donderdag 2 april 2020

Reminder 52 weeks to Christmas / kerstkaart week 14...

Hallo lieve mensen, hoe is het met jullie? Hopelijk allemaal nog in goede gezondheid? Hier gaat alles gelukkig z'n gangetje. De wond bij mijn moeder ziet er heel mooi uit en het opknappen gaat (mede door de gedwongen rust) voorspoedig, gelukkig. Wat ik wel merk is dat ik slecht de rust kan vinden om te lezen of te freubelen en misschien is dat bij jullie ook zo. Er kunnen namelijk nog heel veel deelnemers bij hoor, bij de challenge van maart...
Om jullie geheugen op te frissen, dit is de sketch....

Hello dear people, I hope you all are feeling fine? Today a reminder for the challenge that is running on 52 weeks to Christmas until tonight 23.55 dutch time. This is the sketch you have to work with..


en dit is de reminder die ik er mee gemaakt heb....

and this is the reminder I've made...


Het dessin-papier is va CraftSensations. Ik heb de tag met lieve pinguïn pas gescoord voor de helft van de prijs bij Boekenvoordeel en maar meteen gebruikt. Is het geen dotje?
Op z'n neusje en op de oogjes zit wat glossy accents voor de glans.
Op de mutsrand en aan de punt heb ik Flowersoft gebruikt, dat geeft een leuk pluizig effect.
In plaats van het touwtje dit keer een slinger gebruikt waarvan de lampjes gekleurd zijn én voorzien zijn van een laagje glossy accents. In het hart van de ijskristallen een glittersteentje geplakt.
De sterren hebben wat glitterlijm gekregen.

Meedoen met de challenge kan tot vanavond 23.55 uur en je kunt je kaart HIER(KLIK) linken.
Je kerstkaart voor week 14 (dus niet volgens de sketch) kun je HIER(KLIK) linken.

Thanks for dropping by and take care.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje en pas goed op jezelf.
Lieve groetjes Miranda

*tag met pinguïn-Yvonne Creations-YCD10179,    *slinger-Yvonne Creations-YCD10036,    *sterren-CraftEmotions-115633/0121,    *flower soft-polar white,   *glitterlijm, glossy accents, plaksteentjes

37 opmerkingen:

  1. Wat fijn te horen dat jet stilletjes aan beter gaat met je moeder Miranda. Het begint te komen dat ik meer rust heb voor te freubelen alleen de nachten zijn erg onrustig.
    Je kaart is zo leuk , vrolijk met de pinguïn.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Miranda, en glossy accents is leuk spul vindt ik. Ah goed te horen van je moeder.
    Ik begrijp je helemaal, zat gisteren met mijn boek in de zon..was aan het lezen maar die rust is idd totaal niet. In het freubelen begint het ietsjes terug te komen. Slapen gaat wel goed, want we zijn zo snel moe..dat we echt wel zo in slaap vallen..van al die spanningen overdag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met een lieve pinguin. Ik heb mijn kaartje net gelinkt.
    Ik herken die onrust ook wel. Ben met van alles bezig, maak niks af en heb eigenlijk ook weinig zin.... Zal wel weer komen.
    Fijn dat het zo goed gaat met je moeder.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart heb je met de sketch gemaakt, Miranda.
    Fijn dat de genezing goed gaat bij je moeder, een hele zorg minder. Dat onrustige herken ik wel. Het lukt me hier ook niet echt om me lang ergens op te concentreren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een schattige kaart, met zo'n leuke pinguïn ! Gelukkig gaat het al beter met je moeder. Ja, ik ben ook wat onrustig met al die Corona-berichten.. Blijf gezond ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Miranda
    Wat fijn te lezen dat het mrt je moeder betrr gast naar omstandigheden!
    Voor mij is juist nu het creatisf bezig zijn een hele fijne uitlaatklep ten opzichte van mijn werk, even alles loslaten.....
    Jouw voorbeeldkaart vind ik herl leuk met dat schattige kopje van een pinquin!
    Liefs en hou je taai, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt met deze sketch, de puinguïn staat echt in de spotlight. Wat fijn dat je Moeder langzaam vooruit gaat, mede dankzij jou goede zorgen! Dat onrustige gevoel is bij mij omgeslagen in berusting. We moeten er allemaal doorheen. Sterkte met alles.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het met je moeder beter gaat. Ik begrijp wat je bedoelt met de rust niet kunnen vinden om te lezen of knutselen. Drie jaar terug was mijn man ziek en toen had ik dat ook. Nu heb ik dat niet gelukkig.
    Voor ik het vergeet je hebt een mooi kerstkaartje met een lieve pinguin gemaakt.
    Groetjes en sterkte met je moeder, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de lieve pinguin Miranda! Dat doe je goed meteen iets nieuws gebruiken. Je hebt de kaart mooi afgewerkt met allerlei kleine accenten. De onrust herken ik ook, de inspiratie begint nu gelukkig weer wat op gang te komen. Fijn dat het met je moeder de goede kant op gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooooh wat issie leuk de pinguin met zijn kerstmuts en sjaal leuk dp papier heb je gebruikt
    fijn dat het beter gaat met je moeder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de grappige pinguin Miranda!
    Groetjes en blijf gezond he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat het moeder je goede kant opgaat.
    Wat een leuke kaart is dit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel schattig, die pinguïn, Miranda. Mooie reminderkaart maakte je.
    Fijn dat het met je moeder goed gaat.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke en vrolijke kaart Miranda.
    Fijn dat het vooruit gaat met je moeder en dat je ook weer wat tijd voor jezelf hebt!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn nieuws, hopelijk blijft het positief vooruit gaan!
    Wat is je kaart super leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk vrolijk kaartje met deze kleuren! en de sketch leuk uitgevoerd. We gaan rustig door met binnen blijven en hopelijk wordt het weer wat beter, dan lekker in de tuin bezig gaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje Miranda! Leuk papier is dit! Goed nieuws van je moeder, mooi het het zo goed geneest, dat kan bij ouderen wel eens langer duren.
    Herkenbaar, ik maak nu ook weinog kaartjes, weinig inspiratie. Dan is de andere hobby: haken en breien fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke kerstkaart heb je weer gemaakt! Zo heel anders dan je eerste voorbeeld voor deze challenge...
    Fijn dat het met je moeder naar wens gaat!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaaaaw kijk die schattige pinguïn onder de mooi verlichte slinger pronken. Een hele leuke kaart Miranda. Ik heb het met lezen,ondanks dat de boeken wel mooi zijn doe ik er zoooo lang over,kan me niet goed concentreren....zal wel met de hele situatie te maken hebben,bah. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat het met je moeder beter gaat!
    Je kaart is heel leuk en vrolijk.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lezen is voor mij nu ook lastig, ik sla gewoon niks op, maar kaarten maken gaat prima. Fijn dat het met je moeder weer beter gaat. Je hebt een mooie grappige kerstkaart gemaakt, leuk met de lampjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja je moet je erzelf toe zetten om wat te gaan doen wij doen soms bewust de tv uit en zoeken ontspann8ng.
    Leuke kaart is het geworden! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel lief en schattige kerstkaart. het is ook een leuke sketch. Gelukkig gaat het met je moeder weer wat beter en zijn jullie ook nog in goede gezondheid. Het knutselen bezorgt mij ook niet echt afleiding, ik ben meer papier aan het verknippen dan anders en heb totaal geen inspiratie. Wel vind ik afleiding in lezen dat scheelt. Helaas moet ik ook nog steeds werken wat van de ene kant afleiding is maar aan de andere kant niet fijn om van huis te zijn. Gelukkig is er bijna niemand op kantoor dat scheelt iets. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart Miranda! Fijn dat je moeder zo goed vooruit gaat!
    Terwijl ik nu heel veel tijd heb, knutsel ik weinig. Ik heb geen inspiratie en krijg niks uit mijn handen. Komt allemaal wel weer goed!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. fijn dat het de goede weg opgaat met je moeder!
    mooie kerstkaart met het leuke label, tof met die kerstlichtjes ipv touwtje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn dat het van lieverlee beter gaat met je moeder, Miranda. Toch een zorg extra in deze tijd.
    Wat een gaaf kaartje heb je met de schets gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuke reminder heb je gemaakt. Het lukte mij deze keer niet om een kaart met de sketch te maken.
    Fijn dat het de goeie kant op gaat met je moeder!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooiw kaart Miranda,fijn dat het beter gaat met je moeder.
    Mij lukt het ook heel slecht om mijn kaartjes af te maken,gewoon geen zin in.
    Heeft echt met deze moeilijke tijd te maken,mijn moeder mag ik nog steeds niet bezoeken en dat is toch heel akelig hoor.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk kaartje volgens de sketch! Mooi die slinger bovenin.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi kaartje n.a.v. de sketch met hele leuke details erop verwerkt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Helemaal leuk !
    Mooi dp ook !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vandaag genoeg bijgekomen, toch?!😉
    Leek voorbeeld, rood, ik blijf dat, helemaal voor kerst, mooi vinden.
    Fijn dat je moeder goed gaat.
    Blijf gezond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Miranda,
    kan me voorstellen hoor, dat je de rust niet vindt om te lezen. Deze tijd en de zorg om je ouders vraagt veel. Ik denk dat veel mensen dat hebben, hoor. Het is heel intensief allemaal!
    Je kaart is heel mooi! Leuk, he de glossy accents!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Blij te lezen dat je moeder aan de beterhand is! Leuke kaart heb je gemaakt met de pinguin! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een lief kaartje is dit! Het is mij nog iets te vroeg voor kerstkaarten maar ik heb de schets vast bewaard. Ik vind hem perfect voor kerstkaarten. Fijn dat het met je moeder de goede kant op gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fijn dat de wond genezing bij je moeder goed gaat! Een mooi bericht. Het blijft een onrustige tijd... bijmijis het wisselend.ben wat asn het borduren. Heb wat moeite met het maken van kerstkaarten. Dus heb ook niet mee gedaan bij de uitdaging.... Wij proberen er wel dagelijks uit te gaan
    Wandelen of fietsen... Het ga je goed en maar rustig aan
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen