donderdag 16 september 2021

Fa la Freakin' la...

 Hallo lieve mensen, wat een gekke titel hè maar dit staat op het plaatje van mijn kerstkaart voor deze week, kijk maar...


En zien jullie het leuke dessin-papier??? Ik vind het zo grappig. Ik kwam het papierblok tegen bij de Action (daar moet ik ook niet naar binnen gaan..pfft) en het vloog mijn mandje in hihi.Er zitten leuke vellen in! Ik kreeg er spontaan knutselzin van.
Het midden gedeelte kun je omhoog schuiven tot een soort van easel...



Het blijft dan staan achter de gestempelde tekst van CraftEmotions. "Holly jolly Christmas" is ook de naam van dit papierblok. De tekst op het plaatje is zilver en vandaar dat ik enkele zilveren sterretjes toegevoegd heb.


Zo ziet het er van de zijkant uit. Heel simpel te maken en toch een leuk effect.

Deze kaart link ik natuurlijk bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/, hij staat dan in het zijblok omdat ik lid van het designteam ben.
Heb je ook een kerstkaart gemaakt en wil je die deze week met ons delen dan kun je hem ook HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:59 uur. Er komt dan zeker iemand van het team een kijkje nemen.

Er vallen al enveloppen binnen voor mijn verjaardag zo gezellig. Op eentje stond dat ik hem pas de 19de open mocht maken maar de andere kaarten staan hier al te shinen :) Lekker voorpret.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

36 opmerkingen:

  1. Geweldig Miranda, hoe je het papier verwerkte, ik heb het laten liggen vond het mooi maar wist niet hoe ik er een kaart mee zou maken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kaartje Miranda,gaaf dat alleen het middenstuk beweegt en het papier is zeker schitterend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kleurrijke kerstkaart gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart, ja deze blokken zijn bij mij ook het mandje ingevallen...beetje zwaar hihi, heb er 5 kunnen scoren dus mis er nog eentje.
    Bijna jarig dat is dan zo leuk al die kaarten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Het papier is echt vrolijk ...
    Leuk model heb je gebruikt, is toch altijd speciaal voor de ontvanger.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart, Miranda. Leuk model en tof papier. Zou idd leuk geweest zijn als ik je had gezien bij Noor. Volgende keer beter!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gisteren met een grooooote boog om de kerst blokjes heen gelopen bij Action.
    "Je hebt niks nodig, je hebt niks nodig" hoorde ik mezelf zeggen.
    Het is gelukt, niks gekocht😊
    Maar als ik deze kaart zo zie krijg ik bijna spijt, misschien kan ik toch, als niemand kijkt, nog even terug gaan naar Action😇.
    Wat een leukerd en wat een leuk model gebruikte je ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuk model.Altijd verleidelijk bij die winkel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met dit geinige papier en tekst, je hebt er een leuk modelletje mee gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooh wat een gaaf kaartje een kerstvierende cactus hoe verzin je het en dan dat toffe papier en tekst erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart Miranda!
    Heel keuk model en mooi in het paars
    Ik heb nog heel veel kerstdp en blokjes liggen dus ik laat me niet verleiden dit jaar....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk papier zeg!
    Wat een vervelende winkel is de Action toch. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart. Mooi gedaan met het papier.
    Ik moet er gelukkig naar action 15 km voor rijden anders kwam er vaker.maar ik heb de nieuwe blokken al voorbij zien komen .en vorig week gehaald.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super gaaf kerstpapier heb je gekocht bij de Action en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk maar ook apart papier! Leuk in die niet traditionele kleuren!
    Leuk al die post :)
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk model kaart (moeilijk lijkt me)...heel grappig papier.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super leuk kaartje en die tekst is ook geweldig! Erg leuk gedaan en wat een mooi papier weer bij de Action! Moet er zeker even naar toe! haha! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende easelkaart in paarse tint Miranda en
    dat mutsje bovenin de cactus, haha kerst in zicht !!
    Groetjes Epie DT52WTC.......

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het papier is zeker heel leuk. En dan de paarse kleur .... Wat een gave kerstkaart Miranda.
    De kerstmuts staat ook zo leuk op de cactus ...
    Moet ook maar weer eens naar de Action.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is echt een out of the box kerstkaart. Knap gedaan en leuk modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoihoi,

    Ben ik eindelijk ook weer eens....even de
    rust en zin om te bloggen. Wat heb ik veel mooie
    dingen gemist...ook dit kaartje is heel mooi.

    Zelf koop ik weinig DP en deze had ik zelf niet gekocht
    Maar nu ik dit zie....twijfel twijfel.

    Jammer dat ik je adres heb want dan had je een extra
    kaartje gevonden op je matje. Kan nog steeds hoor..

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kertskaartje Annemarie! Ik heb het papier van Action ook,ik kan er ook nooit voorbij lopen....
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is een hele mooie kaart geworden, leuk dat je die tekst nog op kunt schuiven tot een easel-kaart.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Laat je lekker verwennen (met de Kaarten) en misschien nog wel wat knutselmateriaal.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Grappige kerstkaart met het paarse papier, heel origineel. Wat een heerlijke vrolijke kaart voor de geboorte van Hugo, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je mooi papier gevonden en er een speciale kerstkaart mee gemaakt, leuk dat schuifbare midden gedeelte,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lovely card and gorgeous colours and design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaart met dit grappige papier en leuke plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kerstkaart Miranda!
    Mooi in deze paarse kleur en ook een supergaaf model heb je gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi zo die kerstkaart die je hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kerstkaart Miranda in een heel leuk model.
    En apart tekst ;-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zit weer met oeps dat is fout. Heel irritant. Leuke creatie met dit mooie papier. Ik denk dat we ons allemaal wel laten verleiden… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een superleuk model voor een easelkaart en heel mooi designpapier. Grappig met die cactus met kerstmuts op! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen