vrijdag 6 augustus 2021

Augustus-challenge bij De Egel..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart en ik vind het superleuk dat er, ondanks de vakantie en de zomer, toch veel mensen aan de challenge hebben deelgenomen. We gaan met het designteam een mooie top 3 kiezen maar voor mij hebben jullie allemaal een prijs verdiend.

Waar nog meer een mooie prijs te verdienen valt is bij de nieuwe challenge van De Egel. Je kunt namelijk deze mooie veelzijdige stans van Marianne Design winnen...


Deze prijs is beschikbaar gesteld door de eigenaar van hobby-webwinkel De Egel. Ik zou ook wel mee willen doen hihi. En wat is de nieuwe challenge?
"Gebruik een echte foto op je kaart/creatie". Dit is mijn uitwerking...


Ik heb de leuke instax-camera stans van Marianne Design gebruikt met een foto van Ziva. Deze camera heeft Tanika in het echt en daar maakt ze een soort polaroidfoto's mee dmv hem aan te sluiten op een klein printertje. Achter de camera het visnet geplakt omdat deze foto gemaakt is in Terkaple waar we een huisje aan het water hadden (2018).
Achteraf heb ik spijt van de glitterlijm op "de lens", dat zou ik volgende keer niet meer doen :) Alle gebruikte spulletjes zijn van Marianne Design (zie onderaan) alleen het hartje met poot is van Decotime en het dessinpapier van CraftSensations.

Doen jullie ook mee aan aan deze challenge bij De Egel? Hij duurt ook nu een hele maand ivm de vakantieperiode dus tijd genoeg toch?

Dank je voor je bezoekje, alvast fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-CraftSensations,   *fototoestel-COL1498-Marianne Design,    *polaroid-COL1388-Marianne Design,   *visnet-CR1409-Marianne Design,    *hart-Décotime,     *kluifjes-CR1368-Marianne Design,    *tekststempel-PL1505-Marianne Design.

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge en wat maakte jij een leuk voorbeeld!!
    Onze huisdieren zijn zulke dankbaar onderwerpen voor op een kaart.
    Ik hoop dat ik weer van de partij ben deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè, dat je bij sommige mallen gelijk aan iemand denkt :)
    Leuke kaart!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje met de foto van je hond erop Miranda.
    Fraaie camera!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart! De glitter op de lens zou ik inderdaad ook niet doen, maar ik snap wel hoe je dat bedacht had: een lens glimt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke hond hebben jullie. En hij komt mooi uit op deze prachtige kaart.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Miranda.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan zo met de camera en de foto van Ziva.
    Als ik thuis ben maar eens op zoek naar een foto om mee te doen aan deze challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pech was ik weer te vroeg met m'n Indy in space kaartje, nu vragen ze een foto. Je voorbeeld is geweldig, wat een prachtige hond heb jij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ziva is een schoonheid. Ook een leuke prijs weer, kan me wel voorstellen dat je graag mee zou willen doen. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje heb je gemaakt. Leuk die camera stans!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met knappe Ziva er op, leuk de camera en het pootafdrukken erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met Ziva. Mooie camera. Ik heb het ook weleens dat ik doe iets wat niet had gemoeten. Soms lukt het om het te veranderen en het glitter effect wat minder te krijgen… maar ik denk dat het op de foto meer te zien is dan in het echt. Het is best leuk een schittering in de lens. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto van Ziva en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. De glitterlijm is misschien iets minder mooi, maar het is niet zo dat de kaart nu verpest is!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt de opdracht duidelijk uitgebeeld, een foto EN een camera, leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke, vrolijke kaart met Ziva erop. Mooie kerstkaart met het lieve meisje erop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is leuk, mooi foto van Ziva ook. De glitter stoort me niet, maar ik snap je punt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige foto van jullie hond mooi gecombineerd met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart met de mooie foto van je hond en misschien is
    Glossy Accent op de lens nog een optie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart van een lieve hond heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Miranda
    Leuk met die foto van Ziva en die camera!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje met de camera en Ziva staat er goed op
    ook even je andere kaartjes van de afgelopen week bekeken en die zijn ook weer super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaartjes heb je gemaakt, vooral de blokkenkaart, ziet er geweldig uit.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen