woensdag 1 januari 2020

Ik wens jullie....




28 opmerkingen:

  1. Voor jouw hetzelfde, ik hoop op veel leuke mooie kaartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor jouw en je gezin ook fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief nieuw jaar gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook hele fijne dagen en een mooie en goed en creatief 2020.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miranda ik bedank jou ook het afgelopen jaar voor je lieve en trouwe reacties op mijn blog! Jammer dat je dochters er met de feestdagen niet bij zijn, maar dat word op een ander tijdstip vast goed gemaakt en je hebt hele mooie portemonnees gemaakt en de inhoud gaan ze vast mooi besteden. Fijne feestdagen en alle goede wensen voor het nieuwe jaar!
    Lieve kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2020.
    Dank je ook, voor de leuke reacties die je altijd op mijn blog plaatst.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou ook gezellige dagen en alle goeds voor 2020, Miranda.
    En ook jij bedankt voor alle leuke reacties op mijn blog.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Miranda
    Dank je welvoor de lieve boodschap!
    Ook voor jullie hele fijne en warme dagen vol liefde!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook bedankt voor de lieve reactie's op mijn blog Miranda.
    Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en een goed, gezond en liefdevol 2020.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou en je familie ook fijne feestdagen en een gelukkig gezond, creatief 2020.
    Dank je wel voor de leuke berichten op mijn blog in het voorbije jaar.
    Liefs Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook bedankt voor je reactie op mijn blog. Wens jou en je familie hetzelfde toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne feestdagen en een goed 2020 Miranda.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda! Voor jou ook hele fijne feesten en voor straks, een gezellige Kerstavond! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2020 gewenst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne feestdagen en een heel mooi 2020! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jij ook fijne feestdagen een goed,gezond en creatief 2020
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne Feestdagen met allen die je lief zijn Miranda !!
    Een creatief 2020 en veel plezier bij 52WTC doeghh..
    Kerstgroet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne feestdagen en een goed, gezond creatief 2020.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eindelijk aan een blogrondje bezig, zo lastig dat ik niet meer kan reageren via iPad. Ik wil jou zeker ook bedanken voor de trouwe reacties op mijn blog, ik ben nu 2 jaar aan't bloggen en had geen idee hoe het zou lopen. Dus ik wens je nog veel knutsel-, frutsel- en blogplezier toe en natuurlijk ook een fijne jaarwisseling.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jij ook de allerbeste wensen en een goede jaarwisseling. Ook bedankt voor je trouw bezoeken. Fijn om elkaar zo leuk te volgende ideetjes op te doen. En je hobby te kunnen delen. We gaan lekker door in het nieuwe jaar met hopelijk weer veel creativiteit. Het ga jullie goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook van mij een fijne jaar wisseling, moge het een mooi jaar worden.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vast een hele fijne jaarwisseling Miranda!
    Alle goeds voor 2020

    groetjes, Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijne jaarwisseling en gelukkig Nieuwjaar! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2020!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voor jou ook een dikke dankjewel voor je blogbezoekjes!
    Alvast een gezellig uiteinde gewenst en alle goeds voor 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De beste wensen voor 2020. Dat je ons weer maar vaak mooie creaties mag laten zien. Ik geniet altijd van je mooie kaartjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook voor jou de allerbeste wensen en vooral weer een gezond en creatief jaar!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen