zondag 20 december 2020

Schaakmat....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kersttrui-kaart. Van de post snap ik niet veel want Dainy en Tanika kregen hun kaart de volgende dag al bezorgd terwijl er ook kaarten van mij al anderhalve week onderweg zijn. Hopen dat ze wel allemaal aankomen...

Het is vandaag de 20-ste en dan start normaliter een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel.
Vanwege de feestdagen duurt de huidige challenge echter tot 4 januari 20:00 uur en vond ik het wel leuk om jullie nog even te herinneren aan deze challenge....


Het thema is vrij en de challenge is een sketch. Ik ben met de schaakstansen en schaakstempels van Yvonne Creations aan de slag gegaan en heb deze kaart gemaakt....


De tekst heb ik op de computer gemaakt. hieronder nog even de sketch met de maten erin....


Kijk nog even op https://de-egel.blogspot.com/ voor meer inspiratie en uitleg.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stempel schaakbord-Yvonne Creations-YCCS10061,    *stans schaakstukken-Yvonne Creations-YCD10223,     *cirkels-MFD055-Nellie Snellen,   *lintjes

34 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart.
    Ik heb een vraagje zijn het stansjes de schaakstukken
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Gerrie, onderaan mijn blogbericht in de kleine letters staan de merken en nummers.

      Verwijderen
  2. Wat heb je er een leuke kaart van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Miranda !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Miranda. Er zit veel verschil in de aankomst van je post, ze hebben het natuurlijk wel heel druk maar of dat de reden is weet ik ook niet!

    Fijne zondag,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave schaakkaart, Miranda!
    De post is idd heel willekeurig. Ook de buitenlandse post verloopt grillig.
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje voor iemand die van schaken houd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Miranda.

    Heerlijk in zwart,rood en wit.
    Je kerst trui is ook al zo gaaf.

    Wat de post betreft....een envelopje met stempels is al andere halve week onderweg naar mij. Ook mijn kaartjes zijn nog niet overal aangekomen en zelfs krijgen we minimaal post..via de post nog maar 8 kaartjes..

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Miranda!
    Het contrast vind ik prachtig!
    Ja ik heb dezelfde ervaring met de post, de verste kaarten worden sneller bezorgd als de kaarten naar het buurdorp.,.
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart ook nog nooit eerder gezien deze leuke schaakbord mallen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stoere kaart Miranda! Knap dat je met deze kleuren kunt werken, dat kost mij zo veel moeite. Ja, gek hè, met Post NL, het zal vast een gekkenhuis zijn, ik zou er nu niet willen werken. Alhoewel, ik heb ooit op een postkantoor gewerkt, ondanks dat het altijd erg druk was voor kerst, hing er ook altijd een gezellige sfeer.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja gek hè, die post. Ik heb sommige kaarten de volgende dag al gekregen terwijl mijn kaarten die vorige week maandag gepost zijn soms nog niet aangekomen zijn.. Ik snap er ook niets van. Maar affijn, je kaartje is weer helemaal leuk! Schaken is sinds de Netflix serie Queens Gambit weer helemaal hot en happening dus je zit bovenop de trend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe kaart, leuk voor een jarige schaakspeler
    Jouw kaart was er de volgende dag al, maar wij wonen wel in hetzelfde postdistrict. Mijn kleindochter brengt ze in de buurt rond, natuurlijk wel voor een zakcentje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, die is gaaf! Wel heel specifiek, maar áls je dan iemand in je omgeving hebt die schaakt, is dit natuurlijk wel echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart, Miranda!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk deze kaart! Ja irritant hoe het met de post gaat, zou fijn zijn dat alles wel aankomt..al het later, zonde van alle moeite anders.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk en goed idee zeg om een reminder te maken. EN een schaakfan is hier natuurlijk heel blij mee!
    Je kunt er momenteel geen pijl op trekken, die post. Ze hebben het beredruk, maar ze proberen alle post toch voor de 25e te bezorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt leuk deze schaakkasrt, ik heb deze stansen nog nooit gezien.. Mooie uitwerking van de sketch. Ook hier hetzelfde, verre post komt eerder aan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi
    Wat een mooie kaart.
    Superleuk idee zo.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke uitvoering van de sketch maakte je Miranda.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Speciaal een berichtje voor jou......ik heb je blog nog even doorgescrold en die kaart voor Trijntje is ook wel heel leuk en je kerstkaart met sneeuwpop en je kaartjes voor je dochters supers allemaal en de laatste ook natuurlijk....ik wil je hier ook even fijne feestdagen wensen en hopelijk een normaal 2021 stay safe !
    Kerstgroetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kaart heb je gemaakt voor een schaakliefhebber.
    Zo mooi ook in deze knal-kleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor je mooie en vrolijke kerstkaart! Hij kwam zaterdagavond terwijl het al donker was! Volgens mij hebben ze het erg druk bij Post.nl.
    Leuk kaatje heb je gemaakt met de sketch!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ontzettend leuk gedaan Miranda....tof kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave kaart, echt helemaal in schaakthema! Daar ga je vast iemand heel blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart voor schaker. leuk gemaakt volgens de schets. Wat fijn voor jullie dat je dochter hier weer in het land is met de nieuwe variant van de corona...
    Ja de post is wat.. Heel bijzonder soms. Ik heb zelf een verjaardagkaart nog niet ontvangen en Nicolette heeft mijn kaart voor haar verjaardag ook nog niet.. Meestal is de post hier snel...Maar niet met alles dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk deze schaakkaart! Schaken is helemaal hip met de serie The Queen's Gambit op Netflix.
    Manlief en oudste zoon hebben bij ons in de buurt een geo-cache rondje uitgezet met allemaal schaakpuzzels. Ik ben dus weer helemaal thuis in de schaaktermen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig leuke kaart! Die PostNL is zeker raar bezig, want ik krijg ook diezelfde reacties!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke schaakkaart Miranda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een gave uitwerking van de sketch zo leuk idee een schaakbord ervan te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave en originele kaart heb je gemaakt! Daar is een schaakliefhebber vast heel blij mee! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen