vrijdag 27 november 2020

Verjaardagspost voor GerJanne.

 Hallo lieve mensen, hier ben ik alweer hihi. Ik had namelijk ook een kaart voor GerJanne gemaakt, zij vierde haar verjaardag gisteren. Omdat GerJanne mij is gaan volgen vanaf het begin (en ik haar natuurlijk) had ik het gevoel dat ik haar al héél lang kende. In het begin van het jaar  hebben we elkaar in het echt gezien (net vóór Corona) en dat was heel leuk.
GerJanne is een bezige bij en heel creatief en daar heb ik mijn kaart op gebaseerd....


Omdat ze wel van kleurtjes houdt heb ik vrolijke kleuren gebruikt. Ze heeft wel eens gezegd dat ze challenges in een boekje schrijft dus ik heb een notitie-blokje op de kaart  gemaakt met allerlei teksten.....


De klemmetjes van Marianne Design's kaartenrek gebruikt en van haar zijn ook de teksten en smiley's.



Het pocketzakje naast het notitie-blokje heb ik zelf gemaakt. De rondjes zijn met een cirkelstansje gemaakt, foamblokje ertussen en touwtje eromheen. In het zakje een klein cadeautje verstopt.


De borderrand is het "afval" wat je krijgt als je de notitie-blaadjes stanst (stans van MFT). Ik heb gehoord dat ze hem leuk vond/vind en daar ben ik dan weer blij om :)

Morgen ga ik voor het eerst naar het nieuwe appartement van Rik en Tanika kijken, ik ben zo benieuwd en vind het zo apart dat we er nu gewoon "even" naartoe kunnen rijden. Het is nog niet helemaal geland geloof ik ;P 
Rik heeft sinds half deze week ook een baan dus dat is ook fijn. Dainy is al bij haar zus gaan eten en kroelen met Pixel nadat ze ook geholpen heeft met de verhuis. Leuk hoor, hier zit een blije moeder :)

Dank jullie wel voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier-Scrappy Cat (2006),   *notitie-boekje-Note Book Edge-MFT,    *smiley's-CR1508-Marianne Design,
*klemmetjes-CR1522-Marianne Design,    *gestempelde teksten-CS1071-Marianne Design

33 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor GerJanne.
    Zo fijn om de kinderen weer dichtbij te hebben gewoon genieten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een onwijs leuke en originele verjaardagskaart gemaakt! De kleurtjes springen er uit en maakt de kaart erg vrolijk! Veel plezier morgen, groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en leuk dat je al de kans had om blogmaatjes te ontmoeten. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is écht super fijn maar óók ongelooflijk dat in dit vreemde/moeilijke jaar die 2 zó snel een appartementje én een baan hebben gevonden..alle reden een heel blije Mamma te zijn!
    Je kaart voor GerJanne is onwijs leuk en creatief, héél leuk gedaan Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je voor GerJanne gemaakt, Miranda.
    En een fijne dag morgen, heerlijk om je kinderen weer zo dicht in de buurt te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is werkelijk ontzettend leuk! Zoveel te bekijken en zo goed over na gedacht. En zeker houd ik van kleurtjes, dat heb je goed!
    Nogmaals dank!
    En wat superfijn dat je nu zomaar even op bezoek kunt bij Tanika en Rik. EN helemaal fijn dat Rik nu ook een baan heeft. Ik snap dat je daar als blije moeder zit, aan de andere kant van het scherm! Geniet ervan morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijn als je kinderen onderling ook goed met elkaar kunnen opschieten, dan voel je je nog extra trots (ik tenminste wel).
    Wat een leuke, gezellige kaart maakte je voor GerJanne, ik geloof onmiddellijk dat het in de smaak viel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart voor GerJanne! Hier is ze vast erg blij mee en leuk dat jullie elkaar voor de corona ontmoet hebben.
    Fijn dat je eventjes naar je kinderen kan! Geniet ervan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele leuke en grappige kaart Miranda gaaf gedaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave stoere kaart maakte je met allerlei verrassingen...heel leuk gedaan hoor!
    Wat heerlijk zeg nu de kinderen lekker dichtbij wonen...zo fijn!
    Fijn weekend en groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, deze is leuk zeg!!
    Mooie kleuren en het idee van het boekje vind ik erg leuk.
    Het leukste aan kaartjes maken is dat je voor iedereen iets persoonlijks toe kan voegen!!
    Wat een fijn gevoel hè, van jullie dochters..... heel veel plezier straks, met het bekijken van het huisje en blijf maar lekker op die roze wolk zitten, trotse moeder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een creatieve kaart voor GerJanne...prachtig met al die teksten, ik heb deze stempels ook aangeschaft, wat zijn ze leuk hè! Heeeeeeel veel plezier vandaag, ik snap dat je een blije mama bent.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke creatieve kaart voor GerJanne, Miranda!
    Je hebt alles van toepassing gebruikt heel leuk!
    Fijn dat je morgen naar je dochter gaat om alles te bewonderen veel plezier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi blije moeder, wat kan ik me dat goed voorstellen. Veel plezier vandaag. Geniet ervan. Je kaartje voor GerJanne is prachtig. Wat leuk heb je dat gedaan met het envelopje en het notitieblokje. Leuke tekstjes ook!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuk wat je voor GerJanne hebt gemaakt Miranda. Alles is ook weer super afgewerkt met oog voor detail. O ja, ik kan me voorstellen dat je blij bent, je dochters "dicht" in de buurt, geniet er lekker van!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is zelfs in mijn leeslijst te merken dat GerJanne zo veel kaarten heeft gekregen voor haar verjaardag want ik zie heel veel verjaardagskaarten voor haar langs komen.
    Die van jou is erg leuk en super bedacht!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi Miranda,

    Kan niets anders dan dat hij bij GerJanne in de smaak
    is gevallen.

    Wat fijn dat je vandaag heerlijk naar je kids kan gaan.
    Lekker genieten en nagenieten van dit moment.

    Leafs fan Ina Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is echt een heel leuk idee met die memoblaadjes. Super leuk gedaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart voor GerJanne.
    Snap ik dat je een blije moeder bent, heerlijk genieten zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie kaart voor Gerjanne leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk en vrolijk kaartje! Zal Gerjanne zeker waarderen! en heerlijk je kind vlakbij te hebben! Een luxe die ik ook niet ken! Een fijne dag en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf is je kaart voor Gerjanne, zo leuk dat memoblaadje en het envelopje! Mooie tekst ook, natuurlijk heel erg op z'n plaats bij ons hobbydames!
    En dat je een blije moeder bent kan ik zo inkomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. tof kaartje en zoveel leuke details, daar is over nagedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een supergaaf en persoonlijk kaartje gemaakt voor Gerjanne Miranda, ziet er supergaaf uit. En wat een heerlijke berichten over je kinderen Miranda, ik snap dat je er blij mee bent,geniet er maar lekker van! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart heb je voor GerJanne gemaakt. Is vast goed in de smaak gevallen. De kaart is heel crea bea gemaakt met de leuke teksten. Ik snap dat je blij bent... nu je jullie dochter wat vaker kan zien en dichtbij woont.. Geniet ervan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldig leuke persoonlijke kaart voor Gerjanne!! Echt superleuk! En heerlijk om je kroost weer bij elkaar te hebben, ik ken het gevoel.. geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Gerjanne.
    Zo leuk en persoonlijk heb je het gemaakt.
    Wat fijn dat ze dichtbij komen wonen, ik kan wel begrijpen dat je erg blij bent. Het lijkt me niks als de kinderen zover weg zitten.
    Geniet er maar lekker van.
    Fijne dag Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Miranda, ben al even niet geweest heb dus even gescrold om de rest te bekijken,maar wat een leuke kerstkaartjes heb je gemaakt en je naaikaartje super!
    Dit kaartje voor Gerjanne leuk gedaan mooie kleurtjes en stoer.En fijn voor je kids geniet er maar van 💗
    Fijne week lieve groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke kaart voor de jarige.
    Mooie kleuren met mooie teksten.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuke kaart met die originele stempels die je hebt gebruikt! Leuk dat je GerJanne in het echt hebt gezien. Fijn dat je dochters redelijk dichtbij wonen en je er even heen kunt rijden.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke creatieve kaart in mooie kleurtjes en gave tekstjes. Fijn om je dochter zo kort bij te hebben, die van mij woont hier maar een kilometertje vandaan, heel handig ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen