zondag 19 juli 2020

Ziek.../Sick...

Hallo lieve mensen,  dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Ik zal even niets plaatsen want ik ben sinds woensdagavond flink ziek. Het begon met hoge koorts op  donderdagochtend,  toen al 39.3 en die koorts komt en gaat. Ik ben inmiddels getest op Covid 19 maar dit is het gelukkig niet. Het ene moment voel ik me een hele piet (op de bank) maar zodra ik iets ga doen gaat het weer niet. Zo op de bank met mijn tabletje en een leesboek ziek ik het maar uit.  Onze vakantie is dus ook niet echt wat we ervan hoopten maar gelukkig zijn we thuis.
Duimen jullie dat het snel beter gaat?
Lieve groetjes Miranda

Hello dear people, since wednesday I have been suffering from high fever( 39 .3) and this fever comes and goes. I can't do anything but laying in bed or on the couch with my tablet or a book. So no crafting and no blogposts. 
I've been tested on Covid 19 but that was negative (thank god). So just hoping it  will pas soon.
Greetings Miranda 

58 opmerkingen:

  1. ah Miranda, wat is dat nu sneu voor jou/jullie...
    ziekzijn is al niet leuk maar in je vakantie dubbel vervelend! Wel een opluchting te lezen dat het niet gerelateerd is aan Covid19...
    Beterschap en natuurlijk zal ik duimen samen met Saartje
    dat je snel weer op de been bent!
    Dikke kus van afstand, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap Miranda.
    Gelukkig geen Covid, maar ook dan kan je je flink beroerd voelen.
    Snel maar weer opknappen ...
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap Miranda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei Miranda, ik schrok toen ik je titel las.
    Dit is zeker niet leuk! En gelukkig geen Corona maar hopend ben je snel weer opgeknapt zo zonde in je vakantie.
    Ik hoor van de week in mijn omgeving al dat er meerdere getest zijn...ook geen corona..maar toch erger ziek dan dat ze normaal met een griep zijn.
    Wens je heel veel beterschap.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach jeetje...dat is niet fijn, Miranda. Beterschap en hopelijk knap je snel weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik schrok Miranda bij het lezen van de titel...ppfff gelukkig geen covid! Ik hoop dat je snel weer opknapt hoor...veel beterschap gewenst! 💐
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel beterschap Miranda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach goss meis, wat vervelend! Het wordt gelukkig vanaf maandag wat minder warm want die hitte is ook niet fijn als je koorts hebt. Beterschap en pas goed op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig geen Corona, maar je voelt je er niet minder beroerd om. Hopelijk knap je snel weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohwww...balen Miranda maar gelukkig geen Covid! Dat dit nu net in jullie vakantie moet zijn hè?! Maar niets aan te doen meis en helaas gewoon uitzieken....heel veel beterschap!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend voor je, Miranda
    Ik duim voor je dat je snel weer opknapt.
    Veel beterschap!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach arme Miranda, zo ziek en ook nog in je vakantie....
    Houd je haaks meid en ontzettend veel beterschap!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat het geen Corona is, maar wel vervelend dat je je zo ziek voelt. En dan nog in jullie vakantie ook.
    Heel veel sterkte en hopen dat je snel opknapt.
    Liefs,
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte en beterschap Miranda. Een geluk dat het geen Corona is, maar toch vervelend dat je je eigen zo beroerd voelt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hè, wat vervelend dat je zo ziek bent en dan ook nog in jullie vakantie. Gelukkig is het geen corona. Veel sterkte en van harte beterschap.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Miranda wat erg dat je zo ziek bent! Gelukkig geen corona!
    Hoop dat je gauw weer wat beter bent!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Verdikkeme Miranda, wat sneu voor jou en Tim.
    Ziek zijn is nooit leuk en vooral niet in de vakantie. Erg naar dat je je zo naar voelt, ben blij om te lezen dat het geen Covid is. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en opknapt.

    Beterschap!!

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach Miranda, arme jij, ook net in je vakantie, wat een pech. Van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer dat je ziek bent juist in je vakantie, veel beterschap en neem je rust.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach wat vervelend nou Miranda, ziek zijn in je vakantie
    Gelukkig is het geen Covidis... maar dan nog is ziek nooit leuk
    Van harte beterschap meis...hopelijk voel je je snel beter!!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een pech Miranda!
    Lust je kippensoep, lekker kippensoep gaan eten.
    Helpt bij mij ook vaak als ik niet lekker ben.
    Wens je van harte beterschap toe.
    Virtuele knuffel, liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeps dat is niet leuk, gelukkig géén Covid, maar als je koorts hebt, kun je je flink ziek voelen.
    Heel veel beterschap,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. He wat balen zeg, ook nog in je vakantie! Wel fijn dat het geen Covid 19 is, maar je zal je er niet minder ziek om voelen misschien. Veel beterschap gewenst! En natuurlijk duim ik dat je snel beter bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat sneu, hebben jullie vakantie ben je ziek. Gelukkig geen corona, heb je niet die isolatie toestanden. Dan kan je maar 1 ding doen en lekker uitzieken. beterschap. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Getver wat super vervelend voor je dat je zo ziek bent Miranda! Een (schrale) troost dat het geen COVID-19 is..... maar toch.
    Ik wens je een voorspoedig herstel.... en ziek het goed uit!!!
    dikke knuffel Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bij ziek denk je meteen corona.
    Maar gelukkig is dat het niet.
    Heel veel beterschap.
    En knap maar gauw weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gelukkig geen Corona, zo vervelend ziek zijn. Heel veel beterschap en sterkte gewenst.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beterschap en hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat vervelend Miranda, hoop dat je je snel weer beter voelt!
    Beterschap,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. van harte beterschap Miranda en fijn dat het geen corona is.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat vervelend dat je ziek bent. Gelukkig dat het geen Corona is. Heel veel beterschap en hopelijk ben je weer snel de oude.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou beterschap dan voor jou! Hoop dat je je hobby snel weer kunt oppakken! Maar gezondheid gaat voor! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Veel beterschap voor jouw Miranda Xx....
    Grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ach Miranda wat vervelend heel veel beterschap.
    Liefs Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ach wat jammer nou maar gelukkig geen corona!!! Ik zou zeggen neem lekker paracetamol en ziek het maar goed uit....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel veel beterschap en gelukkig is het geen Corona! Goed uitzieken xxx
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bah wat vervelend! Hopelijk knap je gauw weer op, beterschap!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. heeel veeel beterschap en ik hoop dat je snel opknapt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel veel beterschap. Hoop dat je snel opknapt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh jee Miranda, ik schrik ervan.
    De eerste gedachte is natuurlijk meteen "wel of geen corona".
    Gelukkig ben je negatief getest!! Dat zal een hele zorg minder zijn.
    Je zal je niet minder ziek voelen, koorts doet zoveel met een mensen lichaam. Ziek het goed uit een pas goed op jezelf. Neem de tijd, de rust en genoeg blijven drinken.
    Sterkte en geef je eraan over, want dan knap je het snelst weer op.
    Lieve groet, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Niet leuk om nu ziek te zijn, gelukkig geen civid...
    Hopelijk voel je je ondertussen al wat beter.
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hè bah, wat naar!! Gelukkig geen Corona! Maar veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hope you feel better soon Miranda, fortunate not the virus.
    Hugs and take care Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gelukkig geen corona, maar het is niet fijn om ziek te zijn. we zijn inmiddels wat dagen verder dus ik hoop dat je al wat bent opgeknapt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel veel sterkte en ik hoop dat het ondertussen alweer wat beter gaat met je. Gelukkig heb je geen corona.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel veel sterkte Miranda, hopelijk al wat beter.
    Lieve groetjes Doris xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gelukkig geen corona maar wel vervelend natuurlijk! Hel veel beterschap en rustig aan maar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat vervelend! Hopelijk kan je toch een beetje genieten van al het moois dat op de verschillende blogs voorbijkomt en ik duim mee dat je er snel bovenop bent.
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Miranda, Hopelijk ben je ondertussen al weer aardig opgeknapt. Zo niet dan van harte beterschap!!
    Hopelijk toch een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Thinking of you Miranda, get well, glad your result was negative like mine, but still look after yourself.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oooh heel vervelend gelukkig geen corona....
    Heel veel beterschap!!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ooh Miranda, ik dacht "even kijken wat Miranda heeft gemaakt", zie ik dit berichtje. Ik hoop dat je je inmiddels al weer een stuk beter voelt. Wat lief, dat je bij me hebt gereageerd gisteren. Heel veel beterschap! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik was even een rondje kerstkaartjes aan het kijken, lees nu je berichtje. Hopelijk ben je weer wat opgeknapt? Anders heel veel beterschap!!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Miranda. Ben de laatste tijd niet zoveel op de bloggen geweest. Zie nu je berichtje op het blog dat je flink ziek bent geweest.hopelijk geen corona... Ik wens je veel beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen