vrijdag 26 februari 2021

Kaart in een nieuw jasje voor Wilma..

 Hallo lieve mensen, op deze stralende vrijdagochtend laat ik de felicitatiekaart zien die ik naar Wilma, die afgelopen woensdag jarig was, stuurde.


Deze kaart heb ik in 2017 in een blauwe variant gemaakt (11 februari) . Vanwege de challenge bij Carlin's kaartenparadijs heb ik hem dus in roze gelift.
Dit is de (geel) blauwe uit 2017....


En dit is de nieuwe roze-witte variant...


Het dessin-papier is van Maja Design. Basis is een witte kaart met daarop roze cardstock. Bloemetjespapier met geruwde randjes en een handgeborduurd stiksteekje.


De borderrand (Joy) voorzien van plaksteentjes, dezelfde kaderstans (Joy) rond het plaatje gebruikt en de bloem( Joy) is zelfgemaakt. Het plaatje weer op ruitjespapier geplakt alvorens het op de bloemetjeskaart te plakken.


Het bestekje (Joy) nu in wit gestanst en ook weer voorzien van een strikje, bedeltje en vlindertje.
Ik vond het leuk om een kaart van mezelf te liften, dat doe ik eigenlijk nooit . Jullie wel?
Voor ik de kaart naar Wilma stuurde heb ik er nog wel een felicitatie-tekst bij geplakt. Ze heeft hem ontvangen en vond hem gelukkig mooi.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*dessinpapier en plaatje- Maja Design-Little street café (2019)      *bestek-Joy-6002/0374,    *bloem-Joy/Noor-6002/0771,
*border-Joy/Noor-6002/1383,    *sierkader-Joy/Noor-6002/0360,    *vierkanten-Nellie Snellen-MFD056,       *lint, bedeltje, plaksteentjes, glitterlijm


30 opmerkingen:

  1. De kaartjes zien er allebei mooi en gezellig uit.
    Je heb je eigen kaart supermooi gelift.
    Bijna dezelfde, maar toch weer heel anders in een ander kleurtje.
    Knap gedaan Miranda.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gelift, andere stansen en plaatje en kleuren, maar toch zie je echt goed de gelijkenis, knap gedaan en heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Mooi randje bovenaan en het bestek is een leuk accent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lift van je eigen ook al zo mooie kaart Miranda! Dat bestekje is zó schattig met de strik én charm!
    Fijn weekend XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een juweeltje is dit, schitterende heb je gemaakt voor Wilma.
    fijne dag en weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje met heel mooie details erop Miranda. Schitterend gemaakt!
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Miranda! Je bent er denk ik een aardige tijd zoet mee geweest, met prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een prachtige kaart voor Wilma, het is een heel leuke lift geworden! Gaaf dat bestek met het bedeltje en strik!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt. De te liften kaart was ook een prachtige. Leuke details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn ook erg mooi, Miranda!
    Ben blij dat ik niet hoef te kiezen!
    Prachtig doet een beetje Engels aan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje is er naar Wilma gegaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, dat zou gek zijn, als ze deze kaart niet mooi had gevonden! Het is een schitterend exemplaar. ik vind ze trouwens in beide kleuren heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lift van je eigen kaart. Mooie kleur ook deze keer. Ik vind het altijd mooi om te zien wat kleur doet met een kaart. Ik lift eigenlijk ook nooit iets van mezelf. Behalve voor deze challenge. Da resultaat zie je zondag op mijn blog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful cards Miranda, love the layouts and pretty papers.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie lift heb je gemaakt, de kleuren helemaal anders, het bestekje is echt een blikvanger
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je deze kaart mooi rose gelift, maar ook die van 2017 vind ik nog heel mooi. Leuk designpapier heb je gebruikt.
    Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Wilma.
    Zo mooi van kleur , zo lekker sprekend.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi romantisch kaartje voor Wilma! Ik krijg helemaal zin in theedrinken met een vriendin buiten in het zonnetje.. liefst met een lekker taartje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je voor Wilma gemaakt. Het is een geweldige lift. Je hebt prachtig materialen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart en wat mooi gelift! Het plaatje lijkt erop maar is toch heel anders!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Miranda. Er zijn ook weer veel leuke details te zien. De handgestikte randjes vind ik erg mooi, geeft de kaart echt iets extra's hoor. Bijzonder om te zien wat kleur doet voor een kaart. Ik vind die oudere kaart trouwens ook erg mooi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Miranda. En wat een mooie sierlijke rand heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jou gelift kaartje is ook weer mooi geworden. Je kunt heel goed zien wat de kleur van papier voor je kaartje doet.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi lift kaartje wat een schattig plaatje met de theepot leuke kleurtjes en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sorry ik loop wat achter maar ik had je bedankt voor deze geweldige kaart Miranda. Ik zeg het vaker maar hoewel de kaarten op de foto al erg mooi zijn, zijn ze in het echt nog zoveel mooier. Zo ook deze....schitterend om de vele mooie details te zien,wat een werk! De blauwe kaart is mooi maar de mijne in rose uitvoering vind ik geweldig!! Nogmaals heel erg bedankt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen