zondag 7 juni 2020

Dat verdient een bloemetje.../ This deserves a flower...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Vandaag de kaart die ik als gast-designer maakte voor het Cheerful Sketches Challenge Blog...

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today a card that I've made as a guest-designer for https://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ according to their sketch...


De digi (Sheepski Design) kreeg ik toegestuurd en heb ik ingekleurd met stiften. Rondom de vaas wat glitterstipjes gezet. Gestanst met de cirkels van Nellie Snellen en geplakt op een geschulpte stans van Precious Marieke. De tekst-stempel is met groene inkt gestempeld.
Ik heb wel zitten stoeien met de sketch deze keer, de lijnen klopten niet op de een of andere manier.
Het dessin-papier is een ouder blokje (2013). Zowel de vlinders als de tekst zijn van Joy.
De kleuren op de computer zijn fletser dan in het echt maar ik kreeg het niet beter...sorry.

The digital image is from Sheepski Design and is colored with markers. I used some glitterglue to make some dots. The design-papers are from an older paperstack. In reality the colors are more bright , sorry.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
lieve groetjes Miranda

*dessin-papier-New Bloom-Trimcraft (2013),    *stempelinkt-library green- Archival ink,    *cirkelstans-Nellie Snellen-MFD055,    *vlinderrand-Joy-6002/0251,    *stempel-Joy/Noor-6410/0019,     *geschulpte cirkel-Precious Marieke-PM10057

40 opmerkingen:

  1. Prachtige vlinderrand en een erg mooie kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie GD-bijdrage Miranda en dat je er moeite mee had is nergens aan te zien (Ik heb vrijwel altijd moeite met sketches, ben beter in "aanrommelen" hihi). Je Egel-creatie vind Ik ook super leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Miranda.
    Het papier heb ik ook nog liggen.
    En nog steeds mooi...........maakt niet uit dat het 'ouder' is ;-)
    En soms lukken foto's niet zoals je wilt....heb ik ook 'last' van.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Miranda.
    Mooi Vlinderrandje .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je GD kaart is prachtig geworden, Miranda. Ik vond het deze keer ook een wat lastigere schets. Maar het is je tóch gelukt!
    Wel jammer hè, dat de kleuren soms niet zo erg mooi overkomen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje met een mooie digi erop.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Miranda, ik vind de kleuren ook erg mooi.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Miranda....mooie bos tulpen en de vlinderrand is ook erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo wat een schitttende kleuren heb je gebruikt Miranda! Het is niet te zien dat je het er moeilijk mee hebt gehad want hij ziet er super uit. En die bloemenvaas met mooie tulpen....prachtig ik houd van tulpen. Een fijne zondag verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige gast designer kaart in deze kleuren!
    Ja, soms is het moeilijk om bepaalde kleuren op foto vast te leggen. Gelukkig hebben we onze inbeelding nog, dus wij zien de echte kleuren;)
    Sketches vind ik altijd moeilijk, dus petje af het ziet er goed uit.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart in prachtige kleuren!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is dit geworden! Een mooie sketch ook! Straks even kijken! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had de schets al vaker gezien maar hij leek me zo druk met al die vlakjes. Dat heb je prachtig opgelost door de kleuren allemaal zo mooi bij elkaar te laten passen. Heel mooi kaartje. Ook het tekstje erbij vind ik heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een mooie kaart geworden. Ja soms zonde als de foto's iets anders weergeven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooi kaartje heb je gemaakt Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je volgens de schets gemaakt Miranda. mooi met dit papier. ik heb dit blok ook.... Het was inderdaad even stoeien. IK had ook moeite om een kaart te maken volgens de schets. Je hebt de leuke digi gebruikt. Ik kan helaas dit niet uitprinten... Jou kaart is super geslaagd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart in een mooi kleuren combi. Het lijkt me een moeilijke sketch maar je hebt het heel goed uitgevoerd. Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het lijkt mij ook een lastige sketch, ik dacht eerst dat het 2 stroken waren, maar het zijn 4 stukjes. Je hebt mooie kleuren gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart. Het heeft wel iets intrigerends dat de lijnen van de lay-out niet kloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie bos tulpen.
    Mooi gekleurd, goed gelukt hoor.
    Ik zit ook steeds naar die sketch te kijken, ik ga er gauw eens een kaart mee maken, want ik kom er ook niet helemaal uit als ik er maar kijk.
    Soms is het ineens heel moeilijk😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je mooi designpapier gebruikt om dit vrolijk kaartje te maken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi Miranda. Ik ben vandaag bezig geweest met de sketch en ook bij klopt het niet helemaal maar ook weer wel. Als het in de basis maar goed is en jouw kaart is een heel mooie. Jammer dat we niet in de tuin kunnen zitten lezen, he? Ik ben van nood maar aan de freubel gegaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke tulpenkaart is dit geworden Miranda, heel mooi die vlinder rand bovenaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful designed card most adorable colours and result. x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart in deze kleuren mooie vlinderstans.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Hihi ik vond 't ook een lastige sketch;) maar jij hebt er een pracht van een kaart mee gemaakt Miranda.
    Ja... en van die fletse kleurtjes... klinkt mij ook heel bekend in de oren;)
    Geweldig leuk dat je deze maand onze gastdesigner bent bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart Miranda, leuk met die vlinderrand. Ik denk dat ik deze sketch deze maand maar links laat liggen, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Miranda eindelijk vind ik nog eens de tijd om je te bezoeken
    Een heel leuk kaartje heb je weer getoverd ... liefs 🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart en vlinders bovenop! Altijd gezellig zo'n mooie bos tulpen!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Je designpapier past erg mooi bij de digi, mooie kleuren zo.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart, mooi papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi zoals het plaatje past bij het papier, Miranda! Gaaf kaartje ! Sheepski Design, daar heb ik ook wat van. Volgens mij die leuke kerstkabouters.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi in die twee kleuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig deze kleurencombie, Miranda!
    Heel mooi kaartje met die lijnen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goed gelukt met deze schets en die vrolijke bloemen digi
    best lastige kleuren maar het past prima

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke sketch en geweldige kleurencombinatie! Ik zou alleen niet weten wat er niet klopt aan de lijnen...ik heb hem in elk geval heel erg goedgekeurd!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke vrolijke kaart Miranda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi kaartje en wat een leuke kleurencombinatie!
    Heel leuk ook die vlinders aan de bovenkant!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Miranda,

    Wat een mooi kaart is dit. Zag dat ik alweer achter loop bij qua bezoekjes...deze dame kan je tempo niet bij benen hihihi

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie kaart in een mooie kleurencombinatie, is een beetje een lastige sketch vind ik. Gave mannenkaart met de bierflesjes.
    Ik hoop dat alles nog goed gaat met je. Dank je wel voor je trouwe reactie's, dat doet me goed.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen