donderdag 20 augustus 2020

Vijftig jaar getrouwd../Fifty years of marriage...

 Hallo lieve mensen, allereerst dank je wel voor de leuke reacties op mijn driehoekjes-kaart. Dat was weer gezellig om te lezen. En jullie weten toch dat als jullie tips/vragen hebben dat die ook welkom zijn hè?

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today a card for a fifty years of marriage anniversary. All in white/gold...

Vandaag zou ik normaal gesproken een kerstkaart plaatsen, want het is natuurlijk kerstkaarten-donderdag bij 52 WTC, maar soms loopt het even anders. Ik las pas dat Rosina, mijn dt-maatje bij 52 WTC, vandaag 50 jaar getrouwd zou zijn en dáár moet natuurlijk een kaart voor gemaakt worden ;P.

Ik ben in wit/goud gebleven omdat ik zag dat haar uitnodigingen voor deze dag ook in wit/goud waren. De basis is gestans met een Studio Light stans. Eerst wit, dan goud en dan weer wit. Door de gaatjes een wit lintje geregen. Ik wilde dat de kaart bleef staan dus aan de achterkant de standaard-stans van Joy gebruikt.

The shape of the card is made with a die from Studio Light (see below). Trough the holes I put a white ribbon. The card is standing up thanks to the pendant-die at the back.

Een hart uit goud en een kleiner hart (Nellie Snellen) uit wit gestanst. De namen van het bruidspaar en gefeliciteerd erbij. Twee champagneglazen om te proosten en de tekst gestempeld en op goud gemat.

Bovenaan een organza strik met daarbovenop een kleiner strikje in wit met gouden sterretjes.

At the top an organza bow with a tiny bow on top. Thanks for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Deze kaart is dus helemaal zonder dessin-papier gemaakt en dus kan ik jullie ook nog even herinneren aan de lopende challenge bij De Egel om géén dessin-papier te gebruiken. Deze challenge loopt tot 4 september 20:00 uur.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*vorm kaart-Studio Light-SL251,    *hart-Nellie Snellen-MFD072-wavy heart,    *letters Tattered lace-465923-charm bracelet,
*glazen-Creatable LR0504-Marianne Design,   *gefeliciteerd-Creatable LR0651-Marianne Design,    *gestempelde tekst-KJ1721-Marianne Design,     *standaard- Joy-6002/0678



35 opmerkingen:

  1. Prachtig. Leuk idee om nog een mini-strikje op de grote strik te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik dat bericht heb gemist! Maar jouw kaartje is prachtig geworden! Heel chic met dat goud en wit. Heel mooi gedaan! groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt voor het bruidspaar.
    Toch heel gepast in het wit met de gouden accenten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een plaatje Miranda! Door het goud krijgt de kaart een stijlvolle uitstraling. Leuk is dat kleine strikje bovenop de grote, dat zou ik zelf niet bedacht hebben, maar dat ga ik nu onthouden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een chique kaart, Miranda! Heel mooi gedaan, echt een kaart die romantisch is ook, prachtig voor deze gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, chique kaart voor het gouden paar, helemaal in de stijl van hun kaart. Jammer dat het feest niet door kon gaan, maar een kaartje zal zeker gewaardeerd worden, ik heb er ook een gemaakt en gestuurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hadden inderdaad hetzelfde idee vandaag!
    Je hebt een leuke kaart voor Bart en Rosina gemaakt Miranda.
    Wel sneu dat het feest vanwege de val van Bart niet door kan gaan.
    Maar ze worden vast verwend met heel veel leuke kaarten.
    Ik heb hem vanochtend vroeg bij hun in de brievenbus gedaan en wat was het mooi versierd! Er stond ook een mooie boog met de namen erin....heel feestelijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een chique kaart voor het gouden bruidspaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super chique en kunstig gemaakt deze kaart en daar zullen ze zeker blij mee zijn.
    Het goud krijg jij goed op de foto, knap!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben inderdaad dezelfde kleuren aangehouden, Miranda. Maar de kaarten zijn toch heel anders. Ik vind de jouwe heel erg mooi met prachtige details.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart voor Rosina en Bart hun gouden jubileum. Ook leuk dat je het goud in je kaart verwerkt hebt en is mooi bij het wit.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw prachtige kaart alles past mooi bij elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart voor het gouden bruidspaar.
    Zo mooi gemaakt top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Chique! Ik hou absoluut niet van goud, maar dit is echt wel een topper. Ik ga mijn mening moeten herzien ;)
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart voor het gouden bruidspaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je voor Rosina en haar man gemaakt. Leuk persoonlijk met hun namen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor Rosina en haar man. Ik heb die van mij gisteren al afgegeven en ze vertelde dat ze al verschillende kaarten had ontvangen. Heel leuk idee om haar uitnodiging te liften.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, bijna de uitnodiging gelift, een heel mooi en feestelijk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Miranda,
    wat heb jij een super mooie kaart gemaakt voor Rosina en Bart. Schitterend met al dat goud...en zo jammer dat hun feestje niet door kon gaan. Ik hoop dat ze een berg post krijgen, dat verzacht het leed een beetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een sjieke kaart maakte je voor Rosina en Bart.
    Heeel mooi met de gouden details.
    Ze zijn flink verwend want ik heb er al veel voorbij zien komen, de mijne plaats ik morgen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart voor Rosina en Bart. Mooi dat je in de sfeer van hun uitnodiging bleef.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige en chique kaart heb je voor Bart en Rosina gemaakt! Heel mooi, hopelijk fleurt de post hen flink op, wat een pech.. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kaartje voor Rosina! Die strik maakt het lekker feestelijk.
    Leuk dat je ook aan het borduren bent. Het voordeel van een kaartje borduren vind ik altijd dat je rustig kan blijven zitten want je hebt er weinig voor nodig.
    Ik knutsel aan de keukentafel dus ik moet vaak opstaan om iets uit de kast te pakken wat ik dan vergeten ben klaar te leggen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely designed creative card, fabulous colours combined here.
    Enjoy your weekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi deze kaart voor het gouden paar, Miranda!
    Inderdaad prachtig stijlvol met die mooi vorm kaart en die gouden accenten! Het strikje op de strik vind ik heel leuk bedacht en maakt de kaart helemaal af,
    Hopelijk krijgen Bart en Rosina heeeeeeel veel post, dat verzacht het allemaal wat...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart heb je voor Rosina gemaakt!
    De kaart die ik gisteren van jou kreeg was ook weer supermooi..leuk hoe je de kaart hebt opgebouwd met de labels.Staat hier weer te pronken op de kast.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart, heel mooi in goud en wit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super, hij is prachtig, mooie combinatie goud met wit!
    Alvast een fijn en hopelijk koeler weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi en stijlvol kaartje voor het gouden bruidspaar.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er erg feestelijk uit in die kleuren, hiervoor moeten wij nog 10 jaar sparen ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw ! Wat een mooie kaart heb je voor Rosina en Bart gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen