zaterdag 30 oktober 2021

Borduren voor kerst...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de reacties op mijn "gouden diamant" kerstkaart. Natuurlijk deel ik de link waar ik de beschrijving vandaan haal want die mensen nemen de moeite om het ons te leren en mogen daar ook de credits voor krijgen. Plus, zo maken jullie hem misschien ook wel, inspireren we zo weer elkaar toch?

Ik raakte geïnspireerd door een kerstkaart die ik in de nieuwe folder van Marianne Design zag staan. Het regende vandaag pijpenstelen dus ben ik lekker aan de freubel gegaan...


De rand bestaat uit twee stansen. Eerst stans je de vorm van de rand, dan leg je de gaatjesstans erop en daarna ga je borduren. Ik heb glittersteentjes in de drie grootste borduurtjes gedaan.
De tekst is een stans van Card Deco en het dessin-papier is van CraftSensations.


Het leuke Rudolph hoofd is een stans van vorig jaar. Op de oogjes en zijn neus heb ik Glossy Accents gebruikt, kijk ze maar eens "shinen".

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend verder en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*rendier-COL1476-Marianne Design,    *borduurrand-CR1571-Marianne Design,    *tekststans-card deco-CDECD-0041,
*voorbeeld-The collection #107-Marianne Design

37 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke kerstkaart met Rudolph en de geborduurde rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke snijmal met borduurrandje. Al is borduren niet mijn ding .
    Je kaartje met goudtint hieronder is ook mooi, een bijzonder modelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vers van de pers dus en zó leuk met dat mooie borduurtje en shiny Rudolph! Écht freubelweer is het, ben ook lekker bezig geweest!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat hij zo boven het mooie geborduurde randje uit piept! Ik heb ook zitten kleuren vandaag en ga na mijn blogrondje ook nog even verder.
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh...wat een super leuke kaart is dit, Miranda. Mooie borduurrand en Rudolph is natuurlijk een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart met Rudolph en de mooie borduurrand.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof kaartje Miranda, mooi met het borduurwerk. Vandaag was idd een knutseldagje, zie je binnenkort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd weer! De combinatie borduurwerk/stansen doet het goed. De kleuren trouwens ook.
    Ik heb vandaag post van jou ontvangen, ik ga proberen het tot dinsdag dicht te laten (maar ben wel al heel benieuwd).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart heel erg mooi. Die rand is prachtig en de glimmende neus en ogen erg leuk gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij al een mooie kaart gemaakt met die nieuwe borduurmal en Rudolph. Heel tof in dat blauw!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan. Die borduurrand is prachtig en de rudolphkop is ook al zo leuk met zijn glossy accents. Ik moest vandaag verstelwerk doen, ook prima weer voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda
    Wat een schatje het rendier zo leuk en mooi geborduurd.
    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf kaartje Miranda...leuk zijn die borduurstansen hè! Rudolph is lekker aan het shinen, super gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi met de geborduurde rand en die glossy accents is heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gemaakt Miranda, heeft wel iets met die geborduurde rand.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk kerstkaartje met Rudolph. Heel mooi met die borduurde rand.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart en je nieuwe stans met het borduursel erop is heel leuk, weer iets voor op mijn wenslijst haha. Heel leuk gecombineerd met de schattige Rudolph. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje of eigenlijk, vrolijk. Leuk idee die borduur rand.
    Fijne zondag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje met de schattige rudolph erop mooi het gebroduurde randje en vrolijke kleurtjes had het gezien met de ijsbeer stempel in de collection maar deze is ook superleuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk dit kerstkaartje Miranda
    Wat mooi dat borduursel langs die uitgestansde rand
    En rudolph zit er leuk bij met zijn mooie muts en stralende neus en oogjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kerstkaarten.
    Leuke stansjes hierin verwerkt en een geweldig mooi borduursel.
    Knap gemaakt Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kerstkaart met Rudolph erop!
    Mooi met het geborduurde randje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee hele mooie kaarten met je nieuwe borduurstans, ik zag ze ook staan in de folder! Handig dat je die gaatjes niet zelf hoef te prikken!
    En Rudolph heb je lekker warm aangekleed!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kerstkaart met de geborduurde rand en de vrolijke Rudolph, heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuk kaartje met deze nieuwe borduurstans.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart!! En super dat je zo geinspireerd werd. Hier was het aan het eind van de middag pas slecht weer maar nu is het ook echt slecht.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die rand verwacht ik ook, jouw uitvoering in blauw is ook geweldig hoor, love it !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a beautiful card, love this and your gorgeous design.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind hem geweldig !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het xijn twee geweldig mooie kaarten. Ik hou er van . Leukmet rudolf erbij.. Heb de borduur mallen beide al in huis.. nu nog even de tijd vinden... er staat eerst wat anders op het programma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful card design Miranda, love your stitched detail.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kerstkaart met de leuke Rudolph met zijn glimmende oogjes en neus en de mooie geborduurde rand.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen