donderdag 24 december 2020

Voor jullie allemaal.....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op Ziva's verjaardag en mijn winterse kaart.
Deze volgende kerstkaart is voor jullie allemaal....


Ik ben aan de slag gegaan met de rieten krans van Marianne Design. Heel leuk om te decoreren vind ik.


Met deze krans wens ik jullie allemaal hele fijne en knusse kerstdagen. Ik heb ook het woordje "hope" gebruikt want ik hoop oprecht dat iedereen gezond mag blijven.  Houdt afstand en blijf veilig.

Dank je voor je bezoekje, fijne dagen en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*dessinpapier-CraftSensations,     *krans-LR0691-Marianne Design,     *poinsettia-LR0435-Marianne Design,    *dennentak-LR0126- LR0438-Marianne Design,    *dennenappels-LR0286-Marianne Design,    *kleine takjes-LR0437-Marianne Design
*tekststempels-Joy/Noor-6410/0317,    *tekststansjes-Joy/Noor-6002/0324


37 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en dank je wel.
    Voor jouw ook fijne dagen met je naasten toegewenst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met al die mooie details
    fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit, Miranda.
    En jullie ook fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart met de mooie krans.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkrans heb je gemaakt.
    Ik wens jou ook hele fijne dagen toe!
    Lieve groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, prachtige kaart in een mooie kleuren combinetie! Fijne Kerstdagen toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schitterende kaart met die mooie krans! Mooi bedacht dat Hope erbij! Hier zijn we allemaal nog gezond gelukkig!
    Fijne kerstdagen en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook van mij voor jou en al wie je lief is fijne kerstdagen. Zeker en vast is er hoop dat het in 2021 beter gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel Miranda!
    Natuurlijk geef ik jou die wens terug!
    Heel mooi je gemaakt kranskaart!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!!! Miranda :-D
    Nog gefeliciteerd met Ziva.
    Voor jou ook fijne en knusse kerstdagen!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor! Ik ben dol op kransen en ook op kaarten vind ik het mooi. Je hebt hem mooi opgemaakt.
    Goede Kerstdagen gewenst.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIG gedecoreerd deze krans Miranda en dankjewel voor je virtuele kaartje! Maak er wat van met de kerst en ja ik hoop met je mee dat iedereen gezond blijft!
    Fijne dagen en lieve kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart met de leuke krans,
    wens jullie hele fijne dagen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk hoe je de krans hebt versierd!
    Fijne kerstdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel, heel mooi deze krans op je kaart. En fijne accentjes heb je gebruikt. Fijne,Kerst, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkrans heb je gemaakt Miranda. Die bloemen zijn zo mooi, ze springen er mooi uit!
    Fijne dagen,
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie krans is dit met een mooi designpapier erbij! Voor jullie ook een fijne kerst en geniet van elkaar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt de krans prachtig gedecoreerd. Ik heb ook nog een aantal met deze geweldig mooi krans gemaakt maar eenvoudiger.. ze komen nog langs volgende week. Ik wens jullie ook fijne feestdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kerstkaart heb je met de krans gemaakt.
    Hele fijne feestdagen en inderdaad laten we hopen datniedereen gezond blijft.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had een hele tekst getypt en foetsie ie ie.
    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen.
    Je kaart met de mooie krans is prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohh ha,ha je controleerd het heb je last van spam Miranda? Dus ik had niet goed opgelet...dom,dom

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je met de krans gemaakt, Miranda!
    Fijne kerstdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi deze kerstkaart Miranda.heel mooi van vorm en prachtig opgemaakt met mooi designpapier...
    Ik wens je fijne Kerstdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk hoe je de krans hebt versierd ! Fijne kerstdagen Miranda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een sfeervolle kerstkrans maakte je Miranda!
    Fijne feestdagen en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. bedankt voor dit mooie kerstkaartje wat bedoeld is voor iedereen. Het is prachtig.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooie kaart!
    Ook voor jou en je familie fijne Kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi kaartje Miranda! Wat een prachtige kerstkrans! Fijne dag morgen ook! Het was hier heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig, die krans heb je heel sfeervol opgemaakt. De krans is voor zoveel gelegenheden te gebruiken, hij staat ook op mijn wensenlijst.
    Nogmaals fijne Kerst! Ik vond het heel leuk om te lezen dat je begrepen had dat het hondje op je kaart Ziva moest voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig je krans! Ik zag hem natuurlijk al op Instagram.
    Voor jullie ook nog een hele fijne tweede kerstdag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I hope you had a lovely Christmas. Peace and Health in the new year...💝

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie krans Miranda.

    Ook je kaartje hieronder en de foto's van ziva zijn prachtig.

    Wens je een fijne (2de) kerstdag.

    Leafs fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige krans ons je mooie kaartje! Alsnog gefeliciteerd met Ziva, heb even een tijdje niet op Blogger gezeten en heel wat mooie kaartjes van je gemist zie ik.
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen