zaterdag 5 september 2020

Mannenkaart met sketch bij De Egel

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Vandaag is het alweer 5 september en dus tijd voor een nieuwe challenge bij De Egel.   Deze keer hebben we weer een sketch voor jullie én willen we een mannenkaart zien....


Dit is de sketch die Erica gemaakt heeft en dit is mijn voorbeeldkaart...


Ik ben begonnen met het kopiëren van speelkaarten op kraft-cardstock. Gewoon de zwart-wit functie gebruikt. De gestempelde tekst is een combinatie van twee verschillende stempels die ik al héél lang heb. De tekst in het ovaaltje en het dessin-papier zijn van Joy/Noor.
Doen jullie weer gezellig mee?

Dit is de prijs die de eigenaar van hobby-webwinkel De Egel beschikbaar heeft gesteld...



Gaaf toch?
Deze challenge duurt weer gewoon twee weken dus tot 19 september 20:00 uur.
Op het challengeblog van De Egel vind je nog meer voorbeeldkaarten gemaakt door mijn teammaatjes. Ook kun je daar zien dat onze laatste challenge méér dan 300 inzendingen heeft dus wij krijgen nog een hele taak om daaruit de winnaar én de top 3 samen te stellen pfffft.

Dank je wel voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*ovaal-Nellie Snellen-MFD057,    *stempels-Autumn leaves-Sande Krieger,    *dessin-papier en tekst-Joy/Noor-6011/0621 en 6011/0419.

30 opmerkingen:

  1. Ik dacht al wáár heeft ze die kaartstempels nu weer gevonden, wát knap gedaan Miranda! Tekst is er perfect bij!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart zag ik al op het blog van de Egel, zó......!! DIE IS LEUK!!!
    De tekst in combinatie met de speelkaarten, soms ben ik gewoon jaloers op mensen die zoiets leuks kunnen bedenken!! En, het past perfect bij de sketch, dus dubbel zo leuk.
    Het dp is niet te druk waardoor de aandacht vooral naar de tekst gaat.
    Heel erg leuk Miranda
    En die prijs......Oh, zucht, die zou ik zó graag winnen, dus, ik ga zeker meedoen!
    (Succes, of beter, sterkte , met het zoeken naar de top 3 en winnaar van vorige maand)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart met de speelkaarten, toeval?? ik kwam van de week een knipvel tegen met speelkaarten ze lagen klaar om er een kaart mee te maken.😀
    Fijne weekend groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Miranda
    Die speelkaarten vind ik zo leuk, echt een mannenkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heee dit heb jij slim gedaan Miranda. Ze passen ook perfect op deze leuke inspiratiekaart met de nieuwe sketch. Een fijn weekend en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi en de sketch is weer zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart mooi. Het kraft kleurt mooi bij het grijsblauw. Je hebt de tekst ook goed bij de speelkaarten bedacht, heel creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer gaaf bedacht Miranda met de speelkaarten en de tekst is heel gaaf! Prachtig voorbeeld weer en ruim 300 deelnemers bij de vorige challenge word nog een hele klus....succes!!!
    fijn weekend en....groetjesssssss Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk gedaan met die speelkaarten.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk gedaan, helemaal bijpassend bij de tekst! Of had je het andersom gedaan, de kaarten bij de tekst :)
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél leuk bedacht met die tekst bij die kaarten ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee, echt een tof kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoere mannenkaart met de speelkaarten en de leuke sketch,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel toffe kaart met de speelkaarten en de leuke tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey bij het zien van de sketch dacht ik meteen aan speelkaarten dan zag ik dat jouw voorbeeld er al had, supermooi hoor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is echt zo ontzettend leuk. Als je een man kent die klaverjast, of bridged..gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een gaaf kaartje met de speelkaarten leuk gecombineerd met de sketch.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat supergaaf verzonnen met de speelkaarten en de tekst, Miranda!!
    Gave mannenkaart <3
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik las net je lieve reactie maar vond het zelf een super sombere foto dus net een nieuw koppie ...ik sta zo niet graag op de foto............

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze is echt super leuk gedaan!
    Je moet er maar opkomen,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart Miranda, ook zo lekker stoer. Goed bedacht met de speelkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie mannenkaart Miranda. Leuk bedacht met die speelkaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie mannenkaart, super leuk met de speelkaarten.
    Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo mooi uitgewerkt met die speelkaarten, knap!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuk kaartje heb je gemaakt voor een man, niet altijd eenvoudig, lijkt me
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie mannenkaart!
    Ik maak vaak kaarten voor een bridge club,deze ga ik dus onthouden:)
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke mannenkaart volgens de schets gemaakt Miranda. Handig en mooi om op kraftpapier te kopiëren . Geeft een leuk effect groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen