zaterdag 15 mei 2021

Hallo...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag. Omdat het weer niet lekker genoeg is om buiten te zitten heb ik lekker zitten freubelen vandaag.


Ik heb een deel van het kaartenrek van Marianne Design gebruikt. Daar heb ik de reageerbuisjes van Marianne Design aangehangen en die vervolgens gevuld met bloemen-takken.


De achtergrond is dessin-papier met houten planken. De buisjes zijn van vellum en de hartjes van de bloemen gemaakt met de parelpen van Viva Decor. "Hallo" is gesneden met de Cricut.
Leuk om "zomaar" naar iemand te sturen.

Morgen mag ik mijn eerste vaccinatie gaan halen, op medische indicatie eerder dan verwacht. Ik vind het best een beetje spannend en hoop niet ziek te worden, duimen jullie voor mij ?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*rek-CR1521-Marianne Design,    *buisjes-LR0695-Marianne Design,    *takken-CR1499-Marianne  Design    *bloemetjes-CR1539-Marianne Design,     *gestempelde tekst-CS0993-Marianne Design,    *letters-Cricut- Planting Schoolbook

36 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan met die transparante reageerbuisjes, net echt. Mooi achtergrondpapier en de verspringende letters ook heel mooi.
    Mijn vermoeden is dat je Pfeizer zult krijgen en daar heb ik nog weinig mensen over gehoord dat ze ziek zijn geworden. Zelf had ik Astra Zeneca en ben ik een dikke week ziek geweest. Ik zal voor je duimen morgen, succes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh fijn dat je je eerste vaccinatie kunt halen. Bij mij stelde het echt niets voor, bij Guus en Peter ook niet. Hopelijk is het bij jou ook zo..
    Ik vind je kaart helemaal leuk!! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart.
    Succes morgen (en de tijd erna). Voor de meeste mensen valt het mee wat ik zo hoor, maar iedereen reageert natuurlijk anders, ik duim voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful Miranda so simple and so elegant I love it
    hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit. Succes met je vaccinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Miranda. Een leuk idee om van het rek een stuk gebruiken. Die reageerbuiskes zijn super. Wat is er weer veel moois hé? Succes morgen ik hoop dat het meevalt. Wim kreeg een paar weken geleden de pfeizer, en had nergens last van. Ik ga morgen ook, maar voor de 2e astra zenica. Het schijnt dat je dan minder last hebt als de eerste en dat hoop ik naar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht kaart en zo leuk met de reageerbuisjes van Vellum.
    Veel succes met je vaccinatie en ik heb mijn eerste gehad.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje leuk idee om van het kaartenrekje een plantenrekje van te maken leuke details
    succes met je vaccinatie ik hoop dat je geen klachten krijgt, ik heb 2 weken hoofdpijn gehad en een pijnlijke arm hoop dat de 2e vaccinatie minder erg word
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart, erg leuk gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda, ik heb door je blogje gescrold en er staan weer veel prachtige kaarten op! Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je moeder en ik ben verliefd op het schattige bijtje hieronder. Deze leuke velum buisjes zijn leuk bedacht, ik zag ze eerst niet... een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Miranda
    Leuk met dat rek en bloemphes!
    Succes met de vaccinatie ik heb mijn oproep vorige week gekregen maar voorlopig laat ik me niet vaccineren
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, wat een mooi rustig kaartje en de letters zijn mooi met het kleine randje erom heen.
    Succes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie kaart, Miranda.
    En veel succes vandaag. Op een stijve arm na, heb ik nergens last van gehad. Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke vrolijke kaart!
    Fijn dat je je eerste prik krijgt, komt goed. Ik hoor veel positieve berichten, zonder klachten.
    Even door de zenuwen heen :) Succes!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart, leuk met de reageerbuisjes en de bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gaaf om het kaartenrek voor de helft te gebruiken Miranda! Prachtige kaart en enig die grote tekst ernaast!
    Heerlijk morgen ook je eerste prik, dat geeft al een heel stuk rust! komt goed.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat goed gevonden om een stuk van de kaartenrek af te halen en zo dan op je kaart te gebruiken. Je kaartje ziet er er leuk uit! Succes met je 1e prik.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, wat gaaf bedacht! Echt een plaatje om te zien!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart met een deel van het rek.ik vind kleine bloemetjes altijd mooi. Fijn dat je gevaccineerd wordt. Ik hoop dat je niet ziek wordt.. ik weet niet welk vaccin je krijgt?
    Veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart Miranda. Een leuk idee met het rek en vellum vaasjes met bloemetjes. Succes met de vaccin hopelijk word je er niet ziek van. Ik heb mijn 1ste gehad met AZ en gelukkig geen last van gehad. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee om het rekje zo te gebruiken. Nu lijkt het net een plantenrekje tegen een muur.
    Mooie bloemetjes heb je gebruikt.
    Succes met je vaccinatie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ziet dat er allemaal fijntjes uit, Miranda. Heel mooi gedaan. Die letters zijn ook heel leuk!
    Is het goed gegaan met de vaccinatie. Hopen dat je geen last ervan krijgt. Ik heb nergens iets van gevoeld gelukkig.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart Miranda.
    Leuke combinatie van de stansen van het kaartenrek en de reageerbuisjes.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card and most gorgeous die. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. DAt is zeker heel spannend en ga duimen voor je.
    Mooie kaart laat je zien.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtig kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart. Zo’n origineel idee om een deel van het kaartenrek te gebruiken. Fijn dat je je vaccinatie krijgt. Hoop zo dat je er geen last van krijgt. Zelf gelukkig nergens last van gehad. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart met het rekje en de plantjes...ik hoop dat de vaccinatie mee is gevallen...ik heb er geen last van gehad...bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk om zo een deel van het rek te gebruiken!! Mooi om zo weg te kunnen sturen.
    Succes met je vaccinatie. Hier mag manlief ook eerder, komende vrijdag. Gelukkig maar. Je moet er toch niet aan denken dat je het echt krijgt. Dan is een dagje niet fit toch minder erg. Ik had zelf alleen last na de 1e vaccinatie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful card Miranda, love the layout and colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart en leuk om het rek op deze manier te gebruiken!
    Hopelijk is het meegevallen met de reactie op de vaccinatie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief kaartje met die kleine bloemetjes. Ook heel leuk om de tekst verticaal te verwerken.. Hoop dat je niet ziek bent geworden van je vaccinatie, je bent nu in ieder geval wel een stukje veiliger voor besmetting, dat is fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart. Leuk om het kaartenrek zo te gebruiken.
    Ik hoop dat je weinig of geen last hebt gehad van de vaccinatie.
    Ik heb de eerste gehad en had alleen de volgende dag wat last van een pijnlijke arm.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schattig kaartje met super lieve bloemetjes. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen