maandag 17 februari 2020

En als de lente komt dan stuur ik jou.../ When spring arrives...

Hallo lieve allemaal, is iedereen ook storm Dennis schadevrij doorgekomen? Ik hoop het wel, wat ging het weer tekeer hè?
Van mij mag de lente wel beginnen en met die wens voor ogen heb ik afgelopen week deze kaart gemaakt...

Hello dear people, I wished that Spring would start so I made a card with a Spring theme (tulips from Amsterdam)...


Ik heb de leuke sketch van "Cheerful Sketches Challenge Blog" gebruikt en heb er een vrolijk Hollands tulpenmeisje op geplaatst. Dit is al een hele oude stempel van het merk Ollyfant. Ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden en gestanst met de postzegelstans van Marianne Design.

The little Dutch girl is a "golden oldie" stamp which I've colored with Derwent coloursoft pencils.


De tekst van het liedje, heb ik op de computer gemaakt, en is als dessin-papier gebruikt. De woorden zijn in zwart-rood en blauw geprint.
Op de postzegels de waarde (2) gestempeld en post-stempels gebruikt. Je ziet dan meteen waar de tulpen vandaan komen hihi....

The text at the backgroundpaper is a Dutch song and I've typed it on the computer and printed this. The text is: As Spring arrives I'm sending you tulips from Amsterdam...


Tulpjes bij haar klompjes en rood-wit geruit lint en blauw-wit geruit lint over de strook geplakt.
Omdat ik zowel tekst als cijfers gebruikt heb link ik deze kaart ook bij Carlin's Kaartenparadijs en vanwege de Hollandse uitstraling plaats ik hem ook gezellig bij 2 Sisters on the blog.

I'm very happy with two top 3 places..

Dan ben ik heel erg blij met twee ereplaatsjes die ik gehaald heb...
Met deze kaart....


kwam ik in de top 3 bij "Cheerful Sketches Challengeblog" en mocht ik 3 digi's uitzoeken én volgende maand gastdesigner zijn...yeah!!!



Met deze twee kaarten volgens een bepaalde techniek....


kwam ik in de top 3 bij Dutch Card Lovers Challengeblog....Yeah!!!

Ik ga nu nog lekker even aan de freubel, de poets voor vandaag is gedaan en de boodschappen zijn ook al binnen.

Thanks for dropping by, enjoy your day/evening and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Leuk dat je langskwam, fijne dag/avond nog en tot blogs maar weer :)
Lieve groetjes Miranda

*http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2020/02/februari-challenge.html
*https://2sistersontheblog.blogspot.com/2020/02/challenge-36.html
*https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2020/02/challenge-19-februari.html

*stempel-Ollyfant-Kars,    *postzegelstans-Craftable CR1223-Marianne Design,    *tulp-Creatable LR0209-Marianne Design,     *cirkel-Crealies- CL nestXXL 69-Cirkels with open scallop,    *cijfer 2-Pipoos clearstamp,    *poststempels- CS0879-Marianne Design

37 opmerkingen:

  1. Een mooi Hollands kaartje Miranda. Je hebt er je werk van gemaakt om de tekst te printen.
    Proficiat met je topplaatsjes en leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Één paar héél leuke challenges perfect gecombineerd en een heerlijk Hollands kaartje met een keigaaf tekstachtergrond gemaakt!
    Bij het boodschappen doen een enorme hagelbui op mijn bol...lente wáár blijf je????
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gefeliciteerd met je toppertjes Miranda, je Hollandse kaartje is heel mooi, leuk gecombineerd allemaal.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig Hollands kaartje Miranda.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartjes....zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke Hollandse kaart met de schets van Cheerful Sketches. Dank voor het meedoen. Die stempel van dat klederdrachtmeisje heb ik ook nog.
    Proficiat met al je toppertjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke Hollandse kaart, Miranda. Heel leuk gedaan.
    En gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een topper heb je weer gemaakt!!! Hij is geweldig leuk, ik moest meteen aan mijn nichtje in Australie denken, wat zou ze er blij mee zijn...
    Nou is het natuurlijk ook wel een heel leuk stempeltje hoor!
    Ik ga morgen met jouw nieuwe techniek kaartje beginnen...eens kijken of dat gaat lukken zonder stempelhulpje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een lieve hollandse kaart Miranda
    en gefeliciteerd met je toppertjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met het tulpen meisje Miranda. erg leuk met de tekst... Gefeliciteerd met al je toppers! heel leuk. Hier viel het mee met Dennis. Veel regen... Er niet uit geweest. Ook lekker zitten te freubelen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig leuk Hollands kaartje. Heb meteen de hele avond het liedje in mijn hoofd denk ik.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card Miranda.
    Has been horrible weather here in the Uk, Happy I do not live near water.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een oer Hollandse kaart geweldig ....en voor mij mag de lente ook komen hoor,ben die stormen een beetje zat😅maar wie niet!
    Fijne avond Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zit hier ook al te zingen, wie kent dat nu niet. Je kaart is heel erg leuk geworden Miranda, op en top "Hollands" En wat leuk al die toppertjes. Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk Hollands kaartje!Dat wordt ook een toppertje😊
    Hier ook zin in de Lente.
    Gefeliciteerd met je toppertjes, altijd leuk.
    Fijne week, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke Hollandse kaart heb je gemaakt.
    Leuk stempeltje heb je ervoor gebruikt.
    Gefeliciteerd met je ereplekjes, ook al van die mooie kaarten ..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaart Miranda! Wat heb je het achtergrondpapier gaaf gemaakt. De stempel is mooi ingekleurd, leuk idee om de poststempels te gebruiken. Gefeliciteerd met je topplekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt Hollands met het leuke stempeltje en de zelfgemaakte achtergrond. Het waaide hier behoorlijk hard en ik las net dat storm Ellen er aan komt, voortaan elke zondag storm??!!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kei leuke Hollandse kaart
    En gefeliciteerd met de ereplekken altijd leuk toch
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh dat is echt een leuke hollandse kaart!! En gefeliciteerd met je toppers echt goed.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij kaartjes hebben altijd zo'n hoog "lief" gehalte!!
    Deze ook weer, zo schattig, dat snoetje en die klompjes, heel erg leuk.
    Gefeliciteerd met je 2 top plaatsen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Miranda
    Wat leuk bedacht dit Hollandse meisje op het zelfgemaskte dp herl vrolijk en jaaaaa de Lente, ik heb er zin in!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk Hollands kaartje, Miranda. Die ollyfant-stempels heb ik ook nog. En je postzegelidee is helemaal tof!
    Gefeliciteerd met je topplaatsjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit doet er mij aan denken dat ik dat stempeltje ook nog heb en eigenlijk jammer na al die jaren nog nooit gebruikt.
    Ik vind dat je dit wel heel mooi hebt ingekleurd en een hele leuke kaart mee gemaakt hebt.
    Super gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supergave en leuke kaart, Miranda!!
    Leuk gedaan met de postzegel het cijfer en de tekst.
    Knap, goed over nagedacht ;-)
    Gefeliciteerd met je topplekjes!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige Hollandse (lente) kaart Miranda!
    Wat een leuk stempeltje heb je gebruikt en ook de tekst op de achtergrond is heel leuk bedacht.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke Hollandse kaart!
    Dank je wel voor het meedoen deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke Hollandse kaart.
    Gefeliciteerd met je toppertjes
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super schattige kaart is dit...heerlijk hollands!
    Ook je toppers zijn geweldig en vooral die voor DCL...super gaaf gedaan hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk idee die kleine tekstjes in de achtergrond. Het liedje zit meteen in mijn hoofd. Het zonnetje schijnt vandaag en ik heb al krokusjes gezien hier in het bos. De lente komt er dus aan, en jou kaartje is de perfecte start!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is dit een leuke, goed doordachte kaart! Geweldig!
    dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart en hopelijk helpt om de lente in het land te laten komen want dat stormweer zijn we nu wel beu.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele gezellige kaart, je hebt er leuk eigen DP bij gemaakt zit al heen en weer te wiegen achter mijn computer, hihihi.
    Dennis heeft me alleen een heel nat pak bezorgt, bleh.
    Gefeliciteerd met je toppertjes, we zullen de digi's vast wel hier voorbij zien komen.
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig kaartje Miranda, deze stempel heb ik ook nog ergens liggen. Gefeliciteerd met je toppertjes.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt een Hollandse kaart, leuk met het boerinnetje.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Enig kaartje met dat leuke meiske! van harte met je toppers, altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ooh heerlijk zo'n op en top holland kaartje wat een schattig stempeltje heb je ervoor gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen