donderdag 11 februari 2021

Kerstkaart met een bandje....

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties op mijn kaart met het zeepaardje. Bij die kaart wat het vooral snij-en stanswerk voor het resultaat maar bij mijn kerstkaart voor vandaag is het vooral veel vouwen
Omdat het een soort van pop-up is zit er een bandje omheen om hem dicht te houden...


 Het dessin-papier is van een blok van CraftSensations. Om de sluiting te maken heb ik met de Crop-a-Dile gaatjes gestanst en eyelets in de gaatjes gemaakt. Dit voorkomt dat het papier inscheurt en geeft een mooi afgewerkt resultaat vind ik. Aan het lint twee roestige belletjes gemaakt. De gestempelde tekst voorzien van 3 glittersteentjes.


Als de band eraf gaat vouwt de kaart in het midden open en komt het plaatje tevoorschijn..


En zo ziet de kaart eruit als hij helemaal geopend is. Van binnen buiten het plaatje met stans niets méér geplakt want dan wordt hij zo dik vind ik. Hij blijft mooi uit zichzelf staan en door twee dessins te gebruiken is het toch vrolijk. Het rood-witte papier heeft glitter op de rode lijntjes.


Hier kun je dat een beetje zien. De kerstman is ingelijst in een frame van Joy/Noor waar ik kleine rode glittersteentjes op geplakt heb.
Vind je het leuk om zo'n kaart ook eens te maken dan staat HIER op mijn blog een uitleg met foto's.

Deze kaart link ik natuurlijk bij week 6 van 52 WTC. Daar kun je ook de top 3 van de Kerstballen-challenge vinden.
Ook link ik deze kaart bij Knutsels en Kadootjes waar ze ruitjes willen zien. Het middendeel is een ruitvorm en ruitjespapier gebruikt.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-CraftSensations,     *cirkelstans-Joy/Noor-6002/1599,    *tekststempel-Kars-180013/1103,    *ovaal-Nellie Snellen-MFD 057,   *lint, belletjes, glittersteentjes, correctievloeistof, Crop-a-Dile, eyelets


59 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige uitklapkaart heb je gemaakt! Een hele verrassing als je hem openmaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk om zo'n kaart te maken. Het resultaat is buitengewoon mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Miranda, wat een knaller van een kaart. De binnenkant is wat psychedelisch vind ik met die ruitjes en lijntjes enzo maar toch knap. Liefs,Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en details leuk hoe je hem zo helemaal uit kan vouwen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en verrassende kaart zit er achter dat bandje. Supergaaf met die nestels en het lint!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Dit is een waar kunstwerk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wow geweldig de kleuren de stansen maar vooral het vouw werk top, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi prachtig kaartje Miranda
    Het model is echt mooi, bedankt opnieuw voor de uitleg, wellicht ga ik em eens maken! De kerstman komt zo mooi uit in het midden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en bijzondere kaart heb je ervan gemaakt! Prachtig! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, die is mooi!! En zo verrassend. Een geweldige kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooohhh wat een prachtige kaart Miranda. Leuk hoe de kaart sluit en een verrassende binnenkant. Top!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kaartje Miranda en zeker als die open gaat komt er een echte verrassing tevoorschijn...prachtig gemaakt een super mooi modelletje en leuk designpapier gebruikt...
    Wie weet dat ik die ook nog een maken, bedankt in ieder geval voor deze duidelijke tutorial
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een mooie, dat moet ik ook eens gaan uitproberen. Echt iets voor mij.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow.....kijk eens even wat daar tevoorschijn komt Miranda.....wat gaaf gedaan zeg!
    Leuk met het ruitjes bandje erop en mooi dichtgestrikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een heel knutselkunstwerk geworden Miranda...prachtig.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave creatie, zo leuk binnenin, super mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Helemaal super met al die mooie details.
    Fijne dag,
    Hety

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een grappig model heeft jouw kaart gekregen Miranda
    Goed bezig met dat bandje rondom , mooie kleurtjes !
    Fijne donderdag wintergroetjes v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart, mooi papier en een heel leuk model. Ik bestel al heel lang bij Ali, nooit problemen en bijna alles komt aan. Als er iets niet goed is vraag ik refund aan en meestal binnen één dag mijn geld retour,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart. Een heel mooi model wat een verassing als je het bandje, wat je ook al zo leuk hebt gemaakt met het vetertje erin, open maakt. Leuk plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er ingewikkeld uit, maar heel mooi gemaakt Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jee, wat heb je er weer een kunstwerk van gemaakt, ik blijf mij verbazen over jouw creaties. De band met de speciale sluiting, het model, de perfecte balans in opmaak en de combinatie van designpapier, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig, Miranda, een heel vouwwerk is het. Mooi papier en leuk die afbeelding, die komt zo heel mooi tot zijn recht.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow dit is een superleuke kaart Miranda!..denk dat het een hele klus was om die te maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Knappe kaart! lijkt me wel een secuur vouwwerkje ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig wat een mooi kaartje! Heel knap en veel werk denk ik? Ga eens even rustig kijken hoe je dat hebt gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohh geweldig Miranda, wat een gaaf model kaart. Je hebt hem ook mooi uit- en afgewerkt met veel leuke details.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat een mooie kaart leuk model!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele mooie creatie en veel.werk, maar met een prachtig resultaat.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wowie wat een gave kaart! De papierkeuze en de leuke band met eyelets is al prachtig maar dan die verrassende binnenkant! Ik heb ooit iets dergelijks voor Hetty gemaakt toen ze 80 werd..bloed zweet en tranen hahaha!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart Miranda! Superleuk model!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw!! Dat is mooi gedaan. Heel mooi als je de kaart open doet. Prachtig ook met dit papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo wat een gave kaart als je de sluiting opent. Leuk de twee verschillende dp's. Heel mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat is wel een hele gave kaart!! Leuk model ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat een superleuk modelletje is dit zeg, echt een prachtige kaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je kerstkaart van deze week is een echt kunstwerk geworden. Deze vouwtechniek ga ik onthouden, het is een heel mooi geheel geworden en voor mij nu al de winnaar bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart. Het designpapier geeft een geweldig effect. En leuk die schotse ruitjes.
    Gezellig dat je weer meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow Miranda wat een gave kaart is dit. Nee hier hoeft niets meer bij de kleuren zijn echt geweldig en je hebt helemaal gelijk dat hier niets meer bij moet. Het model is ook zo leuk en komt mij bekend voor. Volgens mij heb ik die eens voor mijn verjaardag gekregen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooh mooie kerstkaart!
    Heel gaaf model.
    Bedankt voor duidelijke uitleg. Ga het zeker een keer proberen.
    Fijne dag verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh wauw, Miranda,
    wat een is dit toch een leuk model. Ik denk dat het inderdaad best veel uitmaakt wat voor papier je kiest voor dit model. Maar voor de ontvanger is dit wel een heel leuk model. Ik heb me er nog niet aan gewaagd, maar ben wel van plan dit eens te proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw, wat prachtig! De kleuren knallen van mijn scherm. Een mooie uitvoering van dit model!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hey Miranda,

    Wat een leuke kerstkaart! Dacht eerst een beetje aan burlesque door de lintjes en zo maar die kerstman zit erg trots te zijn op zijn mooie omgeving... Goed gedaan!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schitterende kaart heel mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  45. een prachtige kaart met super mooi papier Miranda
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig model en echt helemaal kerst door het leuke ruitjespapier en de jolly kerstman die je tegemoet lacht bij het openvouwen! Leuk dat lintje, het deed me eerst denken aan een dirndl lijfje!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ooooo wat een gave kaart en wat heb je de sluiting mooi gemaakt Miranda.
    Dit papier heb ik niet van CS,hartstikke mooi.
    Fijn weekend alvast xx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Mooi!!! Wat een gaaf model kaart met als stralend middelpunt de kerstman!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt en wat een leuk model. Een erg gezellige kaart in het rood.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super wat een geweldige kaart is dit en zo mooi afgewerkt TOP! De beide dessins doen het heel mooi bij elkaar en de afwerking met het bandje met eyelets en 'sneeuw' langs de randen maakt het helemaal af.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wow wat een werk maar het resultaat mag er zijn. Ik heb dit model ook al gemaakt maar had het mij wel gemakkelijker gemaakt door dubbelzijdig papier te gebruiken, jouw kaart is wel veel indrukwekkender !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Fantastic card Miranda, love the design and wonderful papers
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh it's so adorable! Wonderful image and a great design. Really fantastic!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Jeetje Miranda, wat een pronkstuk zeg.
    De voorkant is al geweldig met die label en veters. Maar als je 'm dan openmaakt is het helemaal een plaatje wat er tevoorschijn komt!
    Top gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een mooie aparte kaart! Krijg er spontaan n kerstgevoel van hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een mooi kaart!. Door het geruite en gegolfde designpapier te gebruiken moet je goed kijken om te zien hoe de kaart is gevouwen. Wat een apart effect geeft dit. De sluiting met de eyelets is een ideetje die ik zeker ook een keer ga gebruiken.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen