dinsdag 10 maart 2020

Hoeraaa...Daphne 50 jaar !/ Hurray...Daphne 50 years !

Hallo lieve mensen, vandaag hangt in Blogland de vlag uit want Daphne wordt 50 jaar. Ik vind dat dat een speciale kaart verdient dus ben ik aan de slag gegaan...
Daphne maakt altijd veel werk van leuke gepersonaliseerde poppetjes onder haar blogberichten en die maken mij vaak aan het lachen. Dus 1 + 1 =.........( een boel voorpret aan mijn kant hihi)

Hello dear people, today a card I've made for a birthday-girl who is celebrating her 50th birthday.
Her name is Daphne and she has a blog too.
At the end of her blogpost she always puts a personalised doll (avatar?) and I used these to make this card because I like them so much :)


Vrolijk dessin-papier opgezocht ( oudje van Pipoos) en de printer aan het werk gezet. Met gouden stickerletters de bovenste tekst geplakt. De tekst-stempel is van Marianne Design (PL1505) en het getal 50 is van Pipoos. Rond "Daphne" wat gouden confetti gestrooid.
Aan de binnenkant 4 vrolijke "Daphne's" verwerkt en daaronder passende stempels gezet.

I printed several "Daphne's" and stamped corresponding text....


Hier hangt ze vrolijk te zwaaien aan de lampen en roept luidkeels "joepie en fantastisch". Op haar verjaardag zal ze vast en zeker ook cadeautjes en mooie bloemen mogen ontvangen :) Dat vindt "Daphne" leuk...hihi.


Misschien gaat ze na een wijntje of wat ook wel uit haar dak met confetti en slingers en kan ze aan het einde terugkijken met veel plezier op haar "kroon-verjaardag"....


Ik hoop dat we nog lang van Daphne's avonturen én creaties mogen genieten op Blogger.

I loved making this card and I hope daphne likes it :)
Dank je voor je bezoekje, fijne dag allemaal en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*cirkelstans-Nellie Snellen-MFD055,    *vierkante stans-Nellie Snellen-MFD056,    *"hoera"-Marianne Design-PL1524,
*"confetti"-Marianne Design-EC0147-Eline's words,    *"joepie"-Marianne Design-EC0096-Eline's vintage,
* overige stempels-Marianne Design-PL1505

31 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee en onwijs gave kaart voor Daphne, die zal zeker in de smaak vallen en waarschijnlijk best een verrassing zijn als ze hem ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Miranda!! Hij is zo leuk mooi kleurtjes en model kaart Ze gaat deze kaart geweldig vinden.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Miranda
    Oooo deze is geweldig zeg, met al die afbeeldingen van Daphne, daar heb je mee in de roos geschoten wat zal ze blij zijn met dit felicitatiekaartje!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, Miranda! Wat onwijs leuk gedaan! Ik vind Daphne haar poppetjes ook altijd zo grappig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Feestelijker kan niet Miranda, wat heb je dit gaaf bedacht zeg het heeft een naam deze poppetjes maar weet ik zo even niet, maar het is een superkaart!!! En tovert een big smile op Daphnes gezicht dat kan niet anders!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is nog eens creatief Miranda wat een leuk kaartje voor Sarah uhhh ik bedoel Daphne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gedaan en een heel persoonlijk kaartje heb je ervan gemaakt!Dit zal ze zeker waarderen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een superleuke kaart gemaakt met die geinige poppetjes. Ik ken Daphne niet, maar krijg op deze manier wel een beeld van haar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha wat een tof kaartje voor Daphne. Ik ken haar niet maar de lol die je had bij het maken spat er van af. Ik weet zeker dat Daphne het geweldig gaat vinden deze kaart van je te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, geweldig! Nou, jij hebt er nu ook een hoop werk van gemaakt, superleuk!
    En ja, dat figuurtje is altijd leuk ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je super gedaan Miranda.
    En idd haar poppetjes vind ik ook zo super onder haar berichtjes. Daardoor raakte ik ook geinspireer door mijn kaart en is even vrij uitbundig geworden, morgen laat ik die zien.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, wat is dit een leuke kaart Miranda, zo origineel en persoonlijk. Kan me voorstellen dat je plezier hebt gehad met maken. Super leuk hoe je alles hebt afgewerkt. Ik kan alleen je laatste afbeelding niet zien, ook niet als ik erop klik, ik ben echt niet nieuwsgierig hoor, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Er gaat iemand heel blij zijn met deze prachtige kaart! Wat een tof idee om haar emojy's te gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke speciale vrolijke kaart heb je voor Daphne gemaakt Miranda. Leuke vrolijke kleuren , mooie afbeeldingen heb je gebruikt. Dit valt vast goed in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk gedaan! Haha echt een toffe kaart! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart voor de jarige Daphne.
    Zo mooi gedaan.
    Al die Sarah's er op.top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een vrolijke en hele leuke kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Wat een leuke en super vrolijke kaart! Het plezier spat er vanaf! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat heb je dat leuk bedacht Miranda, het ziet er geweldig uit met die leuke poppetjes. Ik denk dat je al een hoop voorpret hebt gehad toen je met deze kaart bezig was.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een goed idee om die leuke poppetjes te gebruiken, echt een hele gave kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig...wat een super leuke en toepasselijke kaart heb je voor de jarige Jet gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik lig hier gewoon in een deuk! Wat een gave kaart voor Daphne! Zo'n goed idee! Ze zal zeker gelachen hebben bij het open maken van de enveloppes.
    Wat enig! Je hebt vast heel veel plezier gehad aan het maken van de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hartverwarmend Miranda prachtig met de gepersonaliseerde toets ... nog een fijne woensdag met een lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje en ik herken Daphne er direct in! Wat leuk dat je de poppetjes gebruikt hebt, ze vind de kaart vast geweldig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf!!! Leuk al die poppetjes op de kaart, lekker vrolijk!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke verjaardagskaart met al die persoonlijke poppetjes erop heb ze wel eens langs zien komen bij 52 weeks
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb een smile van oor tot oor bij deze gave
    kaart voor Daphne. Dit is ze gewoon.

    Het kan niet anders dat ook zei in een deuk heeft gelegen en er heel erg van geniet.

    Petje af Miranda

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk idee Miranda, ik vond hem in het echt ook heel erg leuk.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel gaaf en persoonlijk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. He he, eindelijk een reactie van mij......
    Deze kaart sprong er echt uit voor mij!! Zó leuk bedacht.
    Ik was héél nieuwsgierig, want had de reactie van jou al bij mijn moeder gelezen, over dat je voorpret had en dat je benieuwd was wat ik van je kaart zou vinden.
    Dus.... toen ik de envelop open maakte zei ik "oooooh, leuk, kijk nou, dit ben ik" toen deed ik hem open en dacht, deze moet van Miranda zijn, daarom had ze zoveel voorpret!!
    De kaart is heel creatief, maar de gedachte om hem te maken vind ik nog creatiever.
    Heel erg dank je wel Miranda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. fantastisch leuke kaart voor Daphne, persoonlijker kan niet! Heel leuk gemaakt!
    Je GD-kaartje voor Cheerful Sketches hieronder is ook lekker vrolijk in dat blauw/geel! Super!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen