maandag 14 maart 2022

"Apart modelletje" voor Annerieke...

 Hallo lieve mensen, afgelopen vrijdag was  Annerieke jarig en ook daar ging een kaart naartoe. Het is toch zeker leuk om echte post te mogen ontvangen op je verjaardag?


Annerieke houdt van zachte kleurtjes dus die keuze was zo gemaakt. Deze "Belle van het bal" heb ik op de knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch gekocht en die mocht stralen op deze kaart. Het dessin-papier is van CraftSensations en uit het papierblok komen ook de teksten. Nu was ik zo enthousiast aan het plakken geweest dat ik er te laat achter kwam dat de vouw van de kaart aan de verkeerde kant zat.
Ik schreef aan Annerieke :"zullen we het maar een apart modelletje noemen? Daar hou jij toch van?" Ze mailde een "hihi" terug en was er toch blij mee....ik ook weer blij LOL.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

26 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in zachte kleuren met Belle in het middelpunt. De vouw aan de verkeerde kant, ja dat is mij ook wel overkomen en ik denk wel meer mensen. Maar inderdaad, het is zo een apart modelletje ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor Annerieke en op de foto is niet te zien dat de vouw aan de verkeerde kant zit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met Belle, en de sterren op de achtergrond. Toch leuk zo'n apart modelletje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat is dan zeker een "apart modelletje", het hoort gewoon zo 😁
    Je hebt de kaart mooi aangekleed, de dame is één van de sterren van het bal, de andere sterren hangen achter haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan en ach misschien is ze linkshandig....? Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je voor Annerieke gemaakt. Leuk is Belle. Ik denk dat we allemaal wel eens verkeerd plakken. Ik kan het vaak nog net op tijd herstellen. Maar jullie hebben het leuk opgelost… groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaartmet een prachtig MODEL in het midden , dan doet het andere model er toch niet toe, komt uit een goed hart, soms zijn we zo enthousiast aan het plakken dat dat weleens gebeurd.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda!
    Je kaart is heel leuk! Mooie stans ook. En ja, dat overkomt mij ook nog wel eens dat de vouw aan de verkeerde kant zit. Tot nu toe op tijd gezien en kon ik het er nog afhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje in zachte tinten Miranda. Leuk met die Belle erop. En wij zien dat niet dat je kaartje verkeerd is gevouwen, weer eens iets anders.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vrolijke felicitatiekaart, Miranda
    Ach soms gaat er iets mis maar dat doet aan het geheel niets af!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n mooie dame op je kaart Miranda. Je DP is ook geslaagd in combinatie met de rest. En de vouw verkeerd... als je er nog maar binnenin kunt kijken! 😄
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kaart heb je voor Annerieke gemaakt en op deze manier is de kaart een apart modelletje geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is mooi Miranda. Ik dacht eerst dat ik overal ogen zag in die sterren maar het zijn bloemen hihi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart voor Annerieke met Belle en de leuke sterren op de achtergrond, ik plak pas op het allerlaatst de kaart op de onderkaart en meestal gaat dat goed,
    Groetejs,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, een apart model is aan Annerieke wel besteed dus goed opgelost zo haha!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes wat een leuke stans heb je gebruikt leuk met de sterren erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie, aparte, kaart heb je gemaakt, Miranda.
    Ik had laatst hetzelfde euvel....balen is dat hè? Ik had hem toen afgesneden en op een nieuwe ondergrond geplakt. Mijn kaarten zijn toch meestal te zwaar voor 1 postzegel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje. Ik denk dat de meeste van ons wel eens het kaartje andersom hebben gemaakt en jij hebt het goed opgelost door het haar gewoon te zeggen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha, ha, soms is een oplossing "gewoon" heel eenvoudig. Leuk zo'n apart model!
    En goed opgelost toch, het gaat uiteindelijk om de kaart en die is leuk.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Perfect card, stunning and very inspiring xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaart voor Annerieke, jammer dat ze stopt met bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen