maandag 10 augustus 2020

Zeepaardje voor de zomerlift.../Seahorse...

 Hallo lieve mensen, vandaag op deze tropische maandag een nieuwe zomerlift met Marfien. De opdracht was: "gebruik een omgevouwen stukje papier"...en deze kaart van Colien was het uitgangspunt.

Ik heb er een zomerse kaart met meerdere omgevouwen hoekjes van gemaakt....

Te warm om veel te typen. Als jullie me missen ben ik hier....

Met uitzicht op deze bloemenpracht en een koel drankje en goed boek binnen handbereik...

Dank je voor je bezoekje, blijf koel, goed drinken en tot blogs.

Lieve groetjes Miranda 

33 opmerkingen:

  1. Wat heb jij daar een gezellig fris hoekje.
    Ik kan me wel voorstellen dat het daar nu beter is dan achter de computer.
    En toch nog even de tijd genomen om een hele mooie kaart te maken.
    Je hebt een prachtige lift gemaakt.
    Ook je kaart geeft een vakantiegevoel.
    Zonnige groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Miranda.
    Hou het koel 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lift!
    Keep cool en rustig aan, dan lukt het allemaal wel!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh , ben jij daar. Jij zoekt verkoeling.
    Snap het ,hier is 32 graden buiten.
    Maar liftkaart is super mooi.
    Geniet nog in je zwembad.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda.je hebt gelijk
    Lekker afkoelen in je bad inde tuin. Wij zitten oom lekker in schaduw bij het water.ben de laatste tijd ook niet veel op de bloggen geweest.je bent een kilometer kaart gemaakt. Ik kijk nog even verder bij je want ik ben even niet bij je geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijk zomers kaartje, leuk gelift. Hier waait het al een beetje, aan de Schelde is het aangenaam, maar ik blijf toch maar thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart en leuk dat jij je hoekjes anders hebt gevouwen. Jammer dat ik niet bij je om de hoek woon, wat een heerlijk verkoelend "groot" zwembad geniet ze!!!! en laat je boek niet in het water vallen, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lift kaart, groot gelijk lekker in het water liggen veel te warm. Prachtige tuin en wat een mooi witte paspop staat er in je tuin.
    Geniet van je zwembad groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit goed bedacht Miranda, super leuke lift ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vergeet ik nog te typen dat ik straks kom zwemmen bij je, hihi. Op dat luchtbedje is het denk ik wel een beetje uit te houden? Wat zijn je bloemen mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke uitvoering van de liftkaart Miranda. Mooie papier en leuk zeepaardje.
    Heerlijk hoor, een zwembad in de tuin. Geniet er lekker van, net als van je uitzicht en je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zeg, heerlijk zo'n bad! Daar is het wel in uit te houden!
    Heel leuk kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldige leuke zomerse kaart heb je gemaakt! Prachtig die bloemen en een heerlijk verfrissend zwembad. Geniet er van!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woow een zwembad in de tuin, wat heerlijk, Miranda!
    wij hebben een postzegeltuin, daar kan geen zwembad staan, maar gelukkig heb ik persoonlijk niet zoveel last van de warmte, binnen wordt het gelukkig niet warmer dan 25 graden en boven is het wel heet maar met 3 ventilators gaat het ...
    Je kaartje met die omgevouwen hoekjes vind ik superleuk!
    Heel leuk bedacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O heerlijk, ik zie je daar al dobberen.
    Je kaart past prima bij je relaxplekkie, leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk en mooi kaartje! Heerlijk om te dobberen op het water en wat staan je bloemen nog mooi, bij mij niet meer want ze zijn verbrand door de zon.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave liftkaart...heel leuk gedaan!
    Ik geloof dat ik die mal ook nog ergens heb...gaaf hoor!
    Ook dat zwembad is een uitkomst...heerlijk hoor. Geniet ervan zou ik zeggen.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo wat heerlijkeen zwembad, dat is goed uit te houden.
    Je kaart is erg lduk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke waterkaart heb je ervan gemaakt. Echt super. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk ook met meerdere omgevouwen hoekjes Miranda.
    Wat een heerlijk plekje heb jij zeg,geniet er maar lekker van.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk hoe je de kaart naar eigen inzicht hebt gemaakt! Leuk met die visjes, vast geïnspireerd door je zelf, zwemmend in je bad! Lekke zeg! Af en toe even afkoelen... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a beautiful card ❤️ Love the folding 😍
    Love your pool too! Enjoy and stay safe 🙂
    Thanks for your kindness in my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke lift met de hoekjes in het midden!
    Lekker hoor, hier ook 's morgens de klusjes en 's middags af en toe even plonsen en een boek of puzzelboekje erbij.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heerlijk zo'n zwembad in de tuin!!
    Geniet er lekker van ;-)
    Je kaart is superleuk.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het zeepaartje en de visjes leuk tafereeltje is het zo wat een heerlijk plekje heb je daar zo tussen de mooie bloemen en planten
    geniet er maar lekker van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke uitwerking, Miranda. Mooi zeepaardjes en lieve visjes.
    Jij voelt je ook vast een vis in je eigen zwembad. Je zorgt goed voor jezelf! Gelijk heb je. Wij hebben airco, dus ik ben binnen te vinden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo, je hebt het goed zo met dat verfrissende bad!
    Een mooi zomerse lift!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hi hi ik zie wel waar jij je inspiratie vandaan hebt! Doe je goed & je kaartje is superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heerlijk dat bad, ik zei tegen Ed als het zo warm blijft, dan wil ik ook een badje 😀. Je hebt een gave lift gemaakt.. Ik was vandaag naar de orthopeed, mijn voet moet weer opnieuw geopereerd worden, diepe zucht..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie zomerse lift kaart Miranda.
    Ach wat leuk plekje heb je daar, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaart!! En wat een heerlijk zwembad. Groot gelijk, geniet ervan.
    En wacht maar even met naar Giethoorn gaan tot na de covid. Bootje varen is prima te doen. Maar het is ook super om over die bruggen te lopen en dat is nu niet ideaal.
    (wij gaan iedere zomer toch wel een dagdeel varen, veel te leuk)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gaaf kaartje met dat zeepaardje!
    Gelukkig hebben wij sinds kort airco dus ik zit binnen en heb tussendoor wat papier geverfd en buiten laten drogen.
    Heerlijk zo’n bad....heel eerlijk, ik heb er eentje gekregen maar nog steeds niet opgezet ....alleen maar voor mezelf doe ik dat niet gek hè.
    Kun jij een boek lezen op je luchtbedje in het water?
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaartjes ! en ZALIG je eigen zwembadje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen