zaterdag 5 juni 2021

Blub,blub...

 Hé,hé, mijn voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge bij De Egel kan ik plaatsen. Wij zaten zonder stroom i.v.m veranderingen aan onze stoppenkasten en dan werkt de wifi dus ook niet..duhhh. Het is nu bijna verholpen maar de stroom die ik nodig heb is er nu dus ik ben er meteen voor gaan zitten ;P

De nieuwe challenge is weer een sketch en daarnaast willen we dat er parels/druppels gebruikt worden.


Dit is de sketch (met maten voor de liefhebber)  en dit is mijn kaart...


Het dessinpapier is nog uit mijn scrap tijdperk (2010) en is van Imaginisce. Leuk zeediertjes en mooie frisse kleurtjes. Uit mijn sticker voorraad heb ik de witte golflijntjes gebruikt aan de zijkanten van het dessinpapier.


Deze leuke vis (Joy/Noor/Mon Ami) zat nog steeds ongebruikt in de verpakking en mocht nu eindelijk los en hup het water in...blub,blub. En die blub, blub wordt uitgebeeld door de gevraagde pareltjes hihi.
Zijn schubben glinsteren door het koele water (en de glitterlijm die ik gebruikte LOL).


Ook aan de binnenkant nog wat watervriendjes en nog genoeg ruimte om een persoonlijke tekst te schrijven en eventueel een voor de gelegenheid passende tekststempel te plaatsen. Ook hier de golfrandjes gebruikt.

Op het challengeblog van De Egel staan de mooie voorbeeldkaarten van mij teamgenootjes en daar kun je dus ook je kaart plaatsen als je gezellig meedoet.
Deze challenge loopt tot 19 juni 20:00 uur Nederlandse tijd.


Deze mooie stans heeft de eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel beschikbaar gesteld als prijs voor deze challenge(klik). Doen jullie weer gezellig mee?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Imaginisce(2010)-Splash Dance,    *banners-Action,    *vis-Joy/Noor-6002/1147,    *cirkel-Nellie Snellen-MFD055,    *stickerrandjes,plakparels

47 opmerkingen:

  1. Super leuke vrolijke kaart met de grote schattige vis. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb jij gemaakt met deze sketch Miranda.
    De mooie grote vis steelt echt de show hoor....gaaf gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder stroom kun je tegenwoordig niets meer beginnen, gelukkig is het leed geleden. Je kaart is super vrolijk met al die kleurrijke visjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, gezellig kaart! Heerlijk zo'n frisse duik!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kaart met die opvallende oranje vis! En dat papier past er perfect bij! Erg leuk gedaan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart Miranda.
    Zonder stroom dat wil je niet...zo vervelend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk papier zeg en die vis vind ik helemaal geweldig! Leuk die stickerrandjes aan de zijkant, gave kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk Miranda! De luchtbelletjes van pareltjes heb je goed bedacht. Leuk met al die vrolijke kleuren en verschillende vissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een leuke, vrolijke kaart. En lastig hè als je geen goede of geen wifi hebt. Op onze camping is het nu heel erg verbeterd en dat maakte me blij na twee seizoenen "modderen". Fijn weekend verder en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blub, blub knalt van het scherm Miranda wat een leukerd en blikvanger!!! Super gedaan met de sketch en prachtig voorbeeld kaartje!
    Fijn weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk kaartje! En die vis.....wat een leukerd!
    En ik was inderdaad meteen vanochtend aan de slag gegaan met de sketch. Ik zocht een sketch om een kaartje te maken voor Abel en zag toen die van de Egel in mijn leeslijst. En toen was ik snel klaar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijkheid in de onderzeewereld Miranda!
    Prachtig gemaakt!
    Nee stroom kunnen we niet missen....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi en vrolijk kaartje.
    Een leuke sketch .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ellende, Miranda, geen stroom!!
    Wat een enige kaart laat je hier zien. De gave vis is écht blij dat hij uit zijn verpakking mocht. Duidelijk te zien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie uitwerking van de schets. Leuke vis en erg mooi dp heb je bij elkaar gecombineerd tot een mooie vrolijke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke en vrolijke kaart en ik moet een beetje lachen om je omschrijving van het papier, ja ... zo heb ik er hier ook nog hopen liggen haha. Ik zal eens op zoek gaan ;)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Balen is dat en dan weet je dat we zo onthand zijn zonder WiFi.. maar je kaart is echt superleuk en heel vrolijk door de felle kleurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat het plaatsen lukt op de iPad en ik niet alles voor niets is getypt.
    Jou kaart is mooi hoor, leuke vis ook. En ja ongebruikte spullen gebruiken, Hihi probeer ik zo veel te doen, maar lukt niet altijd . Jou hertjeskaartjes zijn ook mooi, jij bleek ook hetzelfde hert gebruikt te hebben. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke onder water kaart en mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    Erg lastig als je even geen stroom hebt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooo wat een schitterende kaart Miranda, wat een leuke vis en zo mooi met de glitters en parels! Ook bij jou loop ik erg achter en heb eens op m’n gemak door je mooie creaties gebladerd....prachtige rendieren kwamen voorbij, koffiekaart, bloemen en een prachtige kaart met stof...jij bent van vele markten thuis! Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kleuren en daardoor een hele mooie kaart.
    Zo mooi, al die details die het nòg meer af maken! De vis is wel echt de blikvanger.
    Leuke challenge weer, ik ga meedoen (vorige keer werden mijn kaartjes afgekeurd omdat ik de sketch niet goed aangehouden had, hoop dat ik nu weer beter op let.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi kaartje wat zwemt de goudvis vrolijk rond ik denk dat ie blij is dat ie uit de verpakking is, wat een supergaaf dp papier is dat.
    ik heb mijn kaartje met de sketch vanochtend ook geplaatst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je de sketch leuk verwerkt. Zo vrolijk geworden.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie vrolijke kaart Miranda. Mooi vrolijk papier en een schattige vis. Gelukkig heb je weer stroom, zonder kunnen we niet. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart een leuke sketch
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel leuk kaartje. Fijn dat je je weer stroom hebt, daar kan je toch echt niet meer zonder he.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie vrolijke kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is toch wel even balen zo zonder stroom te komen zitten. Gelukkig is het een en ander weer verholpen en kunnen we je mooie kaart bewonderen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke zomerse kaart Miranda met deze super schattige vis.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Erguhhh Miranda wat doe me aan......

    Ben verliefd op een vis🤣🤣🤣🤣

    Wat een heerlijke vrolijke kleurtjes en kaart.

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart in vrolijke kleuren en wat een leuke vis heb je gebruikt, ik vind de randjes ook erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart, erg mooi papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Erg leuke uitwerking van de sketch, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke vrolijke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja wat zijn we toch sukkels he zo zonder wifi, wie had dat ooit kunnen denken. Je kaart is heel vrolijk, ik ben fan van de felle kleurtjes!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuke kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, hoe leuk is deze kaart met de mooie vis en leuke kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Inderdaad super vervelend gedoe met je stroom.
    Wat een fantastische kaart heb je gemaakt, zo vol, kleurrijk en vrolijk!
    Ik vind het altijd zo jammer dat je voor de challenges bij de Egel meestal een sketch moet gebruiken, daar werk ik niet graag mee maar jij kunt dat fantastisch!
    Genieten hè dit perfecte zomer weer!
    Groetjes en een fijne avond
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gave kaart met die mooie grote vis die eruit springt Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie kaart volgens de schets. Leuk om zo iets uit de verpakking te halen wat er nog ligt. Ben ik ook aan het doen. Er lagen leuke tekststempels al een 1/2 jaar en nog nooit gebruikt. Dat kan in mijn ogen niet.
    En zonder wifi is ook wel eens fijn. Heerlijk knutselen zonder appjes tussendoor.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Héérlijke kleuren, super papier en dan die knallende grote vis...nét zó stralend als het weer Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie, vrolijke zomerkaart, de vis komt mooi tot z'n recht zo. Gelukkig dat je weer stroom hebt, dan merk je hoe afhankelijk we daar van zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke vissenkaart. Dat design papier heb ik ook nog in mijn verzameling. Het is idd zo leuk. Fijn dat er bij jullie ook een airco aankomt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Great colours, great card and fabulous images, what else could one ask for. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een beeldige vrolijke kaart is dit…ben er weg van! Ik heb die vis ook en nooit gebruikt 🙈 dus jij inspireert mij nu haha!
    Zonder stroom kunnen we niet hè!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen