dinsdag 20 oktober 2020

Op een grote paddestoel..../ Toadstools

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vakjes-kerstkaart. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Gezellig Elise dat je mijn blog ook gevonden hebt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today starts a new challenge at De Egel challengeblog. We want to see one or more toadstool(s) on your creation.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het challengeblog van De Egel. Deze keer blijven we in de herfst en willen we graag een of meer paddestoel(en) op jullie bijdrage aan de challenge zien.


Bij het opruimen van mijn papierblokken kwam ik dit toepasselijke papier van Eline's winterhuis (Marianne Design) tegen. Al een oudje hoor :)
Op een kaart van kraft-karton rood karton geplakt en daarop het dessin-papier. Op het stukje kraft ben ik met een stencil en en distress-inkt aan de gang gegaan omdat het anders wegviel tegen de cirkel(Ali).


Achter de cirkel wat geplozen kokostouw gebruikt. Het woordje "smile" is van Studio Light en daar heb ik wat glitterlijm over gebruikt.
De paddestoelen lagen gestanst in mijn bakje dus ik weet even niet meer van wie die zijn.
Wat plakpareltjes en een stukje touw maken het af.

I think my card speaks for itself. At the De Egel challengeblog you will find the beautiful cards of my teammates.

Doen jullie weer gezellig mee? Op het challengeblog van De Egel vind je de verschillende mooie voorbeeldkaarten van mijn teamgenootjes.
Dit is de prijs die de eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel beschikbaar heeft gesteld...

This is the prize you can win.
Deze gave stans van Marianne Design. Mooie prijs toch?
Jammer dat ik niet mee mag doen hihi.

Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

                                

41 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herfstkaart en helemaal het goede papier bij het thema!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rood met witte stippen :)
    Gezellig, wat een leuk DP hè!! Ik heb er in ieder geval een glimlach van gekregen!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Heel leuk de paddenstoeltjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful. Great design. I love the papers that you used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, de rode paddenstoelen halen het dp gelijk naar voren mooi!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan paddenstoelen geen gebrek op deze leuke kaart, ze komen mooi uit op de sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke herfstvakantie. De cirkelmal geeft een mooi effect.


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je voldoet volop aan de voorwaarde van deze challenge met dat leuke paddenstoelenpapier! En de grote paddenstoel springt er helemaal uit door de cirkel die je er omheen hebt gemaakt, leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super gave kaart heb je gemaakt....
    heerlijk die herfst en al die paddenstoelen...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi herfstkaartje, Miranda!
    Ik heb dat dp ook nog en vind het ook nog steeds mooi
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig papier ook gebruikt met al die paddenstoelen erop. Leuk gedaan ook met het kokostouw erachter, lijkt het net of je in het bos bent met al die stukjes die voor of achter een paddenstoel liggen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge en jen hebt een mooie voorbeeldkaart gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje mooie mal heb je gebruikt en wat een gaaf papier met de paddenstoeltjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rood met witte stippen zat kabouter spille been....

    Mooi kaartje Miranda
    Aan paddestoelen geen gebrek. Gave DP heb je gebruikt.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie rode paddestoel op je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en dat dp is helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf achtergrondpapier heb je gebruikt, Miranda. En je paddenstoelen zijn ook heel mooi. Ik smile omdat ik van paddenstoelen hou.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van dat papier heb ik nog heul veul maar slechts een strookje paddenstoelen over...super leuk op je kaart met die blikvanger in die mooie stans!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk papiertje heb je voor deze challenge opgesnord! Ik vind het echt een supervrolijk kaartje met al die kleine (en grote) paddenstoeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellige paddenstoelenkaart! Dat uitgeplozen kokostouw is echt een leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met de Paddestoelen.
    Het papier is zo mooi met de kleine paddestoelen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart. Heel mooi met dit papier. Het is gek wij waren in het oosten van het land daar hebben we veelal de parapluzwam gezien... wies heeft een foto op haar blog.. heel weinig van de rode vliegenzwammen.. rood met witte stippen en die vind ik nou net het mooist. Een gave prijs. Ik ga proberen mee te doen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart, het papier heb ik ook liggen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind je kaart heel mooi, warm en stoer tegelijk. Dat komt door het gebruik van de kleuren en materialen, heel gaaf gedaan. Ik denk dat ik ook mee ga doen, heb me namelijk al een doel ervoor bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart Miranda, erg mooi zo herfstig in het rood.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart zo in die kleuren.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een mooi en stijlvol kaartje Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou genoeg paddenstoelen zo te zien! Mooi geworden, het is een dankbaar thema voor deze tijd. En zo leuk als je opruimt vindt je altijd wat. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb ze niet geteld hoor, maar het zijn er super veel. Je kaart is enig. En een echt perfect voorbeeld voor de challenge...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kaartje is echt erg mooi!! Komt zo mooi over dat dsp ook.
    Groetjes Elly
    heb deze genoteerd, want met de vorige was ik te laat iets fout gegaan met inplannen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zag deze kaart gisteren avond al, maar was zó moe dat ik niet meer kon reageren. 🙂.
    Maar wat een leukerd is dit zeg!!
    De kleuren combinatie is mooi. Goeie oplossing om het ene stukje met wat inkt te bewerken. Nu komt het nog mooier uit allemaal.
    Dat kokos touw vind ik leuk, beetje "rommelig", past goed bij de kaart.
    En...... de hele kleine witte stipjes op de paddenstoel, aaaah lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie herfstkaart in deze kleurtjes, dat papier heb ik denk ik ook nog liggen..
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart Miranda...supermooie kleuren koos je uit...top!
    Leuk effect geeft het met dat touw erbij.
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie warme kaart heb je gemaakt Miranda. Echt herfst, super leuk!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke challenge en heel gave kaart het je gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart, Miranda!!
    Leuk met de paddestoel en het papier met de paddestoelen!!
    Deze kleurencombinatie vind ik ook echt mooi!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat papier is tof, altijd leuk als je het tegenkomt met opruimen om dat dan weer te gebruiken. de paddenstoel in het middengedeelte past er perfect bij, een mooie kaart Miranda! Gaaf ook die cirkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. This is stunning, the colours and complete design, wow...xx♥

    BeantwoordenVerwijderen