaakt met dit thema.
    Hier ligt al een aardig laagje sneeuw en het houdt nog niet op met sneeuwen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een snoezig plaatje, rijdend op een rendier naar huis is wel heel kerstig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schattig plaatje en een lekker vrolijk kerstkaartje! Hier in het westen heeft het nog niet gesneeuwd! Ik ben benieuwd of wij nog iets krijgen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, wat een leuke kerstkaart Miranda.
    Het plaatje is zo schattig en ja hoor, ze komen vast op tijd thuis voor kerstmis.......
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kerstkaart Miranda! Vind het plaatje ook top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi plaatje op je kaart en je hebt het met deze kleuren DP nog eens extra geaccentueerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi met het streepjespapier ! Alles mooi gecombineerd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Whahaaaaa, RIDING home for Christmas, hoe verzin je het🤣.
    Heel erg leuk, dit kaartje, super leuk dat jij je ook uit liet dagen door iets anders te gebruiken dan een auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Lief plaatje heb je gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een mooie kerstkaart en wat een super leuk plaatje heb je hier bij gedaan. zo leuk het meiske op het rendier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kerstkaart leuk zo in deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kerstkaart met een wel heel leuk plaatje voor dit thema. Hier in het zuidwesten hebben we de mutsen en handschoenen niet nodig gehad, allen in de nacht heeft het wat gesneeuwd.
    Je CAS kaart is mooi en schattig met het nijlpaardje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie kerstkaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zie weer veel moois voorbij komen hier, een tunnel kaart…nooit gezien leuk, een lief Slimline baby kaartje en een ronde met een kopje koffie en Brabantse koekjes erbij haha. Het blijkt inderdaad dat dat niet in heel het land de gewoonte is, wij kregen eens monteurs die ‘s ochtends in het noorden nog niet 1 kopje koffie aangeboden hadden gekregen, ongelooflijk toch?
    Je cas kaart in de vorige post vind ik zo mooi , prachtig ingekleurd met potloden ook! Dan natuurlijk je kerst kaarten, die zijn altijd top, Dit plaatje vind ik ook zo schattig!
    De muts en wantjes lijken haast echt besneeuwd prachtig gedaan!
    Wij hadden weinig sneeuw, gister een poeder dun laagje dat zo weer weg was maar….er was sneeuw!😂dit jaar.
    Geniet van het weekend!
    Groetjes MaiA

    BeantwoordenVerwijderen
  41. prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
    Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Het is een hele mooie kaart geworden. Het plaatje is erg mooi. Volgens mij heb ik ook nog vsn dit soort plaatjes... je hebt de kaart erg leuk afgewerkt. De sneeuw erop geeft een heel mooi effect. Leuk papier erbij gevonden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een superleuk kaartje Miranda!.
    Leuk plaatje heb je erbij gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Love this, beautiful project and love those colours ♥

    BeantwoordenVerwijderen