vrijdag 7 februari 2020

Pastelkleurtjes..../ Soft pastel colors...

Hallo lieve mensen, daar ben ik alwéér hihi, ik hoop niet dat jullie me beu worden? Ik heb namelijk een kaart gemaakt voor de Liftchallenge:"vormen rangschikken" en nu zag ik dat die challenge vanavond verloopt...vandaar ;P

Hello dear people, here I am again with a card. I've made this card with hexagons for a challenge which ends tonight, that's why..;P


Ik ben met zeshoeken gaan spelen. Deze lieve muisjes naaien er een soort quilt van....

These little mice are making a quilt with the hexagons. The mice are coloured with Derwent Coloursoft Pencils.


Het dessin-papier (Maja design : summercrush) van mijn Rock en Roll-kaart lag nog op mijn knutseltafel en dus heb ik de afdrukjes van de muisjes in die kleurtjes ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Na het inkleuren zijn ze uitgesneden met de Scan and Cut machine (decembercadeautje van mijn man)...


De gestempelde zeshoekjes zijn van een stempelset van Boekenvoordeel. Op het dessinpapier gestempeld en uitgesneden. Op een zalmkleurig stuk dessinpapier geplakt en met witte gelpen stiksteekjes gezet. Ook de tekst een beetje met wit aangezet.

These cute mice stamps came in 2011 (!!!) with an English Magazine and are from Nitwit Collections.


Het frame met stiksteekjes is van Marianne Design (CR1390) en de schattige muisjes zijn van Nitwit Collections en deze set zat in 2011 (!!!) bij een Engels magazine.
Omdat het een verjaardagskaart is link ik deze kaart ook bij Kleuren met potloden.

With a white gelroller I've made stitches at the hexagons and I've highlighted the text. The hexagons are stamps too and I stamped them om the design-papers from Maja design.
Thanks for dropping by, enjoy your weekend and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Nu laat ik jullie even met rust hoor..LOL.
Dank je voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://liftchallenge.blogspot.com/2020/01/liftchallenge-146.html
*http://kleurenmetpotlodenchallenge.blogspot.com/2020/01/challenge-januari-verjaardag.html
*Stamping Sensations-Feminine
*https://cutecardthursday.blogspot.com/2020/02/challenge-620-anything-goes.html

40 opmerkingen:

  1. Wat een origineel idee en mooie uitwerking, Miranda! Leuk die muisjes zo hard aan het werk! Dank je wel voor je bijdrage aan onze Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig kaartje, die stiksteekjes zijn een erg leuk detail!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een super schattig en mooi kaartje! Wat heb je de liftchallenge origineel uitgewerkt!
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart voor de challenge, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje.
    Zo mooi lief gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk bedacht om er een soort Quilt van te maken met de makers erbij! Het ziet er ook heel mooi uit in die zalmkleur..En jij verveelt me echt nooit. Altijd weer wat anders te zien op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk en schattig kaart Miranda!..heel leuk tafereeltje met de schattige muisjes. Er zijn veel mooie details te zien op je kaart alles klopt.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig kaartje Miranda, nog net op de valreep!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een wel heel originele lift, echt een gaaf kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is handig om de figuurtjes te scannen en dan uit te snijden, krijg je mooie randjes, je hebt een superleuke lift gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke quilt zijn die grappige muisjes aan het maken. Heel leuk bedacht! Wat een mooi cadeau heb je gekregen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, geweldig leuk! Hier kunnen we toch nooit teveel van zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo wat schattig is je kaart, heel leuk gedaan en die muisjes zijn zo lief. Prachtig cadeautje van je man je zult er veel plezier van hebben.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem super leuk je kaart!!Grappig hoe je dat verzonnen hebt.
    Nee hoor ik wordt je niet beu, vind het leuk altijd om te lezen en te kijken op je blog. De mijne zal vlgd week niet zo gevuld zijn, even iets anders tussengekomen, maar daar zul je nog wel een keer iets van horen. En wat een prachtig kado van je man.
    Groetjes en een fijn weekeinde.
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart.
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.
    Ook leuk dat je overal stiksteekjes hebt, er is weer zoveel op te zien ...
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel lief en schattige kaart Miranda. Mooie kleuren en een heel leuk design. Van een scan en cut machine heb ik nog nooit gehoord maar het lijkt me heel erg handig. Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar ben ik weer, ik zag te laat dat je ook meedoet met de challenge bij Cute card Thursday, bedankt :) groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje met het muisje! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig patchworkkaartje met die lieve, actieve muisjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Miranda
    Wat een leuk kaartje met die bezige muisjes!
    Lief dat je zo'n prachtig kado hebt gekregen van je man!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee om de muisjes er een quilt van te laten maken. Schattige kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke kaart die muizen zijn ook erg grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart Miranda! De zeshoekjes zijn zo leuk gedaan en erg origineel. Goed kleurwerk op de muizen!
    Een scan en cut gekregen van je man? Wauw! Wil hij niet eens met mijn echtgenoot praten? 😉
    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk muizenkaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh wat heb je dat goed bedacht, het is een schitterend kaartje geworden met hele lieve muisjes die zo mooi gekleurd zijn. Ik had geen idee dat je alle vormen zo nauw kan uitsnijden met die machine, perfect cadeau lijkt me wel. Ik denk dat je hier een winner hebt gecreëerd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zie allemaal leuke enthousiaste reacties op je kaart, maar hoe lang ik ook wacht, ik krijg geen foto te zien. De kleine in de link wel, maar niet groot en zo zie ik natuurlijk de details niet. Onwijs jammer. Ik probeer het later nog een keer....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card Miranda, love the cute images and lovely colours.
    Hugs Pam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Absolutely amazing card! Love the design!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week for our Challenge!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaart Miranda. Erg leuk gelift. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oooh wat issie leuk met die schattige muisjes en ga jij maar lekker door hoor met je kaartjes ik geniet hier zo van om te zien wat je allemaal maakt.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super lief kaartje is dit geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb je dat leuk bedacht en wat leuk uitgevoerd! Petje af hoor! Super leuk kaartje!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig geheel Miranda, zo lief die muisjes die zo'n beeldige quilt aan het maken zijn!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A sweet card, love the cute mice !

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk idee dit! Zo schattig die muisjes en de stiksteekjes maken er een echte quild van, super! Hoop dat je dochter inmiddels weer veilig geland is, je hoorde zo een enge verhalen over paniek in vliegtuigen...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Listen...

    This might sound kind of creepy, and maybe even kind of "supernatural"

    WHAT if you could just push "Play" to listen to a short, "musical tone"...

    And INSTANTLY bring MORE MONEY into your LIFE???

    I'm talking about hundreds... even thousands of dollars!!

    Sound too EASY??? Think it couldn't possibly be REAL?

    Well, Let me tell you the news..

    Many times the most magical miracles in life are also the SIMPLEST!!

    In fact, I will provide you with PROOF by letting you listen to a real-life "miracle money-magnet tone" I've synthesized...

    You just hit "Play" and you will start having more money come into your life.. starting almost INSTANTLY..

    GO here now to PLAY the marvelous "Miracle Abundance Tone" as my gift to you!!

    BeantwoordenVerwijderen