maandag 22 februari 2021

Kaart voor de eigenaar van De Egel...

Hallo lieve allemaal, genieten jullie ook zo van het mooie weer? Het leek hier gisteren wel zomer in de achtertuin.  Wij hebben de tuin op het zuiden en uit de wind was het gewoon warm. Vandaag wel wat minder zon maar toch lekker buiten de ramen gezeemd vanochtend.

Aan het begin van deze maand was de eigenaar van hobby-webwinkel De Egel jarig en omdat ik lid van het design-team van challengeblog De Egel ben heb ik natuurlijk een kaart gemaakt en opgestuurd.


Ik heb de sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog van februari gebruikt. Het dessin-papier is van een oud blokje van Panduro en ik heb de schaakstukken (Yvonne Creations) weer gebruikt.


Rechts bovenin drie splitpennen gebruikt die op spijkers lijken anders vond ik het zo kaal.


De tekst "king.." heb ik met verschillende stempelsets gemaakt. "It's..." is van Nellie Snellen.
Ik link deze kaart ook bij Mijn Hobbyhonk Challenges waar ze een mannenkaart willen zien.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


29 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Miranda!
    Mooi gedaan met het schaakbord...en ook de kleuren zijn gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met die schaakstukken! Die tekst is er superleuk bij.
    Ik heb ook alle kinderhandjes weg gezeemd vandaag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en mooi design papier
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG dit kaartje Miranda...daar zal "meneer Egel" ;-))
    vast heel blij mee zijn...
    Leuke mannenkaart is het geworden en de sketch super mooi
    uitgewerkt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart voor de jarige King! Hier niks buiten zitten door de wind 🤨 en vandaag hélemaal géén zon gezien...dus blokjes om (Ben moet weer vanaf 0 opbouwen en ik heb last van een knie) en van het zachte weer genoten.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart voor de baas van de Egel. Wij hebben gisteren gewandeld. Heerlijk. Vanmiddag een blokje gefietst. Was best nog een windje.. naar wel lekker een frisse neus. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n gave kaart. Dat groen doet het heel goed tussen de bruintinten en je tekst past heel goed bij de schaakstukken. De sketch is ook heel goed gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    wat heb je Dirk een leuke kaart gestuurd. Zou hij van schaken houden? Ik weet wat dat betreft helemaal niets van hem...maar voor een man is dit denk ik altijd goed. Mooi gebruik van de sketch. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met die combinatie van schaakstukken en die tekst. Mooi gemaakt.
    Hier was het ook al goed om in de serre te zitten met een deel van de schuifpui open.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave mannenkaart heb je gemaakt! De schaakstukken is een leuke stans zeg! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dat is een hele gave kaart, prachtige schaakstukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart is het. Was vandaag ook heel erg lekker in de zon op het balkon. De hele ochtend lekker de deur open gehad, onze katten genoten er zo van. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart zo met die schaakstukken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje, weer eens iets anders als voetbal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Miranda. Great card, love the interesting features. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De tekst is juist zo leuk, ik lees nu dat je die zelf gemaakte hebt die stempels te combineren, goed gedaan!!
    En stoere kaart, is dat nou papier met snorrejes erop? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie mannenkaart, Miranda. En die schaakstukken zijn helemaal hip, met die Netflix-serie "the queen's gambit" :-D
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke mannenkaart , Miranda!
    Mooie details!
    Heerlijk weertje ja, ik ben ook veel buiten, vanmorgen lekkere wandeling gemaakt en nu zit ik op mijn bankje buiten
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke mannenkaart en ik moest ook meteen denken aan The Queens gambit! Mijn man heeft daar naar gekeken op Netflix.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een stoere kaart gaaf die schaakstukken
    leuke sketch heb je ervoor gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart! Wij zijn hier thuis ook fanatiek aan het schaken geslagen. Ik heb het spelletje pas geleerd en de oude schaakstukken van de opa van Alex van zolder gehaald.. zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Way een leuke mannenkaartzeg, met die gave schaakstukken!
    Hier zijn de ramen ook weer lekker schoon.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke mannenkaart heb je gemaakt met de schaakstukken. Zondag was het warm, afgelopen 2 dagen 's morgens zonnig en 's middags bewolkt, maar nog steeds zacht en droog,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk thema met het schaken, echt helemaal van deze tijd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave mannenkaart Miranda,knap werk.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave, stoere mannenkaart met de schets van Cheerful Sketches. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. toffe mannenkaart, leuk dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen