zaterdag 7 november 2020

Gastdesigner bij Cheerful Sketches

 Hallo lieve mensen. Op deze stralend mooie zaterdag kom ik even langs met mijn gast-designerkaart voor het Cheerful Sketches Challengeblog. Ik kreeg een digi en een sketch gemaild en dit is wat ik ermee gemaakt heb....


Deze kaart moest echt uit mijn tenen komen...vréselijk vind ik dat. En waardoor het kwam? Geen idee. Ik was zó blij toen hij klaar was, erg hè?


Nou laat haar maar lekker verder dromen. Ik ga mijn knutselkamer opruimen en een strijkje wegwerken. Ziva is namelijk al anderhalve week ziek met veel braken en ik durf haar niet goed alleen beneden te laten. Nu Tim thuis is kan ik even naar boven.
Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stans Crealies-CLnestXXL70-squares with open scallop,    *dessin-papier-Tilly daydream-Docrafts,    *colorsoft Derwent,
*touw, knoopjes, plaksteentjes


37 opmerkingen:

  1. Wat heb je een geweldig leuke kaart gemaakt Miranda!
    Mooie mal heb je gebruikt.
    En wat leuk dat je deze maand onze gast bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de kaart is het niet te zien dat het zoveel moeite kostte, die is gewoon mooi zoals we van je zijn gewend. Misschien komt het omdat het omdat zowel de digi als de sketch niet door jezelf zijn uitgezocht? Je bent als het ware gedwongen het ermee te doen. Zelf vind ik dat nl. erg lastig.
    Arme Ziva, beterschap met haar.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag Miranda,

    Nou ondanks dat ie vanuit jouw mooie tenen moest komen hihi is ie wel heel leuk geworden .
    Tja ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben .
    Beterschap voor Ziva hopelijk gaat het snel over.
    Fijne zaterdag nog
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De uitdrukking ‘uit de tenen komen’ ken ik niet maar denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt. Momenteel heb ik ook een sketch en digi als opdracht ontvangen, het Is dan ook altijd een opdracht als het niet volledig je ding is maar ik doe m’n best. Die van jou is toch wel goed gelukt hoor en ook een mooie digi die je voortreffelijk hebt ingekleurd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi lief kaartje Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh kennelijk is het een puur Nederlandse uitdrukking hihi maar het is nergens aan te zien hoor, een heel lief gdt-kaart Miranda!Och erruuum arme Ziva, dat ze maar snel beter mag worden!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, o ja dat gevoel ken ik goed. Ach arme Ziva beterschap voor je lieve hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms heb je van die kaartjes die heel veel moeite kosten. Daar had ik vandaag ook last van.
    Maar je hebt er een mooie kaart van gemaakt hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card Miranda.
    Hope Ziva is ok now.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks dat het niet van een leien dakje ging is het toch een mooi en geslaagd kaartje Miranda. Ik hoop dat Ziva snel opknapt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je als GD gemaakt, Miranda. Die kleine knoopjes zijn een erg leuk detail. Wat vervelend dat Ziva zo van slag is, beterschap.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel lieve kaart, leuk gedaan met de knoopjes en het touwtje. Zo bijzonder hoe je van sommige dingen direct geïnspireerd raakt, terwijl andere dingen de motor maar niet op gang krijgen. Gelukkig is het bij jou nog goed gekomen.
    Sterkte met Zavi, heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt.
    P.s: je had goed gezien dat mijn kaart gender-neutraal is, dat was tenminste wel mijn bedoeling om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi lief kaartje Miranda.
    Hopelijk gaat het snel beter met Ziva.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is je toch maar gelukt om er een mooie kaart van te maken. Beterschap met Ziva
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou het is een leuk kaartje geworden! Maar soms heb je dat wel eens dat het gewoon even niet wil lukken..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou hij ziet er wel superleuk uit hoor Miranda, het is niet te zien dat jij hebt zitten zweten hierop ;) ach je arme hondje, dat duurt wel lang zeg 1,5 week....hopelijk is hij nu snel beter hoor. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Soms heb je van die momenten dat het gewoon lukt...een dipje in je creatieve brein. Knap lastig als je GFT iets mag maken. Eerlijk is eerlijk het is een mooi kaartje geworden. Ziva weer wat opgeknap? Vreselijk vind ik dat ze niet kunnen zeggen wat er aan de hand is.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Miranda, dat herken ik wel. Soms heb je dat dat het niet echt wil lukken en dan blijf je zelf dat kaartje gewoon minder mooi vinden. Maar wij die dat gevoel er niet bij hebben vinden het gewoon een heel leuke en mooie kaart!
    Duurt wel lang bij Ziva..Hopelijk is het snel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje leuke indeling van de sketch en een schattige digi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Gelukkig is het je toch nog gelukt, ook al komt het uit je tenen ... dat is niet te zien aan je kaart.
    Heel veel beterschap voor Ziva, zo zielig.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah Miranda wat vervelend dat Ziva ziek is,hopelijk knapt ze snel op ik kan het me zo goed voorstellen dat je je zorgen maaakt! Beterschap voor haar!
    En nu staat je hoofd misschien niet zo naar knutselen, alhoewel het een prachtig kaartje is geworden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je zou het niet zeggen, dat dit zo uit je tenen moest komen. Hij is prachtig! Beterschap voor Ziva, die beestjes kunnen ook niet praten en zeggen wat er aan de hand is.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.
    Hopelijk voelt Ziva zich snel weer beter.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook al moest de kaart uit je tenen komen is het je toch gelukt om er een mooie kaart van te maken.
    Heb dat soms ook dat ik niet weet wat er van te maken en vaak worden dat dan de mooiste kaarten.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, Miranda :-D
    Ik vind de kleurencombinatie juist heel erg leuk!
    Veel beterschap voor Ziva, hoop dat ze snel opknapt.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart en wat grappig dat touwtje!
    Sterkte met Ziva.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lief kaartje, ik wou dat ik daar lag . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schiterende kaart
    Herkenbaar als je plaatje heb dat je niet weet wat je er mee moeten
    Ik leg het welingelichte mijn zicht dan lukt het meestal wel .
    Anders plaatje verdwijn in de lade
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is wel een prachtig kaartje hoor Miranda! Leuke digi en mooie kleurtjes! En leuk die knoopjes! Soms zit het niet helemaal mee, maar dat komt wel weer hoor! Beterschap met je hondje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Niet te zien hoor, dat hij uit je tenen kwam! Ik vind hem prachtig.. vooral dat touwtje met die knoopjes, dat maakt hem echt af. Al herken ik het wel hoor dat het even niet lukt, ik had dat met mijn Missees kaart van een paar weken geleden, zou hem dan het liefst in de papierbak mikken en een boek gaan lezen. Sneu voor Ziva dat ze zo ziek is, hoop dat ze snel weer opknapt.. beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, wat een lief kaartje en wat zijn de kleuren mooi.
    Dank je wel dat je een volger bent geworden van mijn blog antjesblog.com. Je hebt er een fan bij. Vanaf vandaag ga ik jou ook regelmatig volgen.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaartje heb je gemaakt. En ik snap dat wel uit je tenen komen, soms heb je dat weleens.
    Beterschap met Ziva.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ahh, zo'n schattig en zoet kaartje, niet te zien hoor dat het eerst niet wilde lukken. Door het touwtje lijkt het net of ze kan wiegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat vervelend dat ziva ziek is... Hopelijk knapt ze snel op. Niks minder dan een ziek huis dier.. Soms zie je het even niet zitten met en schets... Vooral als het "moet" omdat je gd mag zijn. Terwijl ik nu een hele gemakkelijke schets vind... Ze zijn soms erg lastig... maar deze is voor mij juist heel gemakkelijk. Gisteren met mijn moeder 3kaartenmet deze schets gemaakt...Soms gaat het ook even wat minder met kaarten maken.. Heb er ook weleens last van hoor. Maar je kaart is erg goed gelukt. Leuk afdrukje en mooi papier erbij gecombineerd. Veel beterschap voor jullie Ziva. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoop dat Ziva snel beter is, wat vervelend! Balen hè, ik heb dat ook wel hoor, dat een kaart uit mijn tenen moet komen, dan word ik het zo zat! maar het is niet te zien, hoor! lief en mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen