maandag 16 november 2020

Hello Mister....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn geborduurde "foute" kersttrui. Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Vandaag een kaart die ik maakte als gastdesigner bij het 4-Season Swap Challenge Blog omdat ik met deze kerstkaart in de top 3 was beland...
Bij het 4-Season Challengeblog is de challenge voor de maand november een sketch....


en ik heb daar deze kaart voor "een Mister" mee gemaakt....


Ik heb hiervoor een basis van Kraft gesneden, daarop blauw karton en daarop dessin-papier en teksten van Joy/Noor  "Gentlemen Style".
De banner en de sterren zijn stansen van de Action.

Neem een kijkje op het 4-Season Challenge Blog voor meer inspiratie en doe gezellig mee :)
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

37 opmerkingen:

  1. Prachtige uitwerking van de sketch Miranda! Stoere kaart geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie mannenkaart heb je met deze sketch gemaakt Miranda, met gave stoere details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mooie kaartjes laten zien voor deze challenge, als gaat disigner.
    Deze is stoer, echt leuk voor een man.
    Het touwtje maakt het extra stoer en met een snor..... past helemaal bij Movember (kijk even bij Colien!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stoere mannenkaart Miranda. Leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart cool!! Een echte mannenkaart.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en stoere mannenkaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Ik heb hem opgeslagen hoor, zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, zeer geslaagd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een geweldig leuke en stoere mannenkaart gemaakt met deze sketch! TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stoere kaart heb je met deze schets gemaakt . Leuk designpapier ervoor gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze mannenkaart, Miranda!
    Mooie kleuren zo bij elkaar!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stoere kaart heb je met de schets gemaakt, Miranda.
    Leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stoer! Grappig dat jij, net als Colien voor snorretjes koos, alsof jullie het hebben afgesproken. Je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een geweldige kaart, Miranda! Superstoer en in mooi design en kleuren, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb jij prachtig DP voor deze sketch kaart gebruikt Miranda.
    Heel mooi kaartje in deze kleurtjes.
    Mijn kaartje komt er zaterdag pas op.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een leuke stoere "Mister' kaart. Het touwtje maakt het helemaal af. Ook je kersttrui van je vorige post is super, lijkt me een heel karwei maar het is het waard! En wat fijn dat het met Ziva de goede kant op gaat. Zo zielig als hondjes ziek zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gentle man style met de sketch is het zeker geworden Miranda en een hele mooie papier combi met stoere touw strik!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi kaartje en mooie uitvoering van de sketch! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke stoere kaart heb je met de sketch gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie mannenkaart Miranda!! Ik vind de kleuren zo mooi. En de schets is ook tof.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje met deze schets, blauw en bruin doet het altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie stoere kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaaf kaartje, mooie uitwerking van de sketch! Bedankt dat je weer gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog, daar zijn we erg blij mee!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke mannenkaart Miranda! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ZO, die is gaaf zeg! Wat een ontzettend stoere mannenkaart! Hij staat op mijn lijstje hoor, dsu ik denk dat ik er van de week nog wel aan toe kom.
    Ik reageer nu weer met mijn andere, DTblog account, omdat ik met mijn eigen account steeds puzzeltjes moet oplossen omdat ze er niet van overtuigd zijn dat ik geen robot ben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super kaartje Miranda!
    Dit zijn erg gave kleuren bij elkaar voor een mister haha.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kleurencombinatie gebruikte je Miranda. Een hele mooie uitvoering van de toch moeilijke sketch. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie mannenkaart Miranda!
    Mooie papiertjes, leuk gedaan volgens de sketch.
    Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke stoere mannenkaart met de schets!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Potverdikke Miranda,

    Was je in eens uit mijn lijstje bij blogs verdwenen,
    kan niet hé, mis ik al dat moois van je zoals deze stoere mannenkaart.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een stoere kaart leuk hoe je dat hebt verwerkt op de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie stoere mannenkaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een hele mooie sketch en het papier maakt het een echte mannenkaart.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen