maandag 2 november 2020

Have a hoot ...

 Hallo lieve allemaal, het weekend zit er weer op en het is alweer november. Dit jaar lijkt als los zand door mijn vingers te glippen. In het weekend lekker aan de freubel geweest maar dat zien jullie later deze week.

Hello dear people, it's monday and it's November already. The year is flying.. This little owl is normally flying too but today she has a party.

"Oehoe, mag ik al?"


Jaja, rustig maar.. Mevrouw wordt ongeduldig hihi ;P

Deze kaart heb ik als gast-designer gemaakt voor 4-Season Swap Challengeblog omdat ik met deze kaart een derde plaats heb gehaald bij de challenge waar je meerdere vouwen moest hebben in je kaart.
Ik kreeg deze sketch door en de rest was vrij in te vullen....

I've made this card as a guest-designer for 4-Season Swap Challenge Blog. They send me a sketch and the theme was free.


Ik vond het een hele leuke sketch en dit heb ik ervan gemaakt...
I've made this...


En daar is mevrouw dan. Dit leuke uiltje is onderdeel van een stempel en stansset die als bijlage bij een Engels magazine zaten. 
Het dessin-papier is van Maja design en ik vind deze kleuren zo mooi bij deze tijd van het jaar passen.
Op het snaveltje wat glossy accents gebruikt evenals op de drie rondjes in de rechter-benedenhoek.
De banner en de sterren zijn stansen van de Action.

This little owl came as a gift with an English magazine. It is part of a stamp and die set. I used papers from Maja Design and used glossy accents on the nozzle and on the little circles at the bottom.
If you need more information look at 4-season swap challenge blog.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Voor meer informatie over de challenge van 4-Season Swap Challenge Blog moet je even daar kijken. Ik ben benieuwd wat jullie van deze sketch gaan maken. Veel plezier.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

38 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje met deze uil! De sketch is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig uiltje! Heel leuk kaartje geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card and cute image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met mevrouw uil. Mooi papier heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dit uilenkaartje, Miranda!
    Dat setje ligt ook nog in mijn stempella, ongebruikt nog... ahum
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanmorgen heel vroeg zag ik deze kaart al op het blog van 4 seasons, zeg dat maar even tegen mevrouw Uil, want ik vind haar zo lief!! Ik werd er helemaal vrolijk van.
    Het is een hele leuke sketch, ik ga zeker meedoen.
    Groetjes, Daphne Coers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je GD mocht zijn en wat heb je de sketch leuk gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou mevrouw de uil ziet er lief uit hoor! Mooie kaart!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt met dat uiltje op wel een leuke sketch ook.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je volgens de schets gemaakt. Leuk met het uiltje.. Die is erg leuk. Mooie kleuren heb je gebruikt. Erg leuke materialen gecombineerd. Leuk dat je gd mocht zijn Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze is zeker erg leuk en dat is je kaart met haar als middelpunt ook! Mooi papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi je kaartje Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuk kaartje hoor Miranda! Ik zag de uitdaging ook al voorbij komen en heb hem al uitgeprint! Mooie kleuren heb je ook gebruikt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Miranda.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie warme kaart en wat een leuke schets!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt Miranda! Het uiltje lijkt er voor gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, wat een schattige kaart, mooie warme kleuren. Het uiltje heeft echt zin in een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb deze schets nog niet zo lang geleden voor ons Sketchy duo gemaakt en ik kan me herinneren dat het me stoorde dat er maar twee sterren waren in plaat van 3. Nu zie ik dat jij precies hetzelfde gedaan hebt al ik toen. Die derde ster die moet er gewoon bij om het kaartje in balans te krijgen! Superleuk gedaan met dit lieve roze uiltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vrolijk kaartje Miranda en ik heb al een superidee voor deze schets . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Miranda.
    Leuke sketch.
    Fijn om gastdesigner te zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke kaart met een leuke sketch
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n leuke uilenkaart heb je gemaakt
    Hij heeft echt de hoofdrol op je mooie kleurrijke kaart.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige uitwerking van de leuke sketch Miranda en wat is dat uiltje schattig. Opdracht geslaagd hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart!! Toffe schets ook. Ik vind die banner er zo mooi bij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel mooi dit kaartje met die leuke sketch gemaakt Miranda zo een schattig en feestelijk uiltje erop...leuk dat gastdesigner mocht zijn...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke kaart Miranda..
    Het uiltje is inderdaad erg mooi.
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leukerd en de sketch is helemaal leuk. Ik was gisteren vol goede moed om aller lei sketches op te schrijven, maar laat het toch maar wat varen. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een mooi kaartje met dat schattige uiltje leuke sketch ik had hem gezien bij 4 seasons ga zeker meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De sketch is echt leuk. En jij hebt er een prachtige kaart meegemaakt. Ik ga mijn best doen. Na het weekendje met de meiden heb ik echt weer zin om aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart Miranda! Het papier is prachtig en ook warm van kleur. ( ik heb in deze tijd van het jaar altijd warmte nodig, hihi) De uil is erg schattig.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de sketch!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ja de tijd gaat snel zeg dat wel. Je kaart is prachtig, ik hou erg van die kleuren, ook een hele mooie sketch.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen