donderdag 21 oktober 2021

Mica voor Kerst..

 Jaaah zoals ik gisteren al bij de aankondiging van de nieuwe challenge bij De Egel (KLIK) zei heb ik ook voor de kerstkaart van vandaag mica gebruikt. Samen met mijn dt-maatje Ineke van http://52weekstochristmas.blogspot.com/ ben ik vandaag aan de beurt om een kerstkaart te laten zien....


...en ik heb me gewaagd aan de "Half Star Illusion Card" van Iced Images. De sterretjes die boven de kaart "zweven" zijn weer op mica bevestigd.


Zo ziet de kaart er van bovenaf gezien uit, vandaar de naam "Half star".


Ik heb dessin-papier uit een blok van CraftSensations gebruikt en alles op rood karton gemat. De mevrouw van Iced Images gebruikte lint op de "sterpunten" maar ik heb washi-tape gebruikt (Action) omdat ik niet zo'n breed lint had.
De sterretjes zijn uit glitterpapier gestanst. Deze kaart verzend je plat door het middengedeelte plat te vouwen.
Hier geef ik de link  van het filmpjehttps://www.youtube.com/watch?v=oytaD_bnpHY (voor de liefhebbers).

Heb je ook weer een kerstkaart gemaakt deze week, en wil je hem delen met ons, link hem dan op 

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* sterretjes-CR1321-Marianne Design,    *tekst-Leane Creatief-45.0867-star Christmas frame

48 opmerkingen:

  1. Het is een erg leuke kaart geworden. mooi model. Leuk papier heb je gebruikt. Ik kijk even terug op je blog...Ben de hele week nog niet in blogland geweest. Kwamen zondagavond terug van vakantie.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart en wat een mooi model, ziet er super ingewikkeld uit! Leuk die zwevende sterretjes boven de kaart!
    Je kaartje hieronder ziet er erg gezellig uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi vouwkaartje met het leuke geruite dp en leuke details, wat ziet dat er ingewikkeld uit ik hou het maar bij platte kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk model kaart. Heel knap gedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model kerstkaart heb je gemaakt Miranda!
    Het is een echte kerstkaart in deze traditionele kleuren....mooi!
    Mijn kaartje van vandaag heb ik gemaakt met de mooie stans die ik van jou heb gekregen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi model kaart en ik houd erg van de kleurencombinatie. De dessinpapiertjes lijken net stofjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf model, lijkt me nog best een klusje! Heel mooi met dit papier, helemaal kerst! Fijn ook dat je hem plat kunt versturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje en wat heb je dat mooi gemaakt! Super! Lijkt me ook ingewikkeld maar wel met een leuk resultaat! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke inspiratie kerstkaart Miranda en gaaf dat je de beschrijving er bij hebt gedaan , ga m zeker es maken !! Fijne donderdag en groetjes Epie DT52WTC....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een kunstwerk heb je gemaakt, prachtig zeg! Mooi design papier heb je gebruikt.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook heel leuk geworden met de ophoog springende sterren.
    Verder is het ook nog een leuk kaartmodel.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart.
    Mooi modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Miranda!
    Wat een leuk model heb je gemaakt..heel mooi de zwevende sterretjes boven je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi model kaart heb je gemaakt. Het dessinpapier is er echt goed bij gevonden en de sterretjes lijken inderdaad te zweven. Knap werk hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en heel mooi model. Leuk die sterretjes en mooi washitape. Super!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuk model Miranda. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel erg mooi geworden, ik wil ooit dit modelletje ook eens proberen
    Groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk model is dit, misschien waag ik me hier ook wel eens aan. Mooi papier heb je gebruikt en perfect bijpassend washi tape,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een prachtige kaart in halve stervorm, super hoe de sterren zweven! Ik zal eerst het filmpje moeten bekijken om te zien hoe het in elkaar zit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart! Heel leuk model. En zo leuk met de zwevende sterren door het mica.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi model, is weer eens iets heel anders.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal top Miranda !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gave kaart! Zowel het model als de zwevende sterretjes als het dp zijn super, de combinatie van dat al helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie kerstkaart. Die "zwevende" sterretjes zijn een leuk detail. Bedankt voor de link. Ik heb hem opgeslagen om hem eens te maken. Ik vind het een erg leuk model.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat een spectaculaire halve ster is dit, Miranda. Volgens mij hou jij wel van aparte kaartvormen. Die sterretjes doen het leuk op het mica en je washitape is een mooi alternatief voor lint.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk model kaart heb je gemaakt met dat mooie papier en slim van je om die sterretjes op mica te plaatsen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat maak jij toch vaak een prachtige
    aparte kaarten.
    Zo leuk weer, deze.
    Ik krijg meteen zin om weer een kaart te gaan maken, maar nu met even niet ik mag morgen vroeg werken, dus ga zo lekker naar bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supergaaf! Wat een top model. En ook weer zo leuk het gebruik van mica...En nu wilde je stiekem meedoen bij de Egel zeker? Nou, daar trappen we niet in hoor, LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw! Prachtige kaart in dit mooie model! Ik vind het effect altijd zo mooi, van een wat bewerkelijker model, maar durf er zelf nooit zo goed aan te beginnen...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. zag dit kaartmodelletje al een paar keer op FB voorbijkomen, ga zeker the making of... eens bekijken, heel mooi gemaakt en die zwevende sterretjes zijn nog net wat extra!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt met dit model.
    Met Washi tape is het zeker ook goed te doen. Leuk met deze sterretjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jij bent ook een kei in het vinden van leuke modelletjes! Ziet er gaaf uit!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi model heb je gebruikt voor deze mooie kerstkaart. top !
    Groetjes en fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jouw kaarten zijn altijd echte kunstwerken. Ik zat al vol bewondering naar je Halloweenkaartje te kijken maar ook dit kerstkaartje is een beauty! Zo leuk met die zwevende sterretjes als detail en een heel leuk idee zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke kerstkaart met met het mica. Mooi met de 'zwevende' sterren. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Love this card design Miranda, great papers and colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Supermooie kaart in een heel leuk model. Toevallig heeft mijn moeder hem deze week ook gemaakt. Die washitape kan prima als vervanging van lint. Je Halloween kaart met de mica-reepjes is een beauty.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt, apart model en mooie kleur altijd ,rood en groen.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oooh Miranda, wat een gave kaart!
    Mooi modelletje en geweldig mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een gaaf model, prachtig geheel Miranda!
    Prettig weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een apart modelletje, als je het bovenaan ziet lijkt het wel ingewikkeld. Mooie uitwerking !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooi model. Echt een hele mooie kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooi model is dit! Heel knap gemaakt.
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dat ziet eruit als een heel ingewikkeld model!! Maar erg mooi gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen