donderdag 3 december 2020

Spetteren voor Kerst...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn nostalgische kerstkaart. Ik waardeer het erg dat jullie de tijd nemen voor reacties, net of ik even visite heb hihi.
Vandaag een héle andere kerstkaart. Dit is de reminder voor de november-challenge bij 52 WTC. Het was de bedoeling om een van de twee kaarten te liften (zie challenge-blog).  Omdat ik vorige keer de kaart met sketch had gelift heb ik nu de kaart met eigen achtergrond gemaakt...


Met alcoholinkt aan de slag gegaan en de stempel van Studio Light...en toen kreeg ik de smaak te pakken dus nog één met een vleug goudgeel erbij en een oude stempel van Inkadinkado (2008)...


Maar omdat ik ze vrij heftig vond (aan wie stuur je dit?) ook nog gaan sponsen met distressinkt...


Dit komt toch iets rustiger over vinden jullie niet? En dit vond ik ook wel leuk  om te doen dus nog twee cadeau-labels gemaakt. Deze stempels zijn ook van Inkadinkado uit 2009. Hier en daar met witte gelpen accentjes aangebracht.


Ook wat glitterlijm gebruikt en bij de kerstman gouden sterretjes die over waren van vorige week.

Ik ben benieuwd wat jullie deze week weer gemaakt hebben en of je ook aan de challenge meedoet.
Je challenge-kaart kun je HIER(KLIK) linken.
Je wekelijkse kerstkaart kun je HIER(KLIK) linken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


47 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart zeg! Knap hoe je deze gemaakt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je hebt even uitgepakt!! Heel mooi je kaartjes fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....goed bezig. Ziet er ook allemaal super gaaf uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    De felgekleurde zijn wel heel erg mooi hoor, ze springen er echt uit.
    Ook de anderen zijn mooi, gewoon weer een hele andere kant op.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi Miranda

    Effe snel voor ik in de auto spring...
    Prachtig prachtig en nog eens prachtig.

    Naar wie je de kaartjes met alcohol inkt kan sturen...nou ik weet wel een adres🤣🤣

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou die 1e kun je ook gewoon sturen hoor,die vind toch iedereen mooi?!
    De rustige zijn ook zeker heel mooi. Ik vind het knap werk met dat inktgeklieder... Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bovenste kaarten zijn inderdaad nogal heftig, ik geef de voorkeur aan de rustige kaart en labels die je eronder plaatste, zeker met de witte accentjes erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes tjonge je hebt je wel lekker uitgeleefd met verf, de onderste 2 zijn inderdaad rustiger maar ik vind de kleurrijke ook leuk
    wat omschrijf je dat leuk dat we op visite komen op je blog maar zo voelt het wel ik vind het ook altijd zo leuk om de reactie bij mij te lezen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zozo meid jij hebt even uitgepakt, wat een mooi aantal kaartjes heb je gemaakt met deze techniek...ze zijn prachtig!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke serie kerstkaarten/kerstlabel.
    Mooie achtergronden heb je gemaakt Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh jij bent lekker bezig geweest!! Ja de 1e twee zijn met hele heldere kleuren. Dat moet echt bij iemand passen. Ik vind het wel heel mooi gedaan, de laatsten in de rustige kleuren daar ben ik meer fan van. Maar je hebt zo wel een super serie.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Miranda wat ben je goed bezig geweest met de achtergrondjes maken....vind ze allemaal supermooi!!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jij bent goed bezig geweest! Prachtig gemaakt allemaal. De boveste 2 zou ik aan hippe moderne mensen sturen die houden van felle vrolijke kleuren!
    Die tweede is een echte blikvanger met dat geel!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een creativiteit. Het zijn allemaal mooie kaartjes, maar inderdaad de laatste zijn iets rustiger.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele serie, hard gewerkt zeg! De kleurrijke met alcoholinkt zijn mooi en zeker voor iemand die van felle kleuren houdt een fijne kaart om te krijgen.
    De zachtere achtergrondjes met de zwarte silhouetten vind ik ook heel mooi! Vooral die met de sneeuwpop!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goed bezig, maar inderdaad ook voor mij nogal heftig, geef m ij maar rustige kaarten hoor die vind ik top
    Groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er top uit !
    Die hele felle is toch top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een kleur explosies op je eerste 2 kerstkaarten, ik hou toch ook meer van de rustige kleuren op de andere 3 kaarten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt de smaak lekker te pakken met de alcohol, en distress inkt. Ze zijn allemaal heel mooi geworden! Ze vinden vast allemaal een leuk adresje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze allemaal geweldig!
    Mooie achtergronden , knap werk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schitterende kerstkaartjes zijn dit Miranda...Ja de eerste 2 zijn lekker fel van kleur...met ee moderne uitstraling, de lichtere kaartjes komen inderdaad rustiger over...Maar toch mooi weer 5 kerstkaartje rijker...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou jij bent goed bezig geweest hoor Miranda! Wat een mooie kaartjes allemaal! Ik vind die felle kleurtjes wel leuk ok voor de kerst! Ik ben wel van de kleurtjes! Die zachte kleurtjes zijn ook leuk maar die springen er niet zo uit! Een fijne dag en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie achtergronden en echt super leuke kerstkaarten. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow....jij bent helemaal los gegaan Miranda....wat heb je mooie kaarten gemaakt!
    De onderst drie hebben mijn voorkeur.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaarten... ik heb een workshopped gevolgd me5 alcohol inkt. Je kan met alcohol de kleuren wat minder fel krijgen... oefenen.. toch zijn de felle kleuren best mooi. De kaarten met distress zijn zachter en dat is wat fijner.de kaart met de sneeuwpop is erg mooi . De kleuren zijn erg mooi bij elkaar.. ik wil er straks ook eens mee bezig... maar ben eerst nog met andere dingen bezig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou ik vind het gerust kunnen Miranda!
    Prachtig zoveel vrolijkheid en veelheid aan kleuren!
    Natuurlijk vind ik de gesponsde versies ook heel mooi, echte winterse kaartjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De eerste is "kunst" maar zelf vind ik de tweede ook mooier.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je bent wel lekker los gegaan met je inktjes zo te zien! De eerste twee zijn inderdaad wel heftig maar hebben ook wel iets moderns en artistieks terwijl de andere kaartjes weer wat liever en zachter zijn maar daarmee ook weer wat 'veiliger'. Ik zou niet kunnen kiezen, vind ze allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Miranda! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo, jij bent echt losgegaan, Miranda. En ik zou het helemaal niet erg vinden om zo'n mooie gekleurde kaart te krijgen, hoor. Maar ook de andere zijn prachtig. Wil ik ook wel ontvangen. Alles is goed.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige reeks liftkaarten Miranda. Knap gedaan.Die felle kleuren vind ik ook wel heel leuk hoor, ze knallen lekker.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je bent goed bezig geweest, twee totaal andere soort kaarten maar toch heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je bent goed bezig geweest met een heel mooi resultaat. Heerlijk is het om met inkt te spelen!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke kaartjes heb je gemaakt leuk die verschillende achtergronden
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jij hebt je uitgeleefd met inkt! Mooie kaarten. Ik vind de heftige kleuren ook mooi maar de zachtere tinten ook.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ohh jij bent lekker bezig geweest Miranda. Wat een mooie kaarten en labels heb je gemaakt! Ik vind de kaarten met de distress inkt het mooist, mijn voorkeur gaat meer uit naar zachte kleuren. Ik heb zelf geen alcohol inkt maar is het effect altijd feller dan andere inkten? Of kun je daar ook mee spelen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gave liftkaartje, leuk die met de kleurtjes, maar ook de rustigere zijn erg mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je hebt deze week zelfs een hele serie kerstkaarten gemaakt. Mooi hoor, wel totaal verschillend. Ikzelf vind de onderste in zachte kleuren het mooist. Maar de twee in fellere kleuren hebben toch ook wel wat vind ik. Heel modern zelfs.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Supergave kaarten Miranda!!
    Ik hou wel heel erg van die 'heftige' kleuren ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. je bent goed bezig geweest, leuke flashy alcoholinktkaartjes, toffe ook die met de oxides.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hey Miranda,

    Wow, ineens een hele serie... De eerste zijn nu eens in echte kerstkleuren... Goed gecombineerd!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie kerstkaarten Miranda en leuk met alcohol inkt en de kaart met sneeuwpop vind ik super leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schitterende kaarten, mooie kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Jij bent niet te stoppen! Zo veel leuke creaties! En je vraagt je af naar wie je die tweede kaart zou sturen met het geel erbij? Ik vind ze bij moderne kunst horen. Leuk om zo eens een felgekleurde kaart tussen de klassiekers te zien. Mooi hoor! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik moet heel eerlijk zeggen Miranda, dat ik de eerste twee heel erg gaaf vindt, dus naar mij mag je die wel sturen, ha ha....ik hou wel van kleuren, ik wordt er blij van, ook bij kerstkaartjes...de andere kaartjes en labels zijn ook leuk maar inderdaad niet zo uitbundig..ik hou ook heel erg van het feit dat je erg geen invloed op kan uit oefenen, de achtergrond, wordt zoals hij wordt..en dat is prima...Fijne sinterklaas avond, groetjes ingrid .

    BeantwoordenVerwijderen