zondag 13 september 2020

Oeps...te laat/ Oops...too late

 Hallo lieve allemaal, na een heerlijk weekend ook nog even een blogpost typen. Ik heb op het moment zo'n zin om te freubelen en ik heb gisteren slakjes zitten stempelen en kleuren. Ik had iets in mijn hoofd maar het werd het steeds nèt niet. Na een hele middag schuiven de boel maar laten liggen...

Vanochtend zag ik tijdens mijn blogrondje ineens de nieuwe challenge bij Dutch Card Lovers: "plaid background" oftewel een geruite achtergrond. En toen wist ik het.... 

Hello dear people, today a "too late" card with little snails and a plaid (stamped) background.


Ik heb de achtergrond gestempeld met een plaid stempel van Carta Bella. Ik gebruik hiervoor mijn Misti waardoor je steeds op dezelfde plaats kunt stempelen als de inkt wat vaag is de eerste keer. 
Nu heb ik het expres maar bij één keer beïnkten gelaten omdat ik dat vage juist leuk vond.
Na het stempelen met een Stabilo stift de groene lijnen toegevoegd.

I stamped the background just one time so it stayed a little vague. With a lime-green felt tip pen I've added lines for some contrast.

En nog een gestempelde tekst in de kaart....


On the inside of the card a stamped text : it's never too late for a birthdaycard. Always handy to have such a card in stock.

Altijd handig om op voorraad te hebben toch?

Het gaat de komende dagen warm worden heb ik begrepen dus ik denk dat ik daar nog even van ga genieten in de tuin. Het zwembad is opgeruimd maar lekker lezen onder de luifel is ook prima :)
Gaan jullie ook nog genieten van het nazomerweer?

Thanks for dropping by, enjoy your day/evening and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*plaid-stempel-Carta Bella-CBCD58045,    *slakjes-Garden Animals-HT1614-Marianne Design,    *tekst binnenin-CS1006-Marianne Design,    *postzegelstans-CR1223-Marianne Design,    *ovaal-Nellie Snellen-MFD057,    *vlaggenlijn-Molly Blooms,     *oeps...-Craft Unlimited-Boekenvoordeel,     *Colorbox pigmentinkt-Heliotrope,     *Derwent Coloursoft




40 opmerkingen:

  1. Ahh wat schattig zijn de slakken Miranda. Je hebt er uiteindelijk ;-) ook een leuke kaart mee gemaakt. Mooie afdruk van de plaid stempel, ik vind dat vage ook mooi. Wat een cadeautje nog even, een paar dagen mooi weer. Mijn boek ligt al klaar, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent snel, voor deze challenge ben je dus echt niet te laat :-) een leuke kaart met deze zelfgemaakte plaid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Miranda. En die tekst is er zo gaaf bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker handig om zo'n kaart op voorraad te hebben, Miranda :-D
    Zo werkt het bij mij ook vaak............even een dagje of zo laten liggen en ineens weet ik hoe ik het verder wil doen.
    Ik vind dit echt supergaaf gedaan!! Leuke tekst......en dan die slakken erop....helemaal af!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht..oeps te laat..en zag ruitjes dus dacht: ooh die was gastdesigner en is het vergeten whaha..hij is énig en ik denk dat je de primeur hebt qua inzendingen!
    Badje tóch weg..je leest het wél op DE DAG hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Miranda.
    Je slakjes zijn niet voor niets gemaakt want ze staan wel heel mooi op je kaart met de prachtige plaidachtergrond.
    Ik zal er niet heel veel van genieten denk ik, best wel wat verplichtingen helaas maar ga het wel proberen, waarschijnlijk onze laatste kans.... Lieve groetxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie achtergrond heb je gemaakt. Leuke kaart. En ja heerlijk nog zo'n nazomer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, Miranda! Die slakjes zijn perfect voor zo'n kaart.
    Gelukkig wordt het hier in Noord-Holland niet echt bloedheet en ik zag alleen maar 2 dagen warmer weer, van mij hoeft het niet zo. Maar ik hoop dat jij volop kunt genieten, ik gun het je van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk zeg.
    Grappig dat het niet wilde lukken, maar dat je uiteindelijk toch een mooie kaart maakte, omdat je op de goede erg werd gezet door een challenge.
    De kleurtjes zijn weer zo mooi.
    Het ovaal zorgt voor een speels effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart is het geworden Miranda. Goed om een kaart soms even weg te leggen.. een heel mooi resultaat met de leuke geruite ovale achtergrond. Mooie kleuren. Inderdaad handig om in voorraad te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda, wat een super leuke kaart maakte je met de slakjes...enig hoor. Ook het plaid effect is goed gelukt.
    Heerlijk nog even wat mooie dagen..genieten maar.
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Miranda!
    Jij bent snel voor de DCL! EN wat een leuke plaid achtergrond heb je gestempeld. Ik moet daar echt even over nadenken. En de slakjes zijn wel erg leuk hierbij. Zeker leuk voor een te laat kaartje. (die kun je ook expres te laat sturen, he?)
    Ik ga zeker genieten deze week, geen nachtdiensten. Vandaag al mijn boek uitgelezen buiten in de zon. kon vandaag nog, morgen en overmorgen zoek ik de schaduw op. hoef ik trouwens niet lang naar te zoeken hoor, de hele tuin heeft op dit moment altijd wel ergens schaduw..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie geruite achtergrond heb je gemaakt en die slakjes zijn superleuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig!! Wat een leuk idee je moet er maar op komen de slakjes zijn zo schattig.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje.
    Jazeker gaan we genieten, gisteren met een vriendin meegefietst die wilde naar de Action, ik zei ik ga wel mee, gaan we daarna wat drinken met een lekker ijsje.
    En vandaag ook genieten in de achtertuin, nee het freubelen staat hier even op een laag pitje, te druk gehad en geen zin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart en die slakjes zijn geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een keileuke kaart met de plaid achtergrond en de te leuke slakjes, zo'n te laat kaart wil iedereen wel ontvangen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij bent ook met deze uitdaging aan de slag gegaan en je plaid is gaaf en je kaart prachtig Miranda! Ik geniet met je mee van de nazomer hoor ben lekker 3 dagen vrij nu.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart, toch wel fijn al die challenges!
    Ga lekker kleuren in het zonnetje denk ik!
    Geniet ervan,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tot gisteren had ik nog nooit gehoord van een plaid achtergrond! En wat heb jij er een gave kaart mee gemaakt. Die leuke slakjes passen er super bij! Veel plezier in je achtertuin!
    Groetjes, Eri
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje! Zeker weten dat ze het je vergeven dat de kaart te laat is als dit leukje in de bus valt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo zie je maar dat iets laten rusten nog weleens wil helpen.
    Prachtig geruit achtergrondje en té lieve slakjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi geworden jouw plaid achtergrondje! En heel leuk die slakjes erbij! De vlaggetjes maken het heel feestelijk, nooit erg om zo'n iets te laat kaartje te krijgen! Fijn dat je meedoet met DCl, Miranda.
    Geniet van de laatste zomerdagen, ik ga lekker golfen vanmiddag, ook leuk. Verder zien we wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 0rachtige kaart Miranda!
    Die plaidtechniek vind ik oeuk!
    Ook die slakjes doen het goed!
    Ja hoor momenteel sit ik al lekker in de schaduw op mijn bankje buiten...
    Heerlijk kadootje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave kaart heb je gemaakt met al die slakken.
    Ook zo apart met deze kleuren, maar dat maakt het alleen maar leuker.
    Fijn dat je opeens het licht zag over hoe je kaart eruit mocht komen te zien, hij is zeker geslaagd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super gaaf! Altijd handig om dit soort kaartjes in huis te hebben.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en wat goed bedacht dat achtergrondje! Ik denk dat ik maar een kant en klaar papiertje ga gebruiken.
    Die slakjes zijn schattig trouwens!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ach zo schattig die slakjes.
    Supermooi en de tekst past er helemaal bij.
    Een tof kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fabulous card Miranda, cute snails.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een supergaaf kaartje leuk dat ruitjes papier en de leuke slakjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn je slakjes schattig, een super mooi kaartje geworden Miranda!
    En de tekst top, fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zijn ze snoezig deze slakjes! Het 'vage' in de gestempelde ruit maakt dat het op stof lijkt vind ik. Gaaf gedaan, zo is een te laat kaartje het zeker waard om op te wachten! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Soms lukt het niet direct maar je ziet wat een dagje laten liggen doet, toch een schattig kaartje geworden in de juiste kleur ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De heerlijke dagen zijn achter de rug. En nu kom ik even genieten van je kaartje met slakjes. Leuk geworden!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leukerd is dit geworden leuk gedaan met de slakjes,ik vind hem Geweldig!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldig resultaat! Goed bedacht en een mooie kleurencombi.
    Bedankt voor je deelname aan deze uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke kaart met grappige slakjes. Zo’n “te laat kaart” komt altijd wel een keer van pas.
    Voor vandaag wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag en een fijne dag toewensen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. leukkkkk met die slakken. zijn altijd te laat haha

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke combinatie van stempel en tekenen. En de slakjes zijn echt grappig. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen