vrijdag 10 december 2021

Hoog daar aan de hemel...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Vandaag mag ik de kaart laten zien die ik als gastdesigner voor Carlin's Kaartenparadijs heb gemaakt. Ik mocht gastdesigner zijn omdat ik met deze kaart (klik) in de top 3 was beland.

De challenge is :"baseer je creatie op een liedje". Toen ik dit plaatje zag moest ik al meteen denken aan een oud liedje van Corry Konings "Hoog daar aan de hemel staat een gouden ster"...


Het is een oud lied maar aangezien ik nogal nostalgisch ben, zeker rond de kerst hihi, luister ik er soms nog wel naar. Het staat op een lp dus zelfs het gekraak klinkt er gezellig bij.

De tekst heb ik met de computer gemaakt. Dessinpapier en plaatje zijn van Marianne Design. De kruissteekjes-stans is van MFT en de "gouden ster" heb ik geponst. De randjes wit gemaakt met correctievloeistof.

Voor de liefhebber staat hier het liedje op youtube(klik). Ik vind de tekst mooi en als op het laatst het kinderkoor meedoet krijg ik nog steeds kippenvel, erg hé *bloos*.
Ik vond het leuk om gastdesigner bij Carlin's kaartenparadijs te mogen zijn en ik hoop dat er veel deelnemers aan deze leuke challenge deel gaan nemen.

Dank je voor je bezoekje. Fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

31 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje heb je gemaakt Miranda!.
    En wat een toepasselijke liedje voor dit kaartje.
    Ik moest ff naar je youtube linkje want kon mij het liedje in eerste instantie niet voor de geest halen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superschattig gastdesigner kaartje heb je gemaakt met het leuke beertje leuke details heb je gebruikt het liedje ken ik niet'
    ik sta ook vandaag als gastdesigner op het blog gezellig hè
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje en ook het liedje waar ik ondertussen ook eens naar luisterde is heel mooi.
    (ik vraag me wel af hoe je het doet om een liedje te downloden en bij je kaartje te brengen, kan je mij dat leren?
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergaaf kaartje, Miranda. Dat beertje zit zo lief naar de gouden ster te kijken. Leuk dat je GD bij Carlin's kaartenparadijs mocht zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met de ijsbeer .
    Leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schattig dit kaartje met de lieve ijsbeertje !!
    Fijne avondgroetjes en een goed weekend Epie ......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zo fijn dat je onze Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs wou zijn.
    Je heb een hele mooie reminder voor on challenge gemaakt.
    Leuke inspiratie gevonden in dat liedje, goed en mooi uitgevoerd.
    Dankjewel Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met het ijsbeertje. Knap bedacht dit plaatje bij het liedje van Corry en de Rekels. Ik moest ook wel even spieken op youtube;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke kaart, wat zal er in het koppie van het ijsbeertje omgaan? De papiertjes zijn heel goed gekozen, ik vind ze mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart heb je als gastdesigner gemaakt. Knap bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Miranda, schattige scene, altijd leuk als je GD mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. Past allemaal zo goed bij elkaar. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een schattig kaartje als GD gemaakt, leuk liedje heb je er bij gevonden..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kerstkaartje, Miranda
    Fijn dat muziek emoties oproept he!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje is dit geworden. Ik kende het liedje niet maar vind het extra leuk dat je je door een niet standaard liedje hebt laten inspireren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het liedje combineert natuurlijk helemaal bij het schattige beertje kijkend naar de mooie gouden ster! Het is een prachtig kaartje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel leuk kaartje heb je gemaakt aan de hand van dit mooie lied, ik kende het niet, dus even je link naar youtube gevolgd. Leuk dat je het nog op een elpee beluistert, dat is tegenwoordig weer helemaal hip trouwens hihi, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor je lieve berichtje. En helemaal bedankt dat je zo’n leuk nieuws voor me had. Zo blij dat ik gewonnen heb. Vandaag echt een rot dag en had het nog niet gezien. Lief dat je het liet weten. Maakt de dag direct een stuk beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een beeldschoon kaartje en de kleuren zijn prachtig! Het beertje is zo vertederend…ik ben er weg van!
    Ik heb ook even het liedje geluisterd met je linkje, lang niet gehoord!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooi lied bij deze prachtige kaart en het schattige beertje die weet dat de ster straalt voor ons allemaal.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn zo lief die nieuwe beertjes van Eline!! Mooie kerstkaart en had vroeger ook een LP van Corry. Mijn kaarten liggen al een week op tafel om te worden geschreven ga maar eens aan de slag.
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een preachtige kaart met een mooi design, schattige beertje, mooi papier en een mooi effect met de sneeuwrandjes. Een super geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat grappig een kaart aan de hand van een liedje. Ik ken het niet maar volgens mij was er ook een liedje van ik zie een ster, hij staat nog ver van iets van Mouth en Mc Neil.
    Kan ook zo bij jouw kaartje.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ah Miranda... wat gaaf dit kaartje. Ik vind dat knipvel toch zo ontzettend leuk! En hoe dat beertje daar zit omhoog te kijken. Leuk dat je meteen een liedje in je hoofd kreeg bij het zien van dit plaatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het liedje ken ik niet maar ben geen Corry fan. Maar je kaart is geweldig, ben wel fan van je witte randjes maakt het wat vintage-achtig vind ik.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schattig kaartje en zeker met de tekst erbij helemaal leuk.
    Leuk om voor deze challenge gast disigner te mogen zijn lijkt mij.
    Het ging je goed af.

    BeantwoordenVerwijderen