zaterdag 8 mei 2021

Zomaar....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. De volgende is weer in de maak want voor ik het weet is het weer donderdag..LOL.

Vandaag echter lekker "zomaar" zitten knutselen met een pakket van een Engels magazine dat ik nog niet gebruikt had. Het is ook een "zomaar" kaartje geworden....


Dit is de binnenkant, laat ik daar "zomaar" eens mee beginnen hihi. Rechts een strook dessin-papier en de mooie bij is ook een stansje dat bij het pakket zat.



En dit is dan de voorkant. Hier heb ik de bij uit goudkleurig karton gestanst. "Zomaar" een leuk kaartje om eens "zomaar" naar iemand te sturen


Dit is het pakket van Dovecraft wat bij een Engels Magazine zat. Ook het dessin-papier zat erbij.
Deze kaart link ik bij 4 season swap challenge blog waar ze graag bijen zien en bij Knutsels en Kadootjes waar ze een Nederlandse tekst willen zien.

Dank je voor je bezoekje, leuk dat je "zomaar" even langs kwam. Fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*set van DoveCraft-Bee Happy Collectie,   *tekst-CS0993-Marianne Design,    *hexagons-Nellie Snellen-MFD059

30 opmerkingen:

  1. Mooi fijntjes, chique zelfs met het goud. Ik hoor de bijtjes bijna zoemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bijtjes kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda, ik kom zomaar even langs ;-)) en zie dat je een heel mooi kaartje maakte. Bijtjes zijn altijd leuk en zó nodig, dat bijenstansje vind ik top. En met een ‘zomaar’-kaartje doe je zeker iemand een plezier.
    Lieve groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Miranda, wat een leuke kaart heb je gemaakt met Nederlandse tekst! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    Ben wel benieuwd of je lekker in de flow kwam, tijdens de bomontploffing....Ik ga morgen alle spullen terugzetten, hopelijk ontploft er ondertussen geen bom bij mij.... zou zomaar kunnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje om zomaar iemand mee te verrassen Miranda. Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zomaar een geweldige kaart gemaakt met dit leuke pakketje van Dovecraft! En ik kwam niet zomaar even langs hoor, ik kom hier altijd heel bewust kijken want je hebt prachtige kaarten! ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gemaakt! Dat goud is echt prachtig en je binnenkant is ook mooi geworden.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zomaar kaartjes zijn altijd handig om in voorraad te hebben. Wat een leuk pakket zat er bij het tijdschrift en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supermooi kaartje heb je gemaakt met de spulletjes uit het pakket, leuk de honingraat met de leuke details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje is het geworden. Goudkleurige karton past zo goed bij de bijtjes. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Miranda
    Dat ZOMAAR op je blog terecht kwam
    Leuk met die bijtjes
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke bijenkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje met die leuke spulletjes uit dat pakketje! De binnenkant is ook leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, laat ik dan ook zomaar eens een reactie achterlaten op jouw blog. Wat een prachtige kaart. Mooi de goudtinten bij de bijen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een mooie kaart Miranda, leuk dat pakket, bijen vind ik niet zo, maar ik maak ze nooit dood, want ik weet hoe nuttig ze zijn, en de honing is heerlijk.Bedankt dat je mee doet bij K&K. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi met het goud erbij!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met de bij en het honingraat.
    Het goudkleurige komt erg mooi uit op de kaart.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi leuk kaartje Miranda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje, leuke binnenkant ook!
    Bedankt voor je deelname aan onze BEE Happy uitdaging op het 4 Season blog en aan de Nederlandse teksten bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart met heel leuk papier en gaaf is de gouden bij op de voorkant, ook een leuke binnenkant gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit een prachtige kaart Miranda! Wat zitten er toch leuke spulletjes bij die Engelse tijdschriften. Ik hou ervan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart met de bijtjes. Handig om. Een kaart met deze tekst te hebben. Lekker gefreubeld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje Miranda! Je hebt dit tijdschrift-pakketje echt om weten te toveren tot een superleuk kaartje. Ik ben dol op bijtjes en hoe leuk is het om "zomaar" een kaartje als dit in je brievenbus te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke bijenkaart!! Tof met dat goud erbij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig leuke zomaar bijtjeskaart heb je gemaakt Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a lovely card Miranda, love these cute bees :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jij bent (was!) op hetzelfde tijdschrift geabonneerd want ik herken alles goed! Het is er niet meer, maar we knutselen nog graag met de gratis bijlagen, dat blijkt maar weer bij jou mooie kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuke kaart voor de BEE-Happy challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen