zondag 2 januari 2022

Vergeten workshop-scrap...

 Hallo lieve allemaal, allereerst wil ik jullie alle goeds wensen voor 2022. Dat het maar een mooi, gezond en creatief jaar mag worden. Dit jaar op 3 februari vertoef ik al 10 jaar in Blogland, FEEST, en het bevalt me prima. Ik ga zeker dit jaar wat weggevertjes doen want 10 jaar is toch een mijlpaal, nog even verzinnen hoe en wat ik ga doen.

Vandaag heb ik een scrappagina die ik nog niet had laten zien maar ik vind hem wel toepasselijk voor de tweede dag van het nieuwe jaar....


...het is tenslotte kwart over 12 hihi. Deze pagina hebben we met ons knutselclubje op een workshop (van Carla de Graaff ) gemaakt toen dat nog mocht. Het zijn heel veel laagjes papier die bewerkt zijn dmv scheuren, inkten, structuurpasta door een stencil aanbrengen en 3d decoreren.


De klok is uit zwart karton gestanst en bewerkt met gilding wax in verschillende kleuren. De wijzers zijn vastgezet met een knopje. De vlinders zijn uitgeknipt en 3d opgeplakt. wat pailletten toegevoegd en zie je in het hart van de bloem die kleine balletjes (prills)?


Het "kompas" is met een stencil en structuurpasta gemaakt. De bloementoef is samengesteld uit gekochte bloemen en uitgeknipte elementen. Ook hier weer prills gebruikt en kleine blauwe balletjes van lichtgewicht materiaal. Zoek en je zal er 3 vinden hihi.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs. 
Lieve groetjes Miranda

28 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2022.
    Wat een prachtige lay-out heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en toepasselijke scrappagina met de klok! Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2022! Dat het maar een gezond en creatief jaar mag worden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi gemaakt. Zulke mooie details. Leuk zo al de verschillende technieken terug te zien. En wat een leuk jubileum komt eraan, bijzonder dat je al zo lang aan het bloggen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er geweldig uit !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie pagina, Miranda. En zeker heel toepasselijk voor vandaag.
    En een gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, je kunt hem wel als schilderij ophangen!
    Een goed en creatief 2022,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor ju ook de allerbeste wensen!
    Prachtige creatie Miranda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan. Ik weet sinds ik af en toe bij Monique knutsel ook hoe leuk het is om met zo'n projectje bezig te zijn. Lekker kliederen 😉
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst de beste wensen voor 2022 Miranda.
    Wat heb je een prachtige scrappagina gemaakt....zo mooi gedaan! Het lijkt wel een schilderij....zo mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende creatie, Miranda. Jij ook nogmaals de allerbeste wensen voor 2022!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat prachtig Miranda! Heel mooie pagina heb je gemaakt. En natuurlijk voor jou ook een supergezond jaar! EN met veel creativiteit en weinig freubeldips ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook hier wens ik je een prachtig jaar toe, ik lees net dat het jaar al een kroontje opheeft vanwege je 10 jarig blogbestaan, ik zie er graag nog 10 van je tegemoet 😁
    Je hebt een prachtige creatie gemaakt met heel mooie details. De creativiteit spat er van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergave pagina! Mooi dat je die klok met gildingwax hebt gedaan. De beste wensen voor 2022 en dat we elkaar weer met veel mooie dingen voorbij zien komen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel gelukkig nieuwjaar en wat een super leuke pagina heb je gemaakt met je knutsel-clubje. Leuk met de klok op 12.15 uur.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige pagina heb je gemaakt, heel toepasselijk met de klok op deze dag.
    Ook voor jou de allerbeste wensen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig gemaakt Miranda. En voor jou de beste wensen. Leuk dat je al 10 jaar blogt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gemaakt Miranda!
    Prachtige details en zeer toepasselijk!
    Ook alweer 10 jaar aan het bloggen, is niet meer weg te denken he!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met het mooie dp en leuke details alles past zo mooi bij elkaar
    gefeliciteerd met je 10 jaar bloggen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De allerbeste wensen voor 2022. Wat een prachtige pagina heb je gemaakt. Je hebt alles zo mooi gecombineerd en bewerkt… een topper. Leuk dat je al zo lang in het blogland bent. Ik ook bijna. Ik zal het nakijken. Heel gezellig d3 contacten met blogdinnen en van elkaars creaties te mogen genieten. Ik zou zeggen ga lekker door met deze fijne hobby. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dan had je, je blog één jaar eerder dan mij en wat blijft het toch leuk hè! Hele gave LO Miranda ik zit weer bovenop het scherm, haha. Leuk spul dat gilding wax en er is van alles te zien en ja zag ook die schattige "prills"
    Doeiiii xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie pagina Miranda!! En 10 jaar wat een eind. Ik blog denk ik ook al wel zo lang. Eerst voor een winkel waar ik in het DT zat. Maar pas 8 jaar een eigen blog.
    Dat je nog maar lang door mag doen.
    De beste wensen voor 2022 en een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende scrappagina heb je gemaakt en idd heel toepasselijk. Natuurlijk nog de beste wensen en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw !!!!
    Wat een ontzettend mooie scrappagina heb je gemaakt.
    Het is zo mooi van kleur en zo mooi opgebouwd.
    Gaaf dat je al 10 jaar in blogland aanwezig bent, dat is echt een hele tijd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook voor jou de allerbeste wensen en een mooi,creatief 2022. Wat een geweldig mooie scrappagina, echt prachtig. Hele leuke, vrolijke kerstkaart met de sketch.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je dit mooi gemaakt
    Nog de beste wensen voor het komende jaar

    BeantwoordenVerwijderen