dinsdag 1 juni 2021

Koekje d'r bij?

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Natuurlijk hopen wij dat er weer veel deelnemers zijn aan de nieuwe challenge bij 52WTC ondanks het mooie weer. Vanwege het mooie weer wordt hier wel minder geknutseld maar deze kaart voor Jeanet was gelukkig al klaar.


Gisteren was Jeanet jarig en ik zag dat zij veel post had ontvangen en deze lag er ook tussen. Jeanet houdt van lezen én bakken. Vorig jaar kreeg zij van mij een kaart met boekenkast en nu dus lekkere "zelfgebakken" koekjes. Het dessinpapier is uit een ouder blokje van Marianne Design en daar heb ik de kleurtjes op aangepast.


De kaarten van Jeanet zijn altijd vrij rustig dus heb ik het, voor mijn doen, ook rustig gehouden. Zien mijn koekjes er niet heerlijk uit? hihi.

Ik ga weer aan de slag in de tuin, ik kan steeds maar een stukje doen maar uiteindelijk kom ik er wel en het is nu heerlijk om buiten te zijn vind ik. Vanavond doe ik weer een blogrondje dus misschien tot straks.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Café La Pâtisserie-PK9090-Marianne Design,    *tekst-CS1056-Marianne Design,    *koekjes en doily-LR0715-Marianne Design,    *koffiebeker-LR0714-Marianne Design,    *stempel koffie-Joy-6410/0367

29 opmerkingen:

  1. Jeanet en al haar liefhebberijen hebben ons wél inspiratie gegeven voor een toepasselijke kaart 😊, deze is ook weer zo leuk!
    Rustig aan en doseren, ik heb (wéér) teveel gedaan dus rug/handjes zijn minder blij maar het is klaar en nu zitten en genieten 🌞🌞.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geslaagd je kaartje mooie stansen en de koekjes zien er verrukkelijk uit,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart, en dat koekje ziet er zo echt uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaart, Miranda. Deze materialen staan ook op mijn verlanglijstje, maar ik heb even een "spending freeze", dus voorlopig komen ze niet in huis (tenzij ik bezwijk voor de verleiding).
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart, door de kleurkeuze vind ik hem een beetje vintage. De koekjes zien er erg smakelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda, ik kan nog steeds niet geloven dat het geen echt koekje is. Of is het dat toch? Ik zit maar te kijken en te kijken. Wat gaaf is dat!
    Leuk om voor Jeanet zo persoonlijk iets te maken...
    Oh het is zo fijn in de tuin. De kikkers kwaken hier, de was is in een mum schoon, buiten leven, heerlijk!
    Enne.... dan ben je net zo iemand als mijn collega die afscheid nam. Die huilde ook snel. Toen ik haar jaren geleden vertelde dat mijn schoonzus overleden was (die zij niet kende) begon ze te huilen! Ik was zo verbaasd, want ik kende haar niet goed. Nu wel en weet ik dat het bij haar hetzelfde is als een meelevende gezichtsuitdrukking van iemand anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je koekjes zien er heerlijk uit! Erg leuke kaart en ik vind ook dat het geheel vintage aandoet.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die leuk!!! Geef mij maar de koekjes :) die zien er heerlijk uit!
    Fijne dag
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk gedaan en de koekjes zijn idd net echt…de macaron is gaaf!
    Rustigaan hoor morgen weer een dag!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekkere kaart heb je voor Jeanet gemaakt. Hij past helemaal in haar straatje. De kleuren vind ik erg mooi.
    Wij hebben vanmorgen de schuur opgeruimd (we kwamen nog dingen van 40 jaar geleden tegen). Twee keer met een afgeladen auto naar de milieustraat geweest en nu zijn we kapot. Morgen nog de laatste planken en zo wegbrengen. Wat een ruimte hebben we nu weer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk deze persoonlijke koffie kaart voor Jeanet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie koffiekaart voor Jeanet en de koekjes zien er net echt uit. Heerlijk buiten weer is het nu,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart voor Jeanet en heerlijk met de koffie en koekjes erbij. Je koekjes zijn super mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Miranda.
    Ja hier ook niks meer gedaan in mijn hobbyruimte vanaf donderdag. Geen zin maar het is te mooi weer om boven te zitten ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja lekker Miranda,

    Doe er maar een koekje bij....

    Wat een mooie kaart is deze tinten, gave lay-out ook.
    De mal van de beker ligt nog nieuw te wezen in de verpakking..nu vast niet lang meer.

    Fijne dag verder en geniet van de zon.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit kaartje is echt super mooi geworden. Krijg er helemaal trek van.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje zo leuk zo'n koffie tafereeltje erop zelfs met een koekje erbij geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind ik zulke mooie kleuren, dat blauw.
    En het post perfect bij het kraft.
    Je koekjes zien er heerlijk uit, vooral het beige koekje lijkt net echt, op zo'n simpel koekje met dat suiker erop, mmmmmm, hele rollen heb ik vroeger opgegeten daarvan.
    Die tuinen, oh oh oh..... hier staat het gras echt knie hoog, maar ivm het slechte weer steeds niet kunnen maaien. Nu is het mooi weer, maar zijn we druk met werken, je ZIET het bijna groeien🤪

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf kaartje, mooie kleurtjes!
    Ik heb de koffiebeker gisteren binnengekregen. Had em in 1e instantie niet besteld (omdat ik zelf geen koffie drink, haha), maar zag zoveel toffe kaartjes voorbij komen, dat ik het toch niet kon weerstaan...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart heb je voor Jeanet gemaakt Miranda!
    De grote cirkel lijkt wel een koekje....zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat koekje/biscuitje lijkt wel echt!! Gaaf kaartje voor Jeanet, zal ze tof vinden! Rekening houden met iemands smaak is altijd gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke en toepasselijke kaart voor Jeanet!
    De koekjes zien er heerlijk uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke verjaardag kaart voor Jeanet.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi felicitatiekaartje Miranda
    Die koekjes zien er eetbaar uit
    Veel tuinknutselplezier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fabulous card design Miranda
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heerlijk kaartje, heb je er ook een recept voor de koekjes bij gedaan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk met de blauwe koffiebeker en dat koekje ziet er net een echt petit beurre koekje uit ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen