donderdag 26 december 2019

Bowlen op een kerstkaart..../ Bowling on a Christmascard..

Hallo lieve mensen, hebben jullie allemaal een fijne eerste kerstdag achter de rug? Wij hebben een rustig dagje gehouden. 's-Middags ben ik aan het kokkerellen geweest zodat we 's-avonds gezellig met het bezoek konden eten.
Vandaag op tweede kerstdag is het ook de laatste "kerstkaarten-donderdag" van het jaar 2019.
Tim (mijn man) zit bij een bowlingclub en ook voor hen heb ik een kerstwens gemaakt. Natuurlijk wilde ik graag het thema "bowlen" erop verwerken en zo kwam ik tot deze kaart(en)...

Hello dear people, did you all enjoy Christmasday? Today it's the last week of  https://52weekstochristmas.blogspot.com/ of the year 2019.
My husband is a member of a bowlingteam so I've made Christmascards for them too...


Het dessin-papier is van CraftSensations. De tekst heb ik gemaakt op de computer en geprint.
De pins en de bal zijn een stans van Yvonne Creations. Het mutsje is van de teckel-stans van Marianne Design.
Ik heb zo 9 van deze kaarten gemaakt.

I've made nine cards like this...


Ik maak nooit twee dezelfde kaarten, laat staan 9!! Voorlopig ben IK klaar met bowlen..LOL.

I'm done with bowling hihi. This is my last card as "a guest" at https://52weekstochristmas.blogspot.com/. Next week I'm part of the design-team :) yeah..
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dit is de laatste kaart die ik als "gast" plaats bij https://52weekstochristmas.blogspot.com/. Vanaf volgende week ben ik lid van het design-team :) yeah...

Leuk dat je even langs kwam. Fijne tweede kerstdag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* pins en bal-Yvonne Creations-YCD10170,    *mutsje-Collectable col.1411-Marianne Design,   *dessin-papier-CraftSensations (Action),     *tekst- computer

35 opmerkingen:

  1. een hele leuke nieuwjaarswens voor de deelnemers van de club
    (zo wordt er ook niemand jaloers)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuk idee Miranda, die zullen vast goed ontvangen zijn op de bowlingclub! Toffe tekst heb je erbij bedacht! Een fijne 2de kerstdag toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Miranda
    Wat een leuke toepasselijke wenskaartjes!
    Mooi gemaakt!
    Fijne tijd voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, prachtig uitgevoerd, hier was het lekker rustig gisteren en vandaag ook, fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super origineel die bowlingkerstkaarten! Succes in het DT team volgend jaar!
    Nog een fijne 2e kerstdag, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk idee, Miranda, met die bowlingpins en bal en dan die bijpassende tekst. Top. Maar dat je er na 9 dezelfde kaarten een beetje klaar mee bent snap ik ook wel.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al ben je nu helemaal uitgebowld het zijn wel 9 te gekke kaarten met striking tekst...de club was er toch wel compleet van ondersteboven??
    Fijne 2e kerstdag XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke en zo persoonlijke kerstkaartjes met een gave tekst!
    Een gezellige tweede kerstdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superdepuper leuke kaart voor bowlers , briljant idee !!
    Fijne 2e Kerstdag van Epie xX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n leuke kaart! De clubleden zullen er blij mee geweest zijn, heel attent! Fijne tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat gaaf bij elkaar gesprokkeld, Miranda. Zó leuk voor alle bowlers.
    Fijne 2e kerstdag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een originele en leuke kaart Miranda, die zullen ze wel gewaardeerd hebben, toch een persoonlijk tintje, dat komt altijd goed over.
    Nog een fijne tweede kerstdag en lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat leuk gedaan! Ik vind ze helemaal geweldig! Ik kan er wel inkomen dat je het even gehad hebt met bowlen nu, haha! Fijne 2de kerstdag! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Miranda. Leuk zijn je kaarten geworden. Ik maak ook bijna nooit 2 dezelfde kaarten . Maar voor dit soort dingen kan het handig zijn en als ze toch naar verschillende mensen gaan. IK heb aan het begin van de week ook een serie van 10 gemaakt golfkaarten voor een vriend. Maandag komen die op mijn blog... NOg een fijne tweede kerstdag Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke serie en wat origineel met die tekst! Leuk gedaan hoor! Ik maak ook nooit dezelfde kaarten maar dit is even een ander gevalletje hé? Voor jullie ook fijne dagen en een goede jaarwisseling! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke bowling kaarten,Heel toepasselijk.
    Maar 9 stuks dezelfde, snap dat het ff hebt gehad met bowlen.
    Succes in het design team.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Originele kaartjes Miranda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke kaartjes met hele leuke tekst!!
    Gezellig dat je bij ons team komt vanaf volgende week.
    Voor nu bedankt voor je deelname deze week.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaarten met een leuke tekst en handig dat er ook stansen zijn voor deze kaarten, ik had ze nog nooit gezien.
    Wens jou ook nog een fijne 2de kerstdag,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super cool vind ik deze kaartjes, vooral als je weet voor wie ze zijn, heel passend.
    Origineel bedacht.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze leuk !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tweede kerstdag loopt op zn einde en ik zit heerlijk met mn beentjes omhoog en kom gezellig ff bij jou op bezoek Miranda!
    Fijn dat jullie gisteren genoten hebben van kerst, en vandaag lekker bijkomen...
    Wat een super gave kaarten heb je gemaakt voor het Bowling-team van Tim! Leuk dat er ook hiervoor stansen bestaan :-)
    Afgelopen week heb ik met mijn werk gebowld en vind het altijd een dingetje hoor..... Kramp in mn vingers omdat ik altijd een te zware bal uitkies en vervolgens bang ben dat hij vroegtijdig tussen mn vingers uitglip en ergens achter mij beland. En dan heb ik het nog niet gehad over die charmante schoenen waarmee ik houterig de baan oploop in de hoop niet uit te glijden..whahaha!!!
    Gelukkig zijn er mensen, waaronder jou mannetje die zich soepeltjes over de bowlingbaan begeven en de ene strike na de andere strike gooien ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig deze set kaarten!
    Zo leuk bedacht met dat kerst mutsje op de kegels!
    Jij bent ook altijd van de details, super gaaf bedacht, die zullen zeker leuk ontvangen zijn.
    De “ tasjes” voor je dochters zijn ook super leuk! Inderdaad net echt!
    Zal wennen zijn geweest dat ze niet thuis waren met kerst.
    Gelukkig heb jij altijd genoeg te doen!
    Veel succes het komend jaar als DT lid van het kerst blog.
    Dank je wel voor alle leuke en lieve reacties altijd!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk bedacht Miranda! Superleuk!! En ik ken het ook. Ik heb 40 ongeveer dezelfde kaarten gemaakt. Ik denk dat er niet een helemaal hetzelfde is, maar het principe wel. Die zie je komende week verschijnen!
    En zo leuk dat je in het DT komt van 52 weeks! Is jou wel toevertrouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, ik kan mij voorstellen dat je het zat was na negen bowlingkaarten. Hier ook rustige kerstdagen gehad nadat kerstavond iedereen was geweest. En dat is allemaal helemaal goed zo. En nu zijn de dagen alweer voorbij en maken we ons op voor oud en nieuw. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke kaartjes leuk die ene met zijn muts op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig je kaarten die je gemaakt hebt! Echt super leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. GAAF Miranda, wat een superleuke kaartjes voor de bowlers en wat leuk dat jullie ook bowlen! En de tekst heb je zo geniaal bedacht, vonden het vast allemaal een heel tof kaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat supergaaf dat je voor de bowlingclub deze kaarten hebt gemaakt!! Heel gaaf gedaan, ook de tekst!!
    Veel succes en plezier als DT lid van het kerst blog!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave serie en zo toepasselijk, leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dit zijn originele kaarten Miranda, leuk bedacht en mooi uitgewerkt! Echt knap van je om er 9 te maken, ik ben er absoluut ook niet goed in om meerdere dezelfde creaties te maken. Maar soms is dat wel het handigst om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele leuke kaarten, de tekst is super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is bijna productie werk, haha. Ze zijn erg leuk en zullen vast gewaardeerd worden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoe leuk is dat bedacht en ook een gave tekst erbij. De bowling clubleden zullen hiermee aangenaam verrast zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen