dinsdag 22 juni 2021

Jesse..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor GerJanne en Peter. Ook voor de trotse nieuwbakken ouders van Jesse heb ik een kaart gemaakt....



Een lief plaatje opgezocht. Met "paperclips" ( oudjes van Joy) opgehangen. Het leuke dessin-papier is van Maja Design
De naam van Jesse is met behulp van mijn Cricut snijmachine gemaakt. Vrij eenvoudig maar ik vind hem zelf wel leuk geworden.

Vandaag mijn tweede vaccinatie gehad, fijn hoor en ik ben heel blij dat vanaf zaterdag de mondkapjes niet overal meer verplicht zijn dan kan ik per situatie kiezen of ik er een opzet of niet. Nu maar hopen dat we we een fijne zomer tegemoet gaan :)
Dank je voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda





28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor de ouders van Jesse gemaakt. Heel l leuk met de naam en een lief plaatje en dit papier is zo mooi! Precies goed zo. Fijn dat je de tweed3 injectie al hebt… wij moeten nog tot 3 juli wachten… we moeten maar zien met de mondkapjes Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een leuke kaart is het geworden. Tof met die letters.
    Ja hopelijk wordt het een mooie zomer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, lieve kaart heb je voor de trotse ouders van Jesse gemaakt. Die paperclips zijn enig!
    Fijn dat je 2e prik er nu ook in zit. Geeft toch een wat veiliger gevoel. En de mondkapjes kun je idd straks zelf grotendeels over beslissen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje voor de ouders van de kleine Jesse.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat een lief kaartje! Heel zoet.
    Fijn idee he, om volledig gevaccineerd te zijn, het geeft mij ook zo'n rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje voor de ouders van Jesse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezig kaartje voor Jesse en zijn ouders! Heel mooi gedaan die letters op deze manier en het plaatje is ook zo schattig! Ik had de kaart voor Gerjanne en Peter nog niet gezien dus even naar beneden gescrold.. en ik moest zo lachen toen ik dat kaartje zag! Echt geweldig, ik denk dat Peter en Gerjanne zich er wel in herkennen!
    Ik heb afgelopen zondag mijn eerste (en laatste) vaccinatie gehad en ben er een dag doodziek van geweest, hopelijk is het jou beter vergaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief kaartje heb je gemaakt voor Gerjanne en Peter.
    Zo leuk met de naam erop en de paperclips.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Miranda this is absolutely full of sweetness and delight what a beautiful image and super design
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook jij hebt voor de kleine Jesse een mooie kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Miranda,
    ik zag hem vandaag in het echt (voor jou gisteren). Hij is echt superleuk! Had ik je al bedankt namens Willemijn? Ze vonden het zo leuk uit onverwachte hoek post te krijgen en dan nog wel de zelfgemaakte...
    Fijn dat je de 2e vaccinatie hebt gehad. Geeft een gevoel van meer vrijheid he? Laat de zomer zonder mondkapjes maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel lief babykaartje en een erg leuk designpapier heb je gebruikt.
    Zo fijn dat er gauw versoepelingen aan komen en we gaan genieten van deze zomer. Ik heb beide vaccinatie gelukkig ook al gehad.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Miranda!

    Ontzettend lief plaatje en kaartje voor de trotse ouders van Jesse

    Fijn dat je de prik nu ook gehad hebt. Hopelijk geen last en voel je je een stuk veiliger.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart, superleuk zo de naam.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met een leuk lief plaatje maak je in een handomdraai een mooie kaart.
    Deze is erg leuk, de naam zo groot geeft balans aan de kaart, naast het plaatje is ook dat een blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig dit kaartje vooe Jesse!
    Mooi gemaakt heeft een moderne uitstraling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief plaatje gebruikte je op deze schattige kaart, leuk met de paperclips en 't mooie papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en het schattige plaatje, ik heb 3 weken geleden mijn 2e prik gehad en ben het met je eens heerlijk dat vanaf zaterdag de mondkapjes weer af mogen vond het vreselijk benauwd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een superlief kaartje voor de kersverse ouders! Schattig plaatje en die twee clipjes zijn ook zo snoezig!
    Fijn dat jij ook je tweede prik hebt gekregen, ik was er ook blij mee! En zeker ook dat vreselijke mondkapjes eindelijk af mogen, ik heb dat een van de naarste maatregelen gevonden. Zeker als het warm is, bleh!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kaartje. Zo lief!! Tijdje geleden mijn tweede gehad. Afgelopen vrijdag was het 2 weken geleden en werkte het vaccin volledig. Zo blij ermee. Toch een fijn gevoel. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart Miranda. Mooi papier, design en schattig plaatje. De paperclips zijn een heel leuk details erop. Ik ben ook heel blij dat we bijna van de ellendige mondkapjes af zijn. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig kaartje voor de ouders van Jesse. Ik hang de vlag ook uit dat de mondkapjes af mogen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige babykaart Miranda zo schattig , dat is mooi
    je 2e vaccin gehad en straks goed beschermd bent !
    Heb ook alle tweede prikken gehad goed gegaan :-)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super schattig kaartje, mooi de letters uit hetzelfde DP mat het fijne randje erlangs!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi om de tekstletters ook in het designpapier te maken ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super lief kaartje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen